Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

finnes den å få kjøpt på SN?

er en mascara som visstnok gir godt med volum, siter og legger seg ikke under øynene som dryss eller sverte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den heter YSL Faux Cils. Aner ikke om de har den på SN.

Jeg liker den veldig godt; børsten er stor og god, gir bra med volum og litt lengde. Den kunne ha sittet litt bedre på, men jeg har kommet frem til at man ikke kan få alt i en mascara.

*leter fremdeles etter den perfekte mascara*

Skrevet

Jeg er også på leting....

Jeg synes denne drøsser litt utover dagen,jeg... Men man får utrolig fine vipper! En av mine favoritter til fest! :)

Skrevet

Den er parfymert, den tørker ut relativt raskt, og holder ikke så veldig godt. Men en helt perfekt festmascara.

Akkurat nå digger jeg den nye fra Kanebo, den oppfyller alle mine krav :)

Skrevet

Jeg liker den ikke. Den drysser, også er det den parfymelukta.

Ikke syns jeg den gir så mye volum til meg heller.

Jeg vender alltid tilbake til Lancome.

Gjest Jalileh
Skrevet
Jeg liker den ikke. Den drysser, også er det den parfymelukta.

Ikke syns jeg den gir så mye volum til meg heller.

Jeg vender alltid tilbake til Lancome.

Liker Lancome sine selv, men inneholder ikke de bare 2g i steden for 3?

Skrevet (endret)
Liker Lancome sine selv, men inneholder ikke de bare 2g i steden for 3?

Var inne på Lancome nå og der står det at den jeg bruker nå (Flextencils) inneholder 6,5 ml. Fant ikke denne fra YSL på YSL/Strawberrynet men de andre der inneholder 7,5 ml, så det er noke en liten forskjell. Syns nå de fra Lancome varer minst like lenge som den fra YSL gjør jeg da. Mulig det er fordi den fra YSL tørker ut fortere (iallefall syns jeg den gjodre det).

Endret av Yamaha
Skrevet

Jeg elsket YSL faux cils, men etter kort tid begynte den og drysse og jeg utviklet allergi mot den og er nå allergisk mot alle produktene fra YSL, buhu! :grine:

Skrevet

Den gjør også at du mister øyenvipper. :forvirret:

Skrevet
Den gjør også at du mister øyenvipper.  :forvirret:

Ikke nødvendigvis. Har brukt Faux Cils i flere år uten å miste vipper.

Skrevet

Jeg synes ikke den drysser. Synes den er lett å ta på, fin, tåler mye (Tårer og lett regn), men den er ikke spesielt drøy.

Skrevet
Jeg synes ikke den drysser. Synes den er lett å ta på, fin, tåler mye (Tårer og lett regn), men den er ikke spesielt drøy.

Enig i alt du sier. Min favorittmascara.

Skrevet

På meg sitter den ikke særlig lenge, og det er hovedkriteriet mitt når det gjelder mascara.

Skrevet
Enig i alt du sier. Min favorittmascara.

Morsomt. Det var faktisk dine anbefalinger her inne som fikk meg til å prøve den. Og den er fantastisk!

Skrevet

Den ser veldig fin ut på, men jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen, da den sverter av under øynene. Det har knapt skjedd med noen annen maskara jeg har prøvd tidligere.

Gjest Elfrida
Skrevet

MIn tørka ut veldig fort syns jeg - og kosten limte seg sammen liksom. I tillegg syns jeg den var vanskelig å påføre slik at det ble pent - vippene klistret seg sammen.

Skrevet
På meg sitter den ikke særlig lenge, og det er hovedkriteriet mitt når det gjelder mascara.

mitt også, så da er den ikke noe for meg iallefall..

Skrevet

Jeg er veldig glad i den, og har vendt ofte tilbake til den, men som flere andre sier, den tørker fort ut, og kosten klistrer seg sammen så den må vasker ofte. Ellers så syns jeg at den gir masse volum og den passer bra til vippene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...