Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #1 Skrevet 13. februar 2006 har drevet å smurt et middel mot fotvorter og de fleste har forsvunnet.MEN,den største får jeg ikke vekk.når jeg drar i den vil den ikke løsne,og det gjør litt vondt.det gjør det også å gå rundt med den lille klumpen under foten. så jeg lurer altså på hva som er forskjellen på fotvorte og liktorn.
Gjest vimse Skrevet 13. februar 2006 #2 Skrevet 13. februar 2006 Fotvorter er vel resultat av virus eller noe? Liktorn kommer jo av trykk osv. Men leste en vei at man kan få liktorn etter å ha fjernet fotvorter..
ashera Skrevet 14. februar 2006 #3 Skrevet 14. februar 2006 Ja, fotvorter er forårsaket av virus, mens liktorner består av fortykket hud som følge av press. Kan du ikke kjøpe et liktornplaster og prøve om det hjelper, da? Eller kontakte en fotpleier?
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #4 Skrevet 14. februar 2006 hmm,virus...så rart det høres ut! det er liksom små vorter som er presset ned i huden.som sagt er alle borte unntatt en sta en.liten klump som liksom har blitt løftet opp(!!??) liktorn,hvordan ser de ut?fortykket hud,betyr det at det er større områder eller flak da? spørs om jeg må til fotpleier ja.trodde man måtte til hudlege med sånt jeg.
Rebelle Skrevet 14. februar 2006 #5 Skrevet 14. februar 2006 http://www.lommelegen.no/svar/svar3063.asp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå