Gå til innhold

Din lønn 2024

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

500 000, helsesektoren. 10 års ansiennitet. Svømmer i penger altså. 

Anonymkode: 1d8ad...3bd

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fastlønn 1 175 000

Bachelor Ingeniør med 25 års ansiennitet i et stort firma.

Goder: Rabatt på aksjer i eget firma, fri arbeidstid, Behandlingsforsikring, ulykkesforsikring, Livs/uføre-forsikring, over snittet gode pensjonsordninger, fri Iphone, Bredbånd/internett, veldig gode rabatter på bil, kle, hoteller +++

Anonymkode: ba2c5...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skadebehandler  i forsikring 

465k i året + overtid 

Er ansatt igjennom bemanningsbyrå så har goder der jeg skal se litt på. Vet det er forskjellige kurs man kan ta. 

Er utdanner bua. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

1.6mill i fast lønn. Bonus fra 0 til 1.5 mill avhengig av året. Stort sett 50-80 timer i uken. 24/7 tilgjengelighet inkludert helger. 

advokat. 5 års utdanning.

34 år. 

Anonymkode: 35e12...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.7.2024 den 1.31):

- Senioringeniør offentlig sektor

-Ca 750.000 grunnlønn, men blir endel tillegg, siste 3-4 årene tjent 1-1,2 millioner.

- Bachelor med påbygning. En god del kurs og sertifiseringer etter det.

- Trening i arbeidstid. Mobil + abonnement + PC (gitt et tjenstlig behov). Gratis kaffe, te og frukt. Endel utdanning/kurs med lønn. Har vært god pensjonsordning, men er synkende. Flexitid og noe hjemmekontor. Firmakonto på endel tidsskrifter og nettkurs. Rabatter innen reise, overnatting og kultur. Sterke avtaler innen bank, lån og forsikring.

Viktigste godet er trygg jobb. Den opphører ikke og går ikke konkurs. Så lenge man ikke er lat, men har renommé for å stå på og jobbe godt, vil det alltid være oppgaver/stillinger for deg. Så uansett økonomiske nedturer, pandemier og slikt er jeg sikker på å jobbe og få lønn som vanlig. Det viste Covid at var et viktig gode!

Anonymkode: 75a7e...14c

Jeg trodde også at jobben min var veldig sikker… Jeg er fast ansatt i staten, vitenskapelig ansatt i akademia. Det siste året har vist meg at det ikke er tilfelle i akademia lenger, og det gjelder neppe bare akademia. Mange universiteter holder på med, eller planlegger for, oppsigelser. Sikker jobb i staten? Ikke lenger…

Anonymkode: 159a3...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anestesisykepleier på sykehus. Tredelt turnus (dag, kveld, natt). Jobber hver fjerde helg.

Bachelor i sykepleie, videreutdanning i anestesisykepleier. 15 års ansiennitet som sykepleier.

Grunnlønn 685000,-

Tjente 930000,- i fjor fra sykehuset pluss 30000,- fra en bitteliten stilling i Forsvaret. Da jobbet jeg en del forskjøvet/ekstravakter på sykehuset.

I år lander jeg nok like under 900000,-

Har ganske behagelig turnus og jobber stort sett bare ekstra når jeg selv ønsker det, men synst likevel helg- og helligdagsjobbing er for dårlig kompensert.

Fordeler: gratis kaffe og te på jobb (vi betalte 100,-/mnd før). Kan stjele med meg en pakke engangshansker hjem om jeg skal male huset 🤷‍♂️

Anonymkode: 38d29...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Driftsleder innen varme, energi og vann 

850 000,- i året 

Bonusordning 

Egen arbeidsbil 

Mye reising over hele landet 

Anonymkode: 1b8bb...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellomleder med personalansvar innen kommunikasjon

560 000

Gratis kaffe, subsidiert lunsj, vinlotteri, og ett par gratis fester i året.

Anonymkode: ef30c...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at jeg er megaunderbetalt! Seniorrådgiver i staten, 2 relevante bachelorgrader + masse kurs. 624500 i lønn, gratis kaffe, gratis parkering, thats it! 

Begynner jobbjakten kjenner jeg…

Anonymkode: 28bf0...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnehagelærer. 
Årslønn 600 000.

Bachelor + to års videreutdanning. 
16 års ansiennitet. 

Ingen gode, ikke engang gratis kaffe😆 

Anonymkode: 71b86...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Hva jobber du med?

Saksbehandler i kommunen 

• Hva er din brutto årslønn/månedslønn?

555600-, 

• Hvilken utdanning har du?

bachelor i sosialt arbeid, ferdig utdannet i 2022 men har 7 års ansienitet 

• Hvilke andre goder får du fra j obben

flexitid og delvis hjemmekontor 

Anonymkode: 56ba1...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Jobber som klipper i filmbransjen. Så jeg er fast ansatt i et selskap + freelance inntekter på siden. Jobber nå på en serie med et kjent streamingselskap. 
  • Brutto lønn varierer veldig fra måned til måned. Hadde 160k brutto i september men ligger nok på 100k denne mnd. Snitt årslønn de siste 3 årene er 1,7m
  • Har en bachelor grad.
  • Tja jeg får vært med på mye filmpremiere, noe reiser til utlandet på opptak og festivaler. Mulighet for hjemmekontor når jeg vil, godt overtidsbetalt. Fleksitid. 

Anonymkode: 7b2ae...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er årslønnen dere skriver her inkludert feriepenger? Syns det hadde vært interessant å se om man skrev hvilket skjønn man er også :)

Anonymkode: 03a8e...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber som leder med ganske omfattende ansvarsområde. 

Lønn 1,1 mill. Ikke fleksitid eller overtidsbetalt. Jobber 50-60 timer i uken. 

Hovedfag, en del videreutdanning i juss og veiledning. 

Goder: Veldig interessant jobb! Gode kollegaer. Full betaling ved evt sykefravær. Trening i arbeidstiden, rimelig lunsj. God pensjonsavtale. Mulighet til å organisere sosiale samlinger for gjengen min. Mulighet for videreutvikling og videreutdanning. 

Anonymkode: a51d9...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...