AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #1 Skrevet 15. juni 2024 Jeg er på vei ut av forholdet. Lei av å mase. Jeg er ikke moren hans. Han bor ikke på hotell. Av visse grunner kan jeg ikke dra ennå, fordi jeg må spare opp litt mer og fordi jeg må vente om jeg får ufør godkjent eller ikke. Ventetiden er forfedelig. Like fælt som vi har det. Selv om jeg tror han har det helt fint... Den som kan forstå! Jeg har lenge drømt om andre menn. Som jeg f.eks ser på trening. Iblant sendt noen flørtende blikk også. Når kan jeg ta steget helt ut? Når kan jeg f.eks søke etter menn på tinder? Ja, jeg er helt ferdig med forholdet og har vært det i minst halvannet år! Anonymkode: 112b1...c2e 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #2 Skrevet 15. juni 2024 På sekundet du er singel Anonymkode: ed6f6...8c9 3 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #3 Skrevet 15. juni 2024 Begyn å søk når dere har forskjellige adresser. Altså HELT slutt. Anonymkode: e523e...7e7 7 6
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #4 Skrevet 15. juni 2024 Når du har gjort det slutt. Eller en av dere har Anonymkode: 1ae3a...d30
svartkatt Skrevet 15. juni 2024 #5 Skrevet 15. juni 2024 Avslutt forholdet før du begynner på noe nytt, inkludert leting. 3 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #6 Skrevet 15. juni 2024 Har dere barn? I så fall, etter at du har flyttet ut. Da er dette en mann du skal samarbeide i åresvis med, og dere må prøve å vise respekt for hverandre og ha et best mulig forhold. Hvis ikke, og dette er en du aldri skal snakke med resten av livet - kan du gjøre som du vil nå, forutsatt at det er helt slutt og dere ikke deler soverom lenger. Anonymkode: 2d8b5...731 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #7 Skrevet 15. juni 2024 Når du gir han beskjed at forholdet er over. Anonymkode: 9c490...f48 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #8 Skrevet 15. juni 2024 Hva er det som gjør at du vil ha en ny mann når du omsider er ferdig med han du bor med? Det sier seg selv at du nå kommer til å finne nøyaktig samme type mann om igjen, med mindre du faktisk oppsøker terapi og finner ut hva du gjør galt. Det er typisk de mest desperate at de ender opp med de verste mennene. Alle oppegående kvinner vet også at man finner kun ræl på Tinder og treningssenter. Jeez, det siste jeg har lyst på når jeg er ferdig med en mann, er en ny mann. Vil heller ha en kvinne enn en ny mann. Kan også anbefale milkshake 🥤 Anonymkode: c4c17...fad 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #9 Skrevet 15. juni 2024 Du må vente med å gå fra mannen til du får avklart om du får godkjent ufør?? Og her snakker folk om at vi har full likestilling. Vet ikke mannen at du skal gå, synes jeg dessuten synd på ham, og synes du av respekt for han ikke skal se etter andre menn mens dere fortsatt bor i samme hus. Anonymkode: 76a3e...8d7 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #10 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg er på vei ut av forholdet. Lei av å mase. Jeg er ikke moren hans. Han bor ikke på hotell. Av visse grunner kan jeg ikke dra ennå, fordi jeg må spare opp litt mer og fordi jeg må vente om jeg får ufør godkjent eller ikke. Ventetiden er forfedelig. Like fælt som vi har det. Selv om jeg tror han har det helt fint... Den som kan forstå! Jeg har lenge drømt om andre menn. Som jeg f.eks ser på trening. Iblant sendt noen flørtende blikk også. Når kan jeg ta steget helt ut? Når kan jeg f.eks søke etter menn på tinder? Ja, jeg er helt ferdig med forholdet og har vært det i minst halvannet år! Anonymkode: 112b1...c2e Når du er singel.. ikke vær kvinne med dårlig selvbilde som gjør noe kompliser enda mer komplisert. Anonymkode: c9ba3...2ae
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #11 Skrevet 15. juni 2024 Først skal du fortelle mannen din om planene dine, og det bør du gjøre umiddelbart. Å lure folk slik for økonomisk vinning er usmakelig. Og så bør du fortelle nye menn om at du er en som må hoppe fra mann til man fordi du ikke har økonomi til å forsørge deg selv. Anonymkode: f9c43...ade 1 5
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #12 Skrevet 15. juni 2024 Så lenge han (eller motparten) ikke vet at forholdet er over for den andres del, er man utro om man driver og flørter med andre og ser seg om etter andre. Det er over når han vet det er over, ikke før. Før det er du bare en utro bitch. Anonymkode: 9827f...640 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #13 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du må vente med å gå fra mannen til du får avklart om du får godkjent ufør?? Og her snakker folk om at vi har full likestilling. Ja, for, som alle vet, ingen mann har jo noen sinne ventet til de har noe som venter på de, før de gjør det slutt Anonymkode: c4c17...fad 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #14 Skrevet 15. juni 2024 Hva skal du med en ny mann?? Du har fremdeles ikke klart å kvitte deg med den forrige idioten du ble sammen med. Og hvorfor tror du at alt på magisk vis skal bli bedre i ditt neste forhold? Anonymkode: 19f89...619
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #15 Skrevet 15. juni 2024 Når dere har forskjellige adresser. Anonymkode: 5c078...a1e 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #16 Skrevet 15. juni 2024 Skjønner ikke hvorfor noen kvinner ikke takler å være alene et sekund. De MÅ ha en mann! Har sett det i min familie, ei som nå er i 50 åra som har tilbrakt livet med å skifte ut menn, ja, en døde da, men det var ikke lenge før det ble ny samboer. Hun har aldri jobbet, men levd på disse mennene , barnetrygd og bidrag. Vil du ha et slikt liv? Anonymkode: a095a...da9 1
Lidhun Skrevet 16. juni 2024 #17 Skrevet 16. juni 2024 Jeg forstår begrunnelsen med å vente til du har fått innvilget ufør. Det har jo ingenting med lureri å gjøre, men at du har den økonomiske tryggheten på plass til å faktisk kunne klare deg alene. Ang når du kan begynne å se etter nye. Vær så snill å vente flere måneder med å lete, helst minst ett halvt år. (Ta det fra den som måtte oppleve at mannen gjennom flere tiår fikk ny dame umiddelbart etter bruddet) Det er viktig å vise såpass respekt for din nåværende mann at du venter en god stund før du leter videre Og så er det spesielt viktig at du tar deg tid til å lande i å være alene, finner ut hvem du egentlig er, før du leter etter en ny.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #18 Skrevet 16. juni 2024 Så du er økonomisk avhengig av en mann- Hva gjør du hvis du ikke får innvilget uførepensjon? Anonymkode: ebf39...d81 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #19 Skrevet 16. juni 2024 Lidhun skrev (54 minutter siden): ...Ang når du kan begynne å se etter nye. Vær så snill å vente flere måneder med å lete, helst minst ett halvt år. (Ta det fra den som måtte oppleve at mannen gjennom flere tiår fikk ny dame umiddelbart etter bruddet) Det er viktig å vise såpass respekt for din nåværende mann at du venter en god stund før du leter videre... Singel er singel. Anonymkode: cf857...867
Lidhun Skrevet 16. juni 2024 #20 Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Singel er singel. Anonymkode: cf857...867 Men det går også ann å ha såpass respekt for den som blir forlatt, at man kan vente litt for å gjøre sorgfasen enklere for den andre. Også av respekt for barna. Burde ikke være så vanskelig å kunne vente litt.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå