Gå til innhold

Er det bare jeg som driter en lang marsj i pride?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du mener oss som ikke vil ha folk med pikk i damedusjen på treningssenteret?

Anonymkode: 54b39...7d2

Hvem har egentlig opplevd dette? Dette argumentet kommer år etter år, men har aldri selv opplevd, eller hørt at noen har opplevd. 

Trenger ikke å kaste seg på alt som virker som en sensasjon, vet du? 

Anonymkode: def53...4cb

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen problem med Pride. Ja, det er ekstremister men alt i alt, husk at de fleste er helt ok og snille mennesker. De er i hverfall helt ufarlige. Og det er ikke smittsomt ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er bare du.

Anonymkode: f8e99...f84

Du driter lang marsj i pride, men samtidig oppretter du en tråd her fordi du lurer på hva andre mener andre mener… 

#handlingtalerhøyereennord

Anonymkode: 4c9a9...96f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kanskje ts er som meg, og bryr seg om alle som liksom eller ikke, bryr seg. Det er ikke mulig å ikke bry seg. Selv vipps flagger midt i trynet på deg. Det er provoserende. Jeg vet godt at alle som kan få kred for å flagge sin holdning gjør det, på meg virker det motsatt. Jeg er på vei mot homofobi.

Anonymkode: e2843...3c2

Du er ikke på vei mot du er der. Og stakkars deg som blir plaget av at Vipps endrer fargene en måned i året. Jeg mener det er like ille som å bli hetset,mobber diskriminert, utstøtt, utsatt for vold, satt i fengsel og risikere dødsstraff i flere andre land for å nevne noe.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, driter i pride jeg og hele greia.🤮🤮

Anonymkode: 9ac77...0c8

Jeg lurer på hvordan voksne mennesker som ter som et lite barn egentlig fungerer samfunnet?🤔

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har ingen store meninger om pride fra eller til, bare at det ikke egentlig føles som inkludering av alle. Det føles ikke som de hetero inkluderes i fellesskapet. Og jeg mener det ikke negativt, bare som en observasjon. Korriger meg gjerne. 

Og, hvorfor skal det være spesifikke bokstaver og grupperinger og identifisere seg som noe spesifikt, hvis alle skal inkluderes uansett? 

Usikker på om jeg klarer å beskrive hva jeg mener. Lurer på hvorfor det er så viktig å kategorisere seg samtidig som man ønsker like muligheter. Om man har like muligheter er jo kategorien / identiteten din uinteressant. 

Anonymkode: 86434...ea8

Du tuller nå? Hva må bare logge deg ut av Kvinneguden og lese deg litt opp om hva pride egentlig handler om.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Støtter og heier på homofile sine rettigheter på andre måter enn å flagge og gå i tog. Ingen av mine skeive venner flagger mot rasisme, mot mobbing, eller lignende uansett, så tror ikke at de tar seg nær av det. Ikke alle av de går i tog eller uansett, og sier at de egentlig bare ønsker å bli behandlet normalt og rettferdig slik som alle andre. :)

Anonymkode: 72fc5...38e

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Bare lurer.

Anonymkode: 8cc59...337

Bryr meg ikke om

pride, men mener det er helt tullete med så mye opplegg. Mye bedre at vi jobber med holdningene hver dag ellers. Bør være overflødig med slik oppmerksomhet.

Anonymkode: 8c4d0...d77

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva er det med folk som ikke tåler å se et pride flagg? Er det en eller annen mental forstyrrelse?

Anonymkode: 702de...4c4

Hva med å tenke omvendt, og som flertallet gjør? Og så tenke tanken, er det jeg ( som er i mindretall ) eller alle de andre det er noe galt med… 🤔…. 🤷‍♀️🙄🤯

Anonymkode: 06bc5...437

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bryr meg ikke om

pride, men mener det er helt tullete med så mye opplegg. Mye bedre at vi jobber med holdningene hver dag ellers. Bør være overflødig med slik oppmerksomhet.

skremmende hvor lite kunnskap det er blant det jeg vil anta er voksne oppegående mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du mener oss som ikke vil ha folk med pikk i damedusjen på treningssenteret?

Anonymkode: 54b39...7d2

Det kan jeg altså love deg, den dagen en pikk kommer inn i damedusjen/damegarderoben, blir det full boikott fra min side!😅

Anonymkode: c1cee...724

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Pride har blitt en tullemarkering som før handlet om homofiles rettigheter, men som nå liksom skal omfavne «alt»

Da omfavner det jo også de homofobe, de nekrofile og pedofile. Love is love! 🌈 Eller? Nei? Hva er greia?

Jeg var med på feiringen før, men nå snur jeg ryggen til hele greiene. Russland har dessuten sett Pride som en mulighet til å splitte den vestlige befolkningen igjennom å fyre opp under diskusjoner på sosiale medier. Så nei… Bare nei.

Anonymkode: df59c...845

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.6.2024 den 17.26):

Jeg har ingen store meninger om pride fra eller til, bare at det ikke egentlig føles som inkludering av alle. Det føles ikke som de hetero inkluderes i fellesskapet. Og jeg mener det ikke negativt, bare som en observasjon. Korriger meg gjerne. 

Og, hvorfor skal det være spesifikke bokstaver og grupperinger og identifisere seg som noe spesifikt, hvis alle skal inkluderes uansett? 

Usikker på om jeg klarer å beskrive hva jeg mener. Lurer på hvorfor det er så viktig å kategorisere seg samtidig som man ønsker like muligheter. Om man har like muligheter er jo kategorien / identiteten din uinteressant. 

Anonymkode: 86434...ea8

Enig.

Anonymkode: 0b5dd...0fa

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.6.2024 den 1.38):

skremmende hvor lite kunnskap det er blant det jeg vil anta er voksne oppegående mennesker

Hva har det med kunnskap å gjøre at den du siterer, mener det er bedre å jobbe med holdninger hver dag? Ikke bare den ene dagen?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.6.2024 den 17.38):

På veg? Du er der allerede. Patetisk...

Anonymkode: 702de...4c4

Bare det at du kaller andre patetisk. Hvorfor ikke være nysgjerrig bak holdningene? Reflekterende? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.6.2024 den 23.22):

Bryr meg ikke om

Men er det ikke typisk norsk? Vi lager sirkus og later som vi gjør noe, når vi virkelig gjør ingenting. Mobbemanifester hjelper ikke mot mobbing eller selvmord. Å sette ukrainsk flagg på Facebook-profilen ender ikke krigen. Flagg, BDSM-tog og konserter endrer ikke holdninger til homofile og bifile. Men vi ser jo såååå bra ut utad.

Anonymkode: 00c15...d8b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.6.2024 den 4.08):

Det kan jeg altså love deg, den dagen en pikk kommer inn i damedusjen/damegarderoben, blir det full boikott fra min side!😅

Anonymkode: c1cee...724

Min datter driver med konkurransesvømming. Den dagen det kommer en pikk i dusjen hennes, vil jeg hive ut eieren av pikken og anmelde ham for forsøk på grooming av småjenter (min datter er under 16 år).

Anonymkode: 00c15...d8b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.6.2024 den 14.25):

Hva har vipps med dette å gjøre?

Anonymkode: f8e99...f84

De har regnbuelogo/ flagg og innpakning 

Anonymkode: 0713e...60b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...