AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #1 Skrevet 15. juni 2024 Når det ikke er andre symptomer. Eller er det greit å bare feie under teppe og tenke at det ikke er noe. Har vært hos legen på onsdag , men har tenkt på det når jeg leste om blærekreft osv, at det alltid bør utelukkes, spesielt for de over 40år. Jeg er 47. Anonymkode: 42a1d...5e3
AlternativX Skrevet 15. juni 2024 #2 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Når det ikke er andre symptomer. Eller er det greit å bare feie under teppe og tenke at det ikke er noe. Har vært hos legen på onsdag , men har tenkt på det når jeg leste om blærekreft osv, at det alltid bør utelukkes, spesielt for de over 40år. Jeg er 47. Anonymkode: 42a1d...5e3 Spørs vel litt om du har andre symptomer i tillegg. Og hvorfor du har tatt urinprøve?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #3 Skrevet 15. juni 2024 Er det synlig blod i urin eller påvist på urinprøve? Er du mann eller kvinne? Nylig menstruasjon? Nylig urinveisinfeksjon? Anonymkode: 8f2d1...76f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #4 Skrevet 15. juni 2024 Påvist. Kvinne. Ikke menstruasjon nei. Ikke uvi. Anonymkode: 42a1d...5e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå