AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Del Skrevet 15. juni Jeg spiser lavkarbo. I dag viser vekta 10 kg ned siden 4. april 🥳🥳🥳. Jeg har fremdeles 7 kg igjen før jeg har nådd målet. Reiser til England om 9 dager. Skal være der i 5 dager. Hadde i utgangspunktet tenkt til å leve på vanlig mat å drikke der nede. Men nå er jeg så motivert og har virkelig ikke lyst å stoppe opp fremgangen. Akkurat maten skal jeg få til tror jeg. Men er det noen som vet om de har noe lite-øl der? Anonymkode: 09cd8...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #2 Del Skrevet 15. juni Ingen? Anonymkode: 09cd8...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni #3 Del Skrevet 16. juni On 6/15/2024 at 7:13 AM, AnonymBruker said: Jeg spiser lavkarbo. I dag viser vekta 10 kg ned siden 4. april 🥳🥳🥳. Jeg har fremdeles 7 kg igjen før jeg har nådd målet. Reiser til England om 9 dager. Skal være der i 5 dager. Hadde i utgangspunktet tenkt til å leve på vanlig mat å drikke der nede. Men nå er jeg så motivert og har virkelig ikke lyst å stoppe opp fremgangen. Akkurat maten skal jeg få til tror jeg. Men er det noen som vet om de har noe lite-øl der? Anonymkode: 09cd8...b02 Ja, det er selvsagt masse lite-øl i Storbritannia. Er det på pub eller fra matbutikk du skal ha løl? Anonymkode: a1a2e...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå