AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #121 Del Skrevet 20. juli 2024 500 000, helsesektoren. 10 års ansiennitet. Svømmer i penger altså. Anonymkode: 1d8ad...3bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #122 Del Skrevet 20. juli 2024 Fastlønn 1 175 000 Bachelor Ingeniør med 25 års ansiennitet i et stort firma. Goder: Rabatt på aksjer i eget firma, fri arbeidstid, Behandlingsforsikring, ulykkesforsikring, Livs/uføre-forsikring, over snittet gode pensjonsordninger, fri Iphone, Bredbånd/internett, veldig gode rabatter på bil, kle, hoteller +++ Anonymkode: ba2c5...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråle93 Skrevet 20. juli 2024 #123 Del Skrevet 20. juli 2024 Skadebehandler i forsikring 465k i året + overtid Er ansatt igjennom bemanningsbyrå så har goder der jeg skal se litt på. Vet det er forskjellige kurs man kan ta. Er utdanner bua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #124 Del Skrevet 17. oktober 2024 1.6mill i fast lønn. Bonus fra 0 til 1.5 mill avhengig av året. Stort sett 50-80 timer i uken. 24/7 tilgjengelighet inkludert helger. advokat. 5 års utdanning. 34 år. Anonymkode: 35e12...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #125 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 20.7.2024 den 1.31): - Senioringeniør offentlig sektor -Ca 750.000 grunnlønn, men blir endel tillegg, siste 3-4 årene tjent 1-1,2 millioner. - Bachelor med påbygning. En god del kurs og sertifiseringer etter det. - Trening i arbeidstid. Mobil + abonnement + PC (gitt et tjenstlig behov). Gratis kaffe, te og frukt. Endel utdanning/kurs med lønn. Har vært god pensjonsordning, men er synkende. Flexitid og noe hjemmekontor. Firmakonto på endel tidsskrifter og nettkurs. Rabatter innen reise, overnatting og kultur. Sterke avtaler innen bank, lån og forsikring. Viktigste godet er trygg jobb. Den opphører ikke og går ikke konkurs. Så lenge man ikke er lat, men har renommé for å stå på og jobbe godt, vil det alltid være oppgaver/stillinger for deg. Så uansett økonomiske nedturer, pandemier og slikt er jeg sikker på å jobbe og få lønn som vanlig. Det viste Covid at var et viktig gode! Anonymkode: 75a7e...14c Jeg trodde også at jobben min var veldig sikker… Jeg er fast ansatt i staten, vitenskapelig ansatt i akademia. Det siste året har vist meg at det ikke er tilfelle i akademia lenger, og det gjelder neppe bare akademia. Mange universiteter holder på med, eller planlegger for, oppsigelser. Sikker jobb i staten? Ikke lenger… Anonymkode: 159a3...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #126 Del Skrevet 17. oktober 2024 Anestesisykepleier på sykehus. Tredelt turnus (dag, kveld, natt). Jobber hver fjerde helg. Bachelor i sykepleie, videreutdanning i anestesisykepleier. 15 års ansiennitet som sykepleier. Grunnlønn 685000,- Tjente 930000,- i fjor fra sykehuset pluss 30000,- fra en bitteliten stilling i Forsvaret. Da jobbet jeg en del forskjøvet/ekstravakter på sykehuset. I år lander jeg nok like under 900000,- Har ganske behagelig turnus og jobber stort sett bare ekstra når jeg selv ønsker det, men synst likevel helg- og helligdagsjobbing er for dårlig kompensert. Fordeler: gratis kaffe og te på jobb (vi betalte 100,-/mnd før). Kan stjele med meg en pakke engangshansker hjem om jeg skal male huset 🤷♂️ Anonymkode: 38d29...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #127 Del Skrevet 17. oktober 2024 Driftsleder innen varme, energi og vann 850 000,- i året Bonusordning Egen arbeidsbil Mye reising over hele landet Anonymkode: 1b8bb...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #128 Del Skrevet 17. oktober 2024 Mellomleder med personalansvar innen kommunikasjon 560 000 Gratis kaffe, subsidiert lunsj, vinlotteri, og ett par gratis fester i året. Anonymkode: ef30c...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #129 Del Skrevet 17. oktober 2024 Skjønner at jeg er megaunderbetalt! Seniorrådgiver i staten, 2 relevante bachelorgrader + masse kurs. 624500 i lønn, gratis kaffe, gratis parkering, thats it! Begynner jobbjakten kjenner jeg… Anonymkode: 28bf0...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #130 Del Skrevet 17. oktober 2024 Barnehagelærer. Årslønn 600 000. Bachelor + to års videreutdanning. 16 års ansiennitet. Ingen gode, ikke engang gratis kaffe😆 Anonymkode: 71b86...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #131 Del Skrevet 17. oktober 2024 Hva jobber du med? Saksbehandler i kommunen Hva er din brutto årslønn/månedslønn? 555600-, Hvilken utdanning har du? bachelor i sosialt arbeid, ferdig utdannet i 2022 men har 7 års ansienitet Hvilke andre goder får du fra j obben flexitid og delvis hjemmekontor Anonymkode: 56ba1...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #132 Del Skrevet 18. oktober 2024 Jobber som klipper i filmbransjen. Så jeg er fast ansatt i et selskap + freelance inntekter på siden. Jobber nå på en serie med et kjent streamingselskap. Brutto lønn varierer veldig fra måned til måned. Hadde 160k brutto i september men ligger nok på 100k denne mnd. Snitt årslønn de siste 3 årene er 1,7m Har en bachelor grad. Tja jeg får vært med på mye filmpremiere, noe reiser til utlandet på opptak og festivaler. Mulighet for hjemmekontor når jeg vil, godt overtidsbetalt. Fleksitid. Anonymkode: 7b2ae...6ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #133 Del Skrevet 18. oktober 2024 Er årslønnen dere skriver her inkludert feriepenger? Syns det hadde vært interessant å se om man skrev hvilket skjønn man er også Anonymkode: 03a8e...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #134 Del Skrevet 18. oktober 2024 Jobber som leder med ganske omfattende ansvarsområde. Lønn 1,1 mill. Ikke fleksitid eller overtidsbetalt. Jobber 50-60 timer i uken. Hovedfag, en del videreutdanning i juss og veiledning. Goder: Veldig interessant jobb! Gode kollegaer. Full betaling ved evt sykefravær. Trening i arbeidstiden, rimelig lunsj. God pensjonsavtale. Mulighet til å organisere sosiale samlinger for gjengen min. Mulighet for videreutvikling og videreutdanning. Anonymkode: a51d9...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå