AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #1 Del Skrevet 14. juni 2024 Var lys blond som liten, og med årene blitt kommunegrå. Har gjort som de fleste, og bleiket det ned til barndommens lyse blonde. Men de har sluttet å selge hårfargen jeg har brukt i alle år! Så prøvde først en, den bleket altfor lite og fikk knallgult hår, samtidig som den tørket ut og sleit veldig på håret. Prøvde en ny i dag, den var altfor sterk, og sitter nå med nesten kritthvitt hår... Noen som kan anbefale en litt varm lys blondfarge å ha over? Merke og navn på fargen? Anonymkode: a409c...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #2 Del Skrevet 16. juni 2024 Litt lettere å anbefale om du sier hvilken du brukte før som du var fornøyd med? Anonymkode: 7896d...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 16. juni 2024 #3 Del Skrevet 16. juni 2024 Hjemmefarging er lunefullt. Jeg har mørke blondt hår, honningfarget nærmest. Skulle ta røttene med en lysebrun. Ble nesten svart, gitt... Jeg har funnet min farge nå, og det er ikke det du vil høre, men frisør frisør frisør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 16. juni 2024 #4 Del Skrevet 16. juni 2024 Jeg ville dratt til frisøren nå..du ender med å "brenne" av deg håret og ødlegge det helt. Du trenger riktig midler og rn god behandling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #5 Del Skrevet 16. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Litt lettere å anbefale om du sier hvilken du brukte før som du var fornøyd med? Anonymkode: 7896d...0b8 Brukte denne: https://lyko.com/no/schwarzkopf/schwarzkopf-color-expert-10.1-light-cool Anonymkode: a409c...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 16. juni 2024 #6 Del Skrevet 16. juni 2024 Tror det er best du går til frisøren før du gjør ting enda verre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå