AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #1 Skrevet 15. juni 2024 Menn som tenner seksuelt på yngre kvinner, kanskje helt ned til 18 år, skylder ofte på biologi. Men er det så enkelt? Hva syns du om eldre menn som går etter unge kvinner? Anonymkode: 6919f...811
Surpomp Skrevet 15. juni 2024 #2 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Menn som tenner seksuelt på yngre kvinner, kanskje helt ned til 18 år, skylder ofte på biologi. Men er det så enkelt? Hva syns du om eldre menn som går etter unge kvinner? Anonymkode: 6919f...811 Hva synes du om jenter som går etter eldre menn ? 12 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #3 Skrevet 15. juni 2024 Surpomp skrev (2 timer siden): Hva synes du om jenter som går etter eldre menn ? Eller eldre damer som går etter yngre gutter/menn. Det er nå visst helt vanlig, skal en tro på alle innlegg her inne. Anonymkode: 87e99...5b0 7 1 5
norw Skrevet 15. juni 2024 #4 Skrevet 15. juni 2024 Trenger vel ikke å skylde på noe. Pen = interessant (så lenge personligheten er ok) 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #5 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eller eldre damer som går etter yngre gutter/menn. Det er nå visst helt vanlig, skal en tro på alle innlegg her inne. Anonymkode: 87e99...5b0 Milfing er stort. Blitt sjekket opp på kjøpesenter tilogmed 😄Men det blir nei takk. Har en voksen mann og er ikke peddo. Herregud han yngste må ha vært under 20, syke ungdommer som prøver seg på litt eldreomsorg 🤮 Anonymkode: 8ece3...680 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #6 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Menn som tenner seksuelt på yngre kvinner, kanskje helt ned til 18 år, skylder ofte på biologi. Men er det så enkelt? Hva syns du om eldre menn som går etter unge kvinner? Anonymkode: 6919f...811 Selvfølgelig er det så enkelt, hele meninga med sex er å lage unger og kvinners fertilitet er dramatisk påvirket av alder. Selv når de kontakter stammer i Amazonasjungelen så er det de unge jomfruene som er de mest verdifulle kvinnene, dette er ikke noe det moderne samfunnet har funnet opp. Menn vil reprodusere seg med unge friske fertile kvinner, helst jomfru så han vet at det er hans barn så han ikke bruker alle ressursene sine på å oppdra en annen manns barn så han selv blir en genetisk blindvei. Anonymkode: 6cdb0...28c 6 8
Even Tuell Skrevet 15. juni 2024 #7 Skrevet 15. juni 2024 16 hours ago, AnonymBruker said: Menn som tenner seksuelt på yngre kvinner, kanskje helt ned til 18 år, skylder ofte på biologi. Men er det så enkelt? Hva syns du om eldre menn som går etter unge kvinner? Anonymkode: 6919f...811 Biologi spiller nok inn, men unge kropper er gjerne de mest stramme, spenstige og freshe. Pupper som strutter, strålende ungdommelighet, muskler, ungt utsende osv. Masse grunner til å tenne seksuelt på en ung kropp. Burde ikke være vanskelig å skjønne. Og det gjelder nok mange fra alle kjønn og identiteter. Eldre kvinner ser nokså med tente blikk på unge menn, akkurat som menn ser på unge kvinner. Ser ikke at det skal være noe skam i det... verken se eller ha frivillig sex med. 18-åringer er myndige og kan bestemme selv. Om vi er komfortable med at 18-åringer lar seg verve for å dra i krigen burde vi også være komfortable med at de velger sine egne sexpartnere. 6 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #8 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Menn som tenner seksuelt på yngre kvinner, kanskje helt ned til 18 år, skylder ofte på biologi. Men er det så enkelt? Hva syns du om eldre menn som går etter unge kvinner? Anonymkode: 6919f...811 Hva med menn som ikke tenner på 18 år unge ungdommer. Er ikke de «biologiske»? Voksne menn som tenner seksuelt på 18 åringer er avvikene. De er abnormaliteten som gjør at dette i det hele tatt diskuteres. Normale voksne menn vil ikke ha sex med 18 åringer. Anonymkode: bed85...87b 14 12
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #9 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva med menn som ikke tenner på 18 år unge ungdommer. Er ikke de «biologiske»? Voksne menn som tenner seksuelt på 18 åringer er avvikene. De er abnormaliteten som gjør at dette i det hele tatt diskuteres. Normale voksne menn vil ikke ha sex med 18 åringer. Anonymkode: bed85...87b Anonymkode: 6cdb0...28c 5 2
Jdz Skrevet 15. juni 2024 #10 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva med menn som ikke tenner på 18 år unge ungdommer. Er ikke de «biologiske»? Voksne menn som tenner seksuelt på 18 åringer er avvikene. De er abnormaliteten som gjør at dette i det hele tatt diskuteres. Normale voksne menn vil ikke ha sex med 18 åringer. Anonymkode: bed85...87b Unge mennesker kan selvsagt være flotte å se på, men å ha sex med en 18-åring har vært uaktuelt siden starten av 20-åra for meg i alle fall, men det finnes nok de som ville kastet seg over muligheten, menn som kvinner. Jeg hadde en periode tidlig i 20-årene et seksuelt forhold med ei som var nesten dobbelt så gammel som meg, men jeg kan vanskelig se for meg at jeg kunne gjort det samme. 6 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #11 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Anonymkode: 6cdb0...28c Jeg ser stadig denne dukke opp, uten noen kildehenvisning, og om det skulle stemme så forutsetter bra sex noe mer enn et vakkert, ungdommelig utseende… Anonymkode: ff7de...98e 6 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #12 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg ser stadig denne dukke opp, uten noen kildehenvisning, og om det skulle stemme så forutsetter bra sex noe mer enn et vakkert, ungdommelig utseende… Anonymkode: ff7de...98e Jeg havnet i en diskusjon en gang, hvor jeg sa jeg ikke gadd menn lenger, fordi alle bare vil ha jentunger i tenårene og tidlig tjueårene. Jeg ble bedt om å understøtte det jeg sa, og postet det samme som i innlegge du siterer. Da fikk jeg høre at det ikke var ordentlig seriøs forskning, og det var ikke fagfellevurdert, og det var ikke måte på hvor verdiløst det var. Når menn poster det for å forsvare aldersshaming av kvinner derimot, da er det svaret på alt i hele verden, og nåde den som prøver å argumentere imot. Anonymkode: 1e75f...55a 9 2
Even Tuell Skrevet 15. juni 2024 #13 Skrevet 15. juni 2024 20 minutter siden, AnonymBruker said: Hva med menn som ikke tenner på 18 år unge ungdommer. Er ikke de «biologiske»? Voksne menn som tenner seksuelt på 18 åringer er avvikene. De er abnormaliteten som gjør at dette i det hele tatt diskuteres. Normale voksne menn vil ikke ha sex med 18 åringer. Anonymkode: bed85...87b Hva er så abormalt med å tenne på unge kropper? Er det så anderledes enn å tenne på eldre? Tykke? Tynne? Høye? Korte? Mørke? Bleke? Vi snakker om unge, men myndige voksne mennesker. 18-åringer er ikke barn. Det er for øvrig to parter i en slik eventuell seksuell relasjon. Det holder ikke at en mann har lyst til å ligge med en ung kvinne. Den unge kvinnen må faktisk ha lyst til å ligge med han også for at det skal bli noe av. Hvis rollene var byttet om da? En eldre kvinne som tenner på unge menn? Er det hun som er avvikeren, eller er dette en greie som kun gjelder menn? 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #14 Skrevet 15. juni 2024 Even Tuell skrev (3 minutter siden): Det holder ikke at en mann har lyst til å ligge med en ung kvinne. Den unge kvinnen må faktisk ha lyst til å ligge med han også for at det skal bli noe av. Nåvel. Det der gjelder dessverre av og til kun om den unge kvinnen kan selvforsvar. Det var i alle fall det som reddet meg. Anonymkode: 64a2a...de7 2 3
Village Skrevet 15. juni 2024 #15 Skrevet 15. juni 2024 Biologisk går det vel ingen nedre grense på 18 år. Biologisk er vel menn programmerte til å gå etter de mest fertile kvinnene, som har vært sammen med færrest mulig andre menn, og som har størst sjanse for å overleve en fødsel. Det medfører vel at biologisk så er kvinner yngre enn 18 år attraktive for mange menn. 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #16 Skrevet 15. juni 2024 Even Tuell skrev (5 minutter siden): En eldre kvinne som tenner på unge menn? Er det hun som er avvikeren, eller er dette en greie som kun gjelder menn? Det vet du at det er. Anonymkode: 64a2a...de7 1
Even Tuell Skrevet 15. juni 2024 #17 Skrevet 15. juni 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nåvel. Det der gjelder dessverre av og til kun om den unge kvinnen kan selvforsvar. Det var i alle fall det som reddet meg. Anonymkode: 64a2a...de7 Vi snakker om samtykkende sex, ikke voldtekt. Når vold, trusler, makt, press osv, brukes er det ikke lengre sex. Voldtekt er et helt annet tema og det er forferdelig uansett alder på de involverte. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #18 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg havnet i en diskusjon en gang, hvor jeg sa jeg ikke gadd menn lenger, fordi alle bare vil ha jentunger i tenårene og tidlig tjueårene. Jeg ble bedt om å understøtte det jeg sa, og postet det samme som i innlegge du siterer. Da fikk jeg høre at det ikke var ordentlig seriøs forskning, og det var ikke fagfellevurdert, og det var ikke måte på hvor verdiløst det var. Når menn poster det for å forsvare aldersshaming av kvinner derimot, da er det svaret på alt i hele verden, og nåde den som prøver å argumentere imot. Anonymkode: 1e75f...55a AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg ser stadig denne dukke opp, uten noen kildehenvisning, og om det skulle stemme så forutsetter bra sex noe mer enn et vakkert, ungdommelig utseende… Anonymkode: ff7de...98e Det er fra Dataclysm, en sammensetning av internettets bruk for å avsløre menneskers psykologi og oppførsel på nettet, det er data hentet inn fra alle interaksjoner på nettsurfing, sosiale medier og dating-apper. Med andre ord om en 40 år gammel mann sitter og ser på google images med 20 åringer, kiker på 20åringer på facebook, prøver å matche med 20åringer på Tinder osv. så blir det loggført. Det er den mest nøyaktige forskningen vi har på hva og hvem vi blir tiltrukket av. Anonymkode: 6cdb0...28c 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #19 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er fra Dataclysm, en sammensetning av internettets bruk for å avsløre menneskers psykologi og oppførsel på nettet, det er data hentet inn fra alle interaksjoner på nettsurfing, sosiale medier og dating-apper. Med andre ord om en 40 år gammel mann sitter og ser på google images med 20 åringer, kiker på 20åringer på facebook, prøver å matche med 20åringer på Tinder osv. så blir det loggført. Det er den mest nøyaktige forskningen vi har på hva og hvem vi blir tiltrukket av. Anonymkode: 6cdb0...28c Jo mer jeg vet om menn, jo mer foretrekker jeg hunder, katter, kameler, stinkdyr, salamandere, mygg og generelt alle dyr og insekter. Og i hvert fall alt som ikke er menn. Anonymkode: 1e75f...55a 2 3
Nowayback Skrevet 15. juni 2024 #20 Skrevet 15. juni 2024 Unge, pene jenter fanger blikket til menn. Sånn er det bare. Det betyr ikke at alle er griser eller gjør noe med det. Jeg kan se at 18-åringer er pene, men det ville føltes feil å gjøre noe med det. Er dama 21 er det mye mer innafor, men skjønner jo at hun neppe vil ha en mann på 38. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå