Blåbærrips Skrevet 15. juni 2024 #1 Del Skrevet 15. juni 2024 Jeg er helt korka når det kommer til datamaskiner men jeg trenger å gå til innkjøp av en. Jeg har ikke hatt en pc på iallefall 10 år, da var det en acer jeg hadde. Det jeg trenger å bruke den til er bilder, se en tv serie i ny og ne og la barna spille spill. Kan noen tipse meg hva jeg trenger? Merke, pris, størrelse..u name it. Har så lite lyst å gjøre bomkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærrips Skrevet 15. juni 2024 Forfatter #2 Del Skrevet 15. juni 2024 (endret) Jeg glemte å skrive at jeg har iphone og ipad. Er det mulig å føre over bilder fra en iphone til en datamaskin som ikke er mac? Jeg hadde en liten mac for mange år siden som jeg ikke skjønte så mye av så vil helst unngå en sånn Endret 15. juni 2024 av Blåbærrips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #3 Del Skrevet 15. juni 2024 Jeg har en Lenovo (denne : Lenovo IdeaPad 1 15ADA7 R7 15,6" bærbar PC - Power.no ) Har hatt den i 1 og 1/2 år. Veldig fornøyd Bruker den til studie (tar master), surfe på nett, se film, skrive oppgaver, lage PP-presentasjoner til jobb etc. Enkel og grei bærbar pc Anonymkode: 04d14...1bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #4 Del Skrevet 15. juni 2024 Mac er den mest intuitive maskinen. Lett å sette seg inn i, og ikke minst, den vil vare lenger enn en pc. Og overføring fra iPhone er veeeldig enkelt. Jeg gjør det via airdrop. Kjøp via finn (noe skal ha de siste modellene hele tiden) så får du en rimelig en😁 MacBook Air fx. Er kjempelett og en god maskin. Anonymkode: e8a17...343 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå