AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #1 Skrevet 14. juni 2024 jeg er godt voksen, har barn som bor hjemme. Jeg er utrolig glad i god sex, kan mannen gi meg orgasme, så er jeg overgitt han å kan strekke meg langt i et forhold, men vet ikke hva folk ønsker lengere, god sex er ikke godt nok, felles interesser er ikke bra nok, forventer folk å bli servert døgnet rundt for et godt forhold, hva er standaren nå? har vært i noen forhold i nyere tid, men folk blir aldri fornøyd, hva søker egentlig folk Anonymkode: a1f6e...2b8
TomSawyer Skrevet 15. juni 2024 #2 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): jeg er godt voksen, har barn som bor hjemme. Jeg er utrolig glad i god sex, kan mannen gi meg orgasme, så er jeg overgitt han å kan strekke meg langt i et forhold, men vet ikke hva folk ønsker lengere, god sex er ikke godt nok, felles interesser er ikke bra nok, forventer folk å bli servert døgnet rundt for et godt forhold, hva er standaren nå? har vært i noen forhold i nyere tid, men folk blir aldri fornøyd, hva søker egentlig folk Anonymkode: a1f6e...2b8 Jeg søker mitt livs kjærlighet, utover det forventer jeg ingenting. 1
Bamseklemmer Skrevet 15. juni 2024 #3 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): jeg er godt voksen, har barn som bor hjemme. Jeg er utrolig glad i god sex, kan mannen gi meg orgasme, så er jeg overgitt han å kan strekke meg langt i et forhold, men vet ikke hva folk ønsker lengere, god sex er ikke godt nok, felles interesser er ikke bra nok, forventer folk å bli servert døgnet rundt for et godt forhold, hva er standaren nå? har vært i noen forhold i nyere tid, men folk blir aldri fornøyd, hva søker egentlig folk Anonymkode: a1f6e...2b8 Du er nok ei som "lever" på 80 90-tallet? akkurat som meg😅Romantisk og omsorgfull, gjør alt for at samliv og sexliv skal fungere på best mulig måte. Veldig positiv og misliker negativitet.. Vi forlanger sjelden ting, og er mest opptatt av å gi.. Ofte konfliktsky, men gir oss lett for å berge husfreden.. Glad i sex ja, men positivt fører jo det til enda mere lykke.. Hvis du kjenner deg igjen i dette TS, er det tryggest å finne ditt eget speilbildet.. Det blir som å elske med deg selv🥰😅 Jo jeg merker hovering av pengeforbruk, og falsk lykke daglig på face.. og blir ofte flirefull hvor godt dette bildet stemmer😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå