Gå til innhold

Mobil ladere som ryker en etter en

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er greia med iphone ladere som ryker en etter en? Kjøper ny iphone lade ledning, så fungerer det noen uker/ mnd helt til det ikke lader lenger (nettbrett og mobil vil ikke lade)  Kjøper ny, fra ulike butikker. Dette gjelder lading av et typisk iphone ipad/ nettbrett som er en del år gammelt, men det gjelder også iphone mobil.. 

Noen som vet? 

Anonymkode: c5dc9...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva er greia med iphone ladere som ryker en etter en? Kjøper ny iphone lade ledning, så fungerer det noen uker/ mnd helt til det ikke lader lenger (nettbrett og mobil vil ikke lade)  Kjøper ny, fra ulike butikker. Dette gjelder lading av et typisk iphone ipad/ nettbrett som er en del år gammelt, men det gjelder også iphone mobil.. 

Noen som vet? 

Hverken mannen min eller jeg har opplevd det en eneste gang gjennom mange år med iPhone og iPad. Sønnen vår har derimot opplevd det et par ganger med iPad, men da har det vært synlig brudd på kontaktpunktet til ledningen. Tror det må være at man bøyer kontaktpunktet på ledningen eller noe slikt, slik at den knekker? Er det noen synlige brudd på ledningen eller lignende? Kanskje du burde lade trådløst, så slipper du kanskje dette problemet? Har du klagd på dette? Det skal jo ikke være slik.

Anonymkode: a8e3d...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen synlig brudd på ledning, nei. Har klaget men til ingen nytte. Mulig den blir bøyd av og til når ipad lader og man løfter det opp, men bør tåle noe tenker jeg da. Dette har ikke vært et problem tidligere men spes de siste to årene ca. Rart er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Opplever det samme her. Ser ingen synlige brudd på ledningen, men den bare slutter å fungere. Skikkeleg irriterende

Anonymkode: 26627...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det original apple eller uoriginalt eller begge deler? Har du prøvd å bytte klossen du setter laderen inn i? Ingen problem med andre ting du lader som ikke er iPhone?

Veldig merkelig og irriterende problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er nok ikke originale apple ledninger, nei. Men det bør da ikke ryke etter bare et par mnd. Har byttet ut strømadapteren ja. Helt håpløst! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er nok ikke originale apple ledninger, nei. Men det bør da ikke ryke etter bare et par mnd. Har byttet ut strømadapteren ja. Helt håpløst! 

Nei, du bør forvente kvalitet selv om det ikke er originale apple-ladere, helt klart. Har du klagd til produsenten?

Eneste ledningen jeg har hatt problemer med var en jeg kjøpte på TGR, den sluttet å virke etter 1 år eller noe, men til den prisen forventet jeg heller ikke så mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...