Gå til innhold

6.juli...noen fler?

Atilla

Anbefalte innlegg

Vi gifter oss 6 juli, og for meg er det nå snart bare 3 måneder igjen (klipper av litt tid jeg!)...Ikke mye nei, men lenge nok!

Er det flere her som skal gifte seg den dagen? Hvor langt er dere kommet?

På en måte flyr tiden - på en annen står den stille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også gifte meg 6. juli. Gleder meg!!! Akkurat passe lenge til.

Vi har ordnet det meste av sånne "viktige" ting, lokale, kokk, fotpgraf, klær +++ så det som står igjen vil jeg gjøre når det nærmer seg (bordkort, pynting av bord og kirke, filing av negler icon_biggrin.gif )

Deilig at ting er på plass, for da går det an å bare glede seg, og kunne konse litt om andre ting også.... (eksamen for eksempel...)

Lykke til vidre med planlegginga!

hoppe.gifLucy

[ Dette Innlegg er endret av: lucy den 2002-03-15 13:35 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: lucy den 2002-03-15 13:36 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn her selv om vi gifter oss 7. juli icon_eek.gif). Pga. hovedoppgaven min (begynte denn uka), så har jeg prøvd å få unna det meste av forberedelsene til nå. Dvs. Kirke, pastor, lokale, klær, kokk, farger, musikk, bordkort og invitasjoner. Invitasjonene går ut neste uke etter at jeg har slitt fælt med å få de printa ut... Min printer ville ikke sammarbeide og på de 6 andre maskinene jeg har prøvd hos venner etc. har de ikke hatt vår skrifttype - hyl! MEN heldigvis så skal en venninne printe dem ut for oss nå og da håper jeg alt er i den skjønneste orden. Som alle dere andre gleder jeg meg noe veldig og synes ikke at dagene kan gå fort nok!!! Lykke til videre jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi skal også gifte oss 06.07!

Har ordna med det viktigste og driver nå med

inbydelsene,regner med å få sendt de ut første dag etter påske.

Gleder meg masse!!!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi gifter oss også 6. juli!!! Gleder meg masse!

Vi har gjort unna en del:

kirke

salmer + inn og utgangsmars

prest

organist

fotograf

lokale

meny

invitasjoner

brudekjolen

undertøy

sko til begge

slør

bordkort

frisør/sminking for brud og forlover

bryllupssuite

bryllupsreise

bryllupshjemmeside

og så har vi igjen en del ting:

klær til brudgommen

blomster

få tegnet ringene (begynner å haste litt)

få laget kirkeprogram

bestille bryllupskaken

ordne med gaveutpakkere

ordne med andre kaker

bestille underskjørt

finne smykker

-og sikkert en del som jeg ikke har tatt med her icon_smile.gif

men det meste er tross alt fort gjort, bortsett fra å lage og skrive invitasjonene, og finne frem alle adressene! Det var litt av en jobb!!

ser for meg at det blir litt av en jobb å lage tale også, men jeg jobber best under press, så den må jeg vente en good stund med icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også gifte meg 6. juli. Lurer litt på om jeg burde utsatt det litt, når jeg ser hvor langt dere andre har kommet i planleggingen. Har ordna kirke, kjole, fotograf, frisør/stylist og lokale vi.....

Er jeg seint ute?? Ser at noen er i full gang med invitasjoner og skal sende ut de ganske snart - er det vanlig å sende det ut så tidlig da?? Hadde planer om å sende de ut i midten av mai jeg. Kanskje jeg bør gjøre om litt på timeplanen min??

Sunny: Skal du gifte deg i Hønefoss? Så du etterlyste frisør i distriktet på et tidligere innlegg.

Trine12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Trine.

Jeg skal sende ut invitasjonene nå jeg, så fort de er i orden. Jeg tenker jo på at 6. juli er midt i ferien, og at de som ønsker å komme skal få ordnet det slik at de ikke er borte akkurat da. Jeg har også svarfrist 6.mai (kanskje litt tidlig da...), slik at jeg har full kontroll på hvor mange som kommer. Skal ha ganske stor fest da... 80 til middag... Tror jeg ville sendt de litt før mai i alle fall... Lykke til videre med planlegginga12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter innlegget fra lucy har jeg vel funnet ut at jeg bør få ut invitasjonene litt før midten av mai.. Har jo tenkt på at det er midt i ferien, men de som blir bedt er jo forsåvidt klar over det og har holdt av datoen. Uff, det er mye å tenke på selv om det er lang tid igjen. Er kjempeglad for at dette forumet finnes, og er så fornøyd med alle råd og tips jeg har fått. Det er så godt å slippe å lete i alt som er av butikker, og å lete over alt for å finne svar. Lykke til videre med planleggingen alle sammen - dette er moro icon_smile.gif

Hvis det er flere 6. juli bruder her, - kom med innspill. Det er vi alle glade for! icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gifter meg også 6 juli - og får jo litt, men bar e litt angst - når jeg ser hva mange er ferdig med.

Vi har ordnet kirke, fotograf, frisør, kjole + sko, begynt på bordkort og innbydelser, bryllupsreise, lokaler (skal ha det hjemme), bestilling av mat, brudebukett, kake, glass

(ser jo ut av dette at noe gjort...)

Vi har ikke ordnet med hans klær, undertøy, skjemaer til kirken, serveringshjelper, hårpynt, innhold i kirkeprogrammet, musikk til festen, bil, drikkevarer, bordet(duker, lys, blmster etc, servise, bestikk)

Prøver å tenke at dette går sin gang - og at mye ikke kan gjøres før nærmere. Tenker også å innvolvere mor og svigermor når alt nærmer seg.

Har dessuten et gammelt hus som skal restaurers ferdig( 2 soverom, bad + gang og trapp) før 1 mai - da skal nemlig huset vårt males og hagen stelles - vi har nemlig kjøpt oss nytt gammelt hus.

Til tross for alt dette - er jeg utrolig rolig og lykkelig - har verdens beste mann - og han bærer meg på gullstol - hver dag!!!

icon_razz.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...