Gå til innhold

Hvordan kjører du når du har en politibil (ikke utrykning) bak deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da kjører jeg som om jeg er på vei til kirken en søndag med bestemor og svigerfar som passasjer 🙂 

Hva med deg?

Anonymkode: 902e4...ad2

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Blåmonster
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da kjører jeg som om jeg er på vei til kirken en søndag med bestemor og svigerfar som passasjer 🙂 

Hva med deg?

Vanlig , kjøre alltid som om jeg er på oppkjøring. Tar stolthet i alt jeg foretar meg fra morgen til kveld.

AnonymBruker
Skrevet

Som en prest ass. 

Anonymkode: 85caf...f8e

AnonymBruker
Skrevet

Da hender det at jeg stopper i en lomme og later som jeg må ordne noe. Teit, men blir så skjelven og nervøs av politibiler.

Anonymkode: 38f9f...d55

• Liker 3
Skrevet

Haha, kjørte bak en politibil ned en tunell med to felt. Politibilen holdt fartsgrensen, jeg lå bak. Alle bilene som kom opp på siden av meg og skulle suse forbi, oppdaget politibilen og la seg stille og rolig inn i høyrefeltet igjen. Ingen turte kjøre forbi politibilen 😂

• Liker 8
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjører som vanlig, har også kjørt forbi politiet på motorveien flere ganger. Altså, hvorfor ikke? Jeg gidder feks ikke å ligge i 70kmt i en 80-sone bare fordi det er politi der. Hva skulle de gjort med det?🤷‍♀️

Anonymkode: 66d58...859

AnonymBruker
Skrevet

Som en prostinne, veldig rak i ryggen 😳

Anonymkode: 8c9f2...8ba

AnonymBruker
Skrevet
Loke37 skrev (14 minutter siden):

Haha, kjørte bak en politibil ned en tunell med to felt. Politibilen holdt fartsgrensen, jeg lå bak. Alle bilene som kom opp på siden av meg og skulle suse forbi, oppdaget politibilen og la seg stille og rolig inn i høyrefeltet igjen. Ingen turte kjøre forbi politibilen 😂

En ordentlig festbrems 😅

Anonymkode: 85caf...f8e

AnonymBruker
Skrevet

Kjører vanlig, men sjekker fartsmåleren litt oftere 🫠

Anonymkode: 700d0...367

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva med deg?

Hehe, høres ut som meg 😀 Evt. slipper den forbi om det er mulig. 

Anonymkode: 88b49...bb6

Skrevet

Som normalt, men holder selvfølgelig fartsgrensen 😄

Gjest Blåmonster
Skrevet
Loke37 skrev (21 minutter siden):

Rart det der 😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri biler bak meg ;) 

Anonymkode: 4d572...b38

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Loke37 skrev (24 minutter siden):

Dette er så nydelig 😂

Anonymkode: 700d0...367

AnonymBruker
Skrevet

Legger bilen på fartsgrensen og skrur på cruise control 😅 

Anonymkode: 4473c...553

Skrevet

Skal en kjøre noe anderledes da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjører som normalt.

Anonymkode: cb5f3...164

Skrevet

Skulle kjøre hjem etter jobb en kveld, på veien hadde jeg en politibil bak og plutselig fikk jeg en foran meg også,som kom fra en sidevei,  snakk om å ha eskorte hjem 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir litt stressa for å være ærlig. Sjekker farten konstant.

Jeg har gjort et par små "ulovligheter" med bilen min, så jeg pleier å ta av og kjøre en annen vei hvis de blir liggende  for lenge bak. 😅 

Anonymkode: eaf27...9b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...