Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 13. februar 2006 #1 Skrevet 13. februar 2006 Hva kjøper dere i morgengave til den tilkomne, og hvor mye penger legger dere i?
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2006 #2 Skrevet 13. februar 2006 Vi er einige om å ikkje kjøpe morgongåver til kvarandre, men eg har tenkt å lage eit dørskilt med vårt nye felles namn på.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. februar 2006 #3 Skrevet 13. februar 2006 Vi hadde ikke morgengaver. Skjønner at det er tradisjon, men vi synes det er tull.
Impala Skrevet 14. februar 2006 #4 Skrevet 14. februar 2006 Jeg kjøpte silpsnål og mansjettknapper som han fikk på bryllupsdagen, også kjøpte jeg en eu de toilett som han fikk som morgengave. Ble vel ca 1 000 kr tilsammen tenker jeg.
Floja Felíz Skrevet 14. februar 2006 #5 Skrevet 14. februar 2006 Jeg tror nok jeg kjøper en liten morgengave, men kommer ikke til å bruke de helt store summene. Kanskje noe som kan være kjekt å ha på bryllupsreisen vår i Australia f.eks. Poenget for meg i alle fall er at det er litt romantisk så det "krydrer" morgenen litt, ikke at det koster så forferdelig mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå