Gå til innhold

hvor vanskelig er det å finne en god mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg er godt voksen, har barn som bor hjemme. Jeg er utrolig glad i god sex, kan mannen gi meg orgasme, så er jeg overgitt han å kan strekke meg langt i et forhold, men vet ikke hva folk ønsker lengere, god sex er ikke godt nok, felles interesser er ikke bra nok, forventer folk å bli servert døgnet rundt for et godt forhold, hva er standaren nå? har vært i noen forhold i nyere tid, men folk blir aldri fornøyd, hva søker egentlig folk

Anonymkode: a1f6e...2b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

jeg er godt voksen, har barn som bor hjemme. Jeg er utrolig glad i god sex, kan mannen gi meg orgasme, så er jeg overgitt han å kan strekke meg langt i et forhold, men vet ikke hva folk ønsker lengere, god sex er ikke godt nok, felles interesser er ikke bra nok, forventer folk å bli servert døgnet rundt for et godt forhold, hva er standaren nå? har vært i noen forhold i nyere tid, men folk blir aldri fornøyd, hva søker egentlig folk

Jeg søker mitt livs kjærlighet, utover det forventer jeg ingenting.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du er nok ei som "lever" på 80 90-tallet? akkurat som meg😅Romantisk og omsorgfull, gjør alt for at samliv og sexliv skal fungere på best mulig måte. Veldig positiv og misliker negativitet.. Vi forlanger sjelden ting, og er mest opptatt av å gi.. Ofte konfliktsky, men gir oss lett for å berge husfreden.. Glad i sex ja, men positivt fører jo det til enda mere lykke..

Hvis du kjenner deg igjen i dette TS, er det tryggest å finne ditt eget speilbildet.. Det blir som å elske med deg selv🥰😅

Jo jeg merker hovering av pengeforbruk, og falsk lykke daglig på face.. og blir ofte flirefull hvor godt dette bildet stemmer😅

244595396_10157831187272024_6987806781194935970_n.jpg.30d5149e3dceae247e9a75f0fe0a7571.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...