AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #1 Skrevet 14. juni 2024 Ja. Tittelen lyver ikke. Jeg er 20 og jeg har aldri hvert i nærheten av å være intim med en jente. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte for det er jo komisk. Jeg har hatt lyst på å få kjæreste så lenge jeg kan huske og akkurat nå føler jeg at jeg ikke klarer å vente mer. Ikke bekymr dere, jeg skal ikke finne på noe ondt. Hvordan kan en 20 åring møte jenter? Jeg går på universitet, stedet der alle finner noen og er ikke nærheten av å finne noen. Det kan hende jeg er helt sosialt tilbakestående, men jeg snakker ikke med fremmede på universitetet fordi jeg ikke har baller av stål. Jeg vil helst møte jenter uten å fremstå som en ekkel klegg (verdigheten i behold). Jeg har prøvd Tinder og det funker absolutt ikke. Nei, jeg er ikke autist eller feit. Har six pack. Bor i en storby Anonymkode: 9f473...5bc 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #2 Skrevet 15. juni 2024 Det er ikke komisk. Du er i samme situasjon som et stort antall menn på din alder. Det er blitt den nye normalen. Er du heldig klare du kanskje få dame i løpet av 20-årene. Men ikke bli overrasket om du er i samme situasjon som nå om 10 år. Det er også helt normalt i dagens samfunn. Og ikke glem at det å få dame er egentlig er den enkleste delen. Den virkelige jobben begynner den dagen du skulle være så heldig å få dame. For damer krever mye. Du tar feil om du tror du kan bruke dagen foran pc-en, på treningssenter, med kompiser eller på jobb. Det er arrangamenter, fjellturer, bryllup, bursdager, middager, vasking, feriereiser, 50 shades of grey-sex osv som du må arrangere, delta på eller organisere. Det er mye jobb. Og de fleste klarer bare å levere i et par-tre år før de gir opp, blir dumpet og er tilbake til singeltilværelsen. Bitrere enn før de fikk dame, for nå har de mistet håpet i tillegg. Anonymkode: 823b3...9d4 8 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #3 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er ikke komisk. Du er i samme situasjon som et stort antall menn på din alder. Det er blitt den nye normalen. Er du heldig klare du kanskje få dame i løpet av 20-årene. Men ikke bli overrasket om du er i samme situasjon som nå om 10 år. Det er også helt normalt i dagens samfunn. Og ikke glem at det å få dame er egentlig er den enkleste delen. Den virkelige jobben begynner den dagen du skulle være så heldig å få dame. For damer krever mye. Du tar feil om du tror du kan bruke dagen foran pc-en, på treningssenter, med kompiser eller på jobb. Det er arrangamenter, fjellturer, bryllup, bursdager, middager, vasking, feriereiser, 50 shades of grey-sex osv som du må arrangere, delta på eller organisere. Det er mye jobb. Og de fleste klarer bare å levere i et par-tre år før de gir opp, blir dumpet og er tilbake til singeltilværelsen. Bitrere enn før de fikk dame, for nå har de mistet håpet i tillegg. Anonymkode: 823b3...9d4 I alledager hvilken planet ef du på? Og du fremståe som veldig lat og bortskjemt. Har vel sluppet unna å ta vare på deg selv hjemme hos mor holdninger. Og vips ble du voksen, og skjlnner ingenting. Eneste feilen her er at du glemte å vokse opp, tenker jeg Anonymkode: 069af...7d1 16 6
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #4 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er ikke komisk. Du er i samme situasjon som et stort antall menn på din alder. Det er blitt den nye normalen. Er du heldig klare du kanskje få dame i løpet av 20-årene. Men ikke bli overrasket om du er i samme situasjon som nå om 10 år. Det er også helt normalt i dagens samfunn. Og ikke glem at det å få dame er egentlig er den enkleste delen. Den virkelige jobben begynner den dagen du skulle være så heldig å få dame. For damer krever mye. Du tar feil om du tror du kan bruke dagen foran pc-en, på treningssenter, med kompiser eller på jobb. Det er arrangamenter, fjellturer, bryllup, bursdager, middager, vasking, feriereiser, 50 shades of grey-sex osv som du må arrangere, delta på eller organisere. Det er mye jobb. Og de fleste klarer bare å levere i et par-tre år før de gir opp, blir dumpet og er tilbake til singeltilværelsen. Bitrere enn før de fikk dame, for nå har de mistet håpet i tillegg. Anonymkode: 823b3...9d4 Heisann. Jeg vim minne deg på at jenter er i bunn og grunn som menn. De er jo først og fremst jenter. Og jeg tenker at det finnes en for alle. Men man har jo lett for å legge øynene på de karismatiske personer som er lett å legge merke til. Også ser man ikke bøomstene som er rundt. Du høres jo ut som en fin fyr, men du gjemmer deg. Og da er det ikke lett å se. Og det finnes damer som deg, litt usynlige. Så hvis du ser litt bak de største pg flotteste blomstene. Der finnes det veldig mange vakre sjeler bak. Men det viktige med dem er jo å vise de trygghet og bli kjent. For som meg deg tar det også for dem litt tid å åpne seg. Og det gjør man først og fremst med å bli kjent. Ikke kuken først Anonymkode: 069af...7d1 7 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #5 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er ikke komisk. Du er i samme situasjon som et stort antall menn på din alder. Det er blitt den nye normalen. Er du heldig klare du kanskje få dame i løpet av 20-årene. Men ikke bli overrasket om du er i samme situasjon som nå om 10 år. Det er også helt normalt i dagens samfunn. Og ikke glem at det å få dame er egentlig er den enkleste delen. Den virkelige jobben begynner den dagen du skulle være så heldig å få dame. For damer krever mye. Du tar feil om du tror du kan bruke dagen foran pc-en, på treningssenter, med kompiser eller på jobb. Det er arrangamenter, fjellturer, bryllup, bursdager, middager, vasking, feriereiser, 50 shades of grey-sex osv som du må arrangere, delta på eller organisere. Det er mye jobb. Og de fleste klarer bare å levere i et par-tre år før de gir opp, blir dumpet og er tilbake til singeltilværelsen. Bitrere enn før de fikk dame, for nå har de mistet håpet i tillegg. Anonymkode: 823b3...9d4 Haha! Anonymkode: d0cc7...fc9 1 1
Flintis Skrevet 15. juni 2024 #6 Skrevet 15. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 15.6.2024 den 0.32): Ja. Tittelen lyver ikke. Jeg er 20 og jeg har aldri hvert i nærheten av å være intim med en jente. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte for det er jo komisk. Jeg har hatt lyst på å få kjæreste så lenge jeg kan huske og akkurat nå føler jeg at jeg ikke klarer å vente mer. Ikke bekymr dere, jeg skal ikke finne på noe ondt. Hvordan kan en 20 åring møte jenter? Jeg går på universitet, stedet der alle finner noen og er ikke nærheten av å finne noen. Det kan hende jeg er helt sosialt tilbakestående, men jeg snakker ikke med fremmede på universitetet fordi jeg ikke har baller av stål. Jeg vil helst møte jenter uten å fremstå som en ekkel klegg (verdigheten i behold). Jeg har prøvd Tinder og det funker absolutt ikke. Nei, jeg er ikke autist eller feit. Har six pack. Bor i en storby Anonymkode: 9f473...5bc Du kan bygge deg et liv økonomisk, sosialt, kulturelt, og helsemessig. Ikke for å få dame, men for din egen del også kan du finne en dame som passer inn i livet du lever. Sosialt kan du bruke ballene dne til å bygge et nettverk uavhengig av kjønn, ikke for å få damer, men du kjenner noen som kjenner noen, noe som kan være nyttig i mange situasjoner. Endret 17. juni 2024 av Flintis 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #7 Skrevet 15. juni 2024 Du må få igang normale samtaler med jenter. Ellers går det ikke. Jenter må føle seg trygge og komfortable rundt deg. Anonymkode: 12bd1...854 6 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #8 Skrevet 15. juni 2024 Hva gjør du for å bli kjent med damer da? Anonymkode: b5611...274 4 2
Hermann Skrevet 15. juni 2024 #9 Skrevet 15. juni 2024 (endret) Mange tenker at de bare må fikse seg selv for å finne en kjæreste. Særlig menn tenker det. Men ofte har det ikke noe med dem å gjøre i det hele tatt. Om du er en mann som bor på et sted langt fra de store studiestedene (da særlig Oslo) er det vanskeligere. Det er fordi ca 50% flere kvinner som menn tar høyere utdanning. Byer og bygder er tømt for kvinner. Like greit å flytte om en bor i Kristiansund, Trondheim ol. Se her for å sjekke kjønnsfordeling: https://www.ssb.no/statbank/table/07459/ Når en er på et sted med noenlunde likere kjønnsfordeling er det enklere, men ikke nødvendigvis mulig. Innvandringen til Norge er i hovedsak mannlig og den har vært enorm. Så steder der det burde vært 10% flere kvinner enn menn, har gjerne et lite overtall menn likevel. Det er også derfor det er mange flere kvinner enn menn i ung alder som er i lag med utlendinger. Så har vi det faktum at kvinner går litt opp i alder og menn litt ned. Vi har en dalende fruktbarhet, noe som betyr at konkurransen om de unge kvinnene er høy. Så en mann på 32 kan til tider date kanskje 5 år yngre kvinner. Så når den yngre generasjonen er mindre, blir det fort tungt for alle konkurrentene. Så en generell regel er. Maksimert sjansene for å KUNNE finne en partner. Så forbedre deg selv. Bli normalvektig, bli fysisk sunnere. Gjør ting som bedrer selvtilliten din. Tren, blir med på ting osv. Så plutselig finner du ei. Endret 15. juni 2024 av Hermann
Surpomp Skrevet 15. juni 2024 #10 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja. Tittelen lyver ikke. Jeg er 20 og jeg har aldri hvert i nærheten av å være intim med en jente. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte for det er jo komisk. Jeg har hatt lyst på å få kjæreste så lenge jeg kan huske og akkurat nå føler jeg at jeg ikke klarer å vente mer. Ikke bekymr dere, jeg skal ikke finne på noe ondt. Hvordan kan en 20 åring møte jenter? Jeg går på universitet, stedet der alle finner noen og er ikke nærheten av å finne noen. Det kan hende jeg er helt sosialt tilbakestående, men jeg snakker ikke med fremmede på universitetet fordi jeg ikke har baller av stål. Jeg vil helst møte jenter uten å fremstå som en ekkel klegg (verdigheten i behold). Jeg har prøvd Tinder og det funker absolutt ikke. Nei, jeg er ikke autist eller feit. Har six pack. Bor i en storby Anonymkode: 9f473...5bc Det finnes damer for alle menn og vice versa. Det gjelder å være på tilbudssiden uten å være ekkel. Det virker som om dagens unge er livredde for å blottstille seg samtidig som minimumskravene er sinnsykt opphypet. 4
Hermann Skrevet 15. juni 2024 #11 Skrevet 15. juni 2024 Surpomp skrev (1 minutt siden): Det finnes damer for alle menn og vice versa. Det gjelder å være på tilbudssiden uten å være ekkel. Det virker som om dagens unge er livredde for å blottstille seg samtidig som minimumskravene er sinnsykt opphypet. Det stemmer ikke. Rent statistisk er det ikke ei kvinne for hver mann. Særlig ikke om du bor på feil sted. Norge er veldig feilfordelt geografisk kjønnsmessig. Og det er ikke bare bygdene, men også byer.
Gjest Luksusbia Skrevet 15. juni 2024 #12 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja. Tittelen lyver ikke. Jeg er 20 og jeg har aldri hvert i nærheten av å være intim med en jente. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte for det er jo komisk. Jeg har hatt lyst på å få kjæreste så lenge jeg kan huske og akkurat nå føler jeg at jeg ikke klarer å vente mer. Ikke bekymr dere, jeg skal ikke finne på noe ondt. Hvordan kan en 20 åring møte jenter? Jeg går på universitet, stedet der alle finner noen og er ikke nærheten av å finne noen. Det kan hende jeg er helt sosialt tilbakestående, men jeg snakker ikke med fremmede på universitetet fordi jeg ikke har baller av stål. Jeg vil helst møte jenter uten å fremstå som en ekkel klegg (verdigheten i behold). Jeg har prøvd Tinder og det funker absolutt ikke. Nei, jeg er ikke autist eller feit. Har six pack. Bor i en storby Anonymkode: 9f473...5bc Du må bare være litt tålmodig og det å tørre å snakke med damer kommer kanskje litt med årene! Ikke gi opp i en alder av 20. Bli med ut å spise eller inviter andre som studerer hjem på vors eller middag. Endel menn er i samme kategori som deg selv. Du må ikke tro at du er rar fordi du er 20 og jomfru. All kontakt med damer vil øke din selvtillit så bare prøv å gi jenter en klem når det er naturlig og ta det derfra. Innen fem år vil du garantert ha fått deg dame💕🫶
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #13 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): I alledager hvilken planet ef du på? Og du fremståe som veldig lat og bortskjemt. Har vel sluppet unna å ta vare på deg selv hjemme hos mor holdninger. Og vips ble du voksen, og skjlnner ingenting. Eneste feilen her er at du glemte å vokse opp, tenker jeg Anonymkode: 069af...7d1 Tror det er vanlig å ikke bli voksen i dag jeg, både damer og menn. De aller fleste er opptatt av seg uten evne eller vilje til å utvikle seg. Å bli voksen er noe alle andre må, ikke en selv. Folk har så høye tanker om seg selv, og så lave om andre. Folk skal ha umiddelbar tilfredsstillelse og bekreftelse, og mister interessen like raskt som den kom. SoMe er noe dritt. Men TS, jeg forstår lengselen du opplever, og jeg tror dette er noe veldig mange kjenner på i store deler av livet. Faren med denne følelsen er at lengselen kan trumfe selvfølelsen, og du mister synet av hva som er bra for deg. Klarer du å omstille hodet ditt til å lære deg å ha det bra med deg selv, så vil livet by på mye bra! Livet blir bra alene, men du vil også være åpen om du plutselig skulle møte hun som sklitakler deg så brutalt at du ikke kan unngå henne Anonymkode: 007e0...d09 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #14 Skrevet 15. juni 2024 Hvis du blir 25 og enda er jomfru, bør du ta deg en tur til Thailand eller noe. Det får være måte på hvor vanskelig det skal være å få seg et ligg. Generelt sett er det nok en god ide for å se utover landets grenser for å utvide markedet litt. Begynn med å lete ellers i Europa. Se hva du finner. Ikke begrens deg kun til Norge, eller i verste fall, byen eller bygda du bor i. Anonymkode: e0578...02f 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #15 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Heisann. Jeg vim minne deg på at jenter er i bunn og grunn som menn. De er jo først og fremst jenter. Og jeg tenker at det finnes en for alle. Men man har jo lett for å legge øynene på de karismatiske personer som er lett å legge merke til. Også ser man ikke bøomstene som er rundt. Du høres jo ut som en fin fyr, men du gjemmer deg. Og da er det ikke lett å se. Og det finnes damer som deg, litt usynlige. Så hvis du ser litt bak de største pg flotteste blomstene. Der finnes det veldig mange vakre sjeler bak. Men det viktige med dem er jo å vise de trygghet og bli kjent. For som meg deg tar det også for dem litt tid å åpne seg. Og det gjør man først og fremst med å bli kjent. Ikke kuken først Anonymkode: 069af...7d1 Hvordan kan jeg gjøre meg selv mer synlig? Og hvordan kan jeg møte de usynlige damene? ts Anonymkode: 9f473...5bc
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #16 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja. Tittelen lyver ikke. Jeg er 20 og jeg har aldri hvert i nærheten av å være intim med en jente. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte for det er jo komisk. Jeg har hatt lyst på å få kjæreste så lenge jeg kan huske og akkurat nå føler jeg at jeg ikke klarer å vente mer. Ikke bekymr dere, jeg skal ikke finne på noe ondt. Hvordan kan en 20 åring møte jenter? Jeg går på universitet, stedet der alle finner noen og er ikke nærheten av å finne noen. Det kan hende jeg er helt sosialt tilbakestående, men jeg snakker ikke med fremmede på universitetet fordi jeg ikke har baller av stål. Jeg vil helst møte jenter uten å fremstå som en ekkel klegg (verdigheten i behold). Jeg har prøvd Tinder og det funker absolutt ikke. Nei, jeg er ikke autist eller feit. Har six pack. Bor i en storby Anonymkode: 9f473...5bc Leste tittelen og.. Søren, feil kjønn! Anonymkode: 0571a...250
Gjest ZarahSweet Skrevet 15. juni 2024 #17 Skrevet 15. juni 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan kan jeg gjøre meg selv mer synlig? Og hvordan kan jeg møte de usynlige damene? ts Anonymkode: 9f473...5bc Som student må det jo være mange arenaer og henge med damer? Øve deg på hilse og komme i prat med folk generelt. Du har sikkert noen kompiser? Dra på arrangementer og bare vær sosial. Ikke legg press på deg selv om at du skal finne the one eller noe. Bare kom deg ut der og møt nye mennesker. Plutselig smeller de.
Nowayback Skrevet 15. juni 2024 #18 Skrevet 15. juni 2024 Det er ikke unormalt. Jeg var 20 år selv da det skjedde. For å være helt ærlig, så var det ikke så bra. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #19 Skrevet 15. juni 2024 Jeg var 29 år gammel da jeg hadde sex for første gang, jeg var også like gammel da jeg kysset for første gang, og jeg er kvinne. Det som hjalp meg, var faktisk å få mer selvtillit og en åpen innstilling. Da jeg gjorde meg selv åpen, så la jeg plutselig merke til interessen som menn viste meg. Jeg legger merke til at du påpeker at du har six pack, dette er ganske irrelevant for de fleste jenter. Jobb med selvtilliten din (relatert til personlighet) så skal du se at det går bedre, riktig mindset/innstilling er kjempe viktig, for det påvirker utstrålingen din. Så er det nå sånn at veldig mange gutter/menn har helt elendig profil på dating appene, både med tekst og bilder. Så oppsøk gjerne litt råd om hvordan en profil bør se ut. Inviter jenter ut på date, sier de nei, så er ikke det noen krise. Gå på date med en innstilling om at du skal ha det gøy, møte noen som kanskje kan bli en venn, så tar du det derifra. Det blir mye lettere hvis du ikke legger så mye press på hva slags resultat du vil oppnå. Anonymkode: e3975...878 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #20 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): I alledager hvilken planet ef du på? Og du fremståe som veldig lat og bortskjemt. Har vel sluppet unna å ta vare på deg selv hjemme hos mor holdninger. Og vips ble du voksen, og skjlnner ingenting. Eneste feilen her er at du glemte å vokse opp, tenker jeg Anonymkode: 069af...7d1 Den du siterer har helt rett. Anonymkode: dd2c4...25a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå