Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skrevet her før, men blir så oppgitt.

Er sammen med en som er verden snilleste, når vi er sammen.

Jeg er veldig seksuell og trenger orgasme daglig han har alltid likt det, en dag ble han skikkelig sint for jeg hadde hatt en orgasme hvor han mente han hadde gitt meg hint at jeg ikke burde ha det daglig, han hadde ikke gjort det når jeg gikk tilbake på meldinger, men vi ble enige at vi alltid skulle ha orgasme sammen og over facetime om vi ikke var sammen, noen uker senere avtalte vi at vi skulle dusje og være intim sammen over facetime, når kvelden kom hørte jeg ikke noe, dagen etter fikk jeg melding at han hadde blitt så kåt så han hadde fått en orgasme og sovnet. prøvde å si at han hadde blitt sint for det samme for noen uker siden men fikk beskjed at det kunne skje å han kunne ikke styre det. når jeg har prøvd å være intim så sier han at det kan vi være om han ikke blir trøtt å sovner, for meg er dette en turnoff for jeg føler meg ikke viktig nok til at han vil være våken. Nå har vi gått noen uker, jeg har gitt opp sex, føler meg ikke sexuell som tidligere for han stopper meg hele tiden, men venter sex når vi er sammen å blir sikkelig sint når jeg ikke er våt nok, men kan ikke bli det når jeg kun får oppmerksomhet når vi er sammen, sex for meg er noe som bygger seg opp

Anonymkode: a5d0c...9fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, dette er jo helt galemathias

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Toxic sexliv all over. Både før og etter… 

Anonymkode: 0bf4e...3e4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hadde typen min nektet meg orgasme på egenhånd, så hadde jeg veldig brått blitt singel. Jeg hadde uansett mistet all sexlyst og blit like tørr som en ørken nedentil av ett så stort kontrollbehov.

Anonymkode: 1c161...03f

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det du beskriver er en form for vold, Ts. Psykisk vold blandet med seksuell psykisk vold og kontroll og manipulering.

Kom deg ut av den illusjonen om at han er "verdens snilleste" - det er det du forteller deg selv for å holde ut i dette voldelige forholdet! Verdens snilleste ville aldri gjort noe av det du forteller om. Å utøve psykisk vold, også tilknyttet sex viser at han ikke har noen hemninger, og mest trolig har du bare sett begynnelsen av hvor voldelig han kan bli.

Du er ikke sammen med "verdens snilleste" - det er den siden han viser deg av og til for å holde deg hektet slik at han kan kontrollere og bryte deg ned til du har mistet deg selv helt. Du er ikke sammen med verdens snilleste - du er sammen med en psykisk voldelig mann!

Kom deg ut av dette forholdet!

Avslutt, se deg aldri tilbake! Blokker ham på alle sosiale medier!

Og for all del - fortell familie og venner at du skal gjøre det slutt med ham, slik at de kan støtte deg, for en slik mann kan bli både ekstremt ubehagelig og farlig når du bryter med ham!

Anonymkode: 0b6a6...7ac

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han styrer deg med jernhand. Han der hadde jeg ikke turt å basere meg på i fremtiden. 

Anonymkode: 19e6a...993

AnonymBruker
Skrevet

Dere kan ikke nekte hverandre å onanere på egenhånd. Ingen av dere! Dere bestemmer selv!

Anonymkode: 004f5...b7e

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Dette høres enormt slitsomt, styrete og unaturlig ut. Usunt også. 
Ikke normalt dette ts. Hva er begrunnelsen hans for at dere alltid må komme sammen, og hver dag?

Mye rare regler folk lager seg. Ikke rart at mange sliter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette har du skrevet om før ts. Svarene er ikke noe forskjellig fra den gang som du kan se.

Anonymkode: 175ba...2e1

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er likegyldig, giftig og kontrollerende, men han er verdens snilleste altså, helt sant...

Anonymkode: dfc8d...f53

Skrevet

Denne mannen er ikke verdens snilleste. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...