AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #1 Del Skrevet 15. juni 2024 Hei, Kollegaen min er en mann jeg ikke skjønner meg på. Han er ett par år eldre enn meg (ikke at det har noe å si). Jeg har merket at at gangen jeg er hyggelig og prater med han så er han veldig rar og kommer med spydige kommentarer.. men når jeg overser han og later som han er luft så er han VELDIG på og vil absolutt ha en samtale selv om jeg ikke er interesssert i å snakke med han den dagen. Vi hadde en hel vanlig samtale i dag, der vi snakket om hva vi hadde gjort før lunsjen så kaller han meg en klager, og sier alle dere kvinner klager hele tiden. Han klaget om de samme tingene. Han som kom etter meg når jeg skulle lufte meg etter vi hadde sittet inne lenge (han pleier å følge etter meg) . Han har prøvd seg mange ganger før, vil at vi skal dra på byen sammen osv men jeg har ikke orket det Jeg skjønner ikke meg på han.. Noen råd og tips? Anonymkode: b906a...fbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #2 Del Skrevet 15. juni 2024 Hvorfor i alle dager bryr du deg? Bare vær profesjonelt hyggelig med han, og drit i hans særheter. Du trenger ikke å like han, eller at han liker deg. Anonymkode: 07ba3...cc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #3 Del Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor i alle dager bryr du deg? fordi de må forholde seg til hverandre? De er kolleger. Det bidrar jo ikke til trivsel på jobben når man har noen rundt seg som alltid skal "angripe". Synes ikke det er vanskelig å forstå at man bryr seg Anonymkode: 5a6d8...2c1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 15. juni 2024 #4 Del Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor i alle dager bryr du deg? Bare vær profesjonelt hyggelig med han, og drit i hans særheter. Du trenger ikke å like han, eller at han liker deg. Anonymkode: 07ba3...cc0 Ikke sånn at man bare kan slå av følelser da. Og dette er jobb hvor man må forholde seg til kolleger på godt og vondt. Ta en prat med han ts. Spør hvorfor han oppfører seg sånn og be han slutte å følge etter deg. Snakk minst mulig med han. Kan se ut som han liker deg og føler han ikke får deg. Noen menn blir sure på damer de ikke får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå