AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #1 Del Skrevet 14. juni 2024 bor i kjedet enebolig, og naboen har tydeligvis reist bort, og sønnen har alene hjemmefest. Det begynte i sjutida, og jeg blir så sliten av alle timene med vibrering og dunking fra bassen at jeg vil bare gråte, men mannen sier vi må vente til kl 23 før vi sier fra til dem. Jeg har ikke lyst å si fra. Han kommer sikkert bare til å le og skru musikken høyere, og det eneste vi da har oppnådd er å forsure forholdet til naboene som vi har et nokså avmålt forhold til. Samtidig er jeg så frustrert at jeg fantaserer om å hive stein gjennom vinduet deres 🤬 Drittunge. Anonymkode: db00d...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 14. juni 2024 #2 Del Skrevet 14. juni 2024 Hvorfor antar du at han vil gjøre det verre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #3 Del Skrevet 14. juni 2024 Gå deg en tur om du blir så sliten av bråket. Hvis dette skjer ofte, kan du ta det opp med naboen. Anonymkode: 5e0ae...270 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #4 Del Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Drittunge Enig!! Hvordan gikk det? Anonymkode: 51395...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #5 Del Skrevet 15. juni 2024 Få mannen din til å bestille skikkelig lydisolering asap. https://www.stillhet.com/ Anonymkode: 9e4ed...8ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #6 Del Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Få mannen din til å bestille skikkelig lydisolering asap. https://www.stillhet.com/ Anonymkode: 9e4ed...8ad Hallo, 1850? Hvorfor kan hun ikke bestille det selv? Anonymkode: 51395...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #7 Del Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Enig!! Hvordan gikk det? Anonymkode: 51395...6c4 Jeg satt meg ned med symaskinen et annet sted i huset, og der var lyden litt mindre plagsom. Så gikk de ut, faktisk, relativt tidlig, rundt midnatt kanskje. Så det løste seg. Men jeg vet jo av erfaring når den gutten er alene hjemme, at det er på an igjen i kveld. Ser han har glemt å lukke verandadøren, så jeg vurderer å jobbe med kantklipperen og gressklipperen noen timer mens han sover 😈 Anonymkode: db00d...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #8 Del Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hallo, 1850? Hvorfor kan hun ikke bestille det selv? Anonymkode: 51395...6c4 haha, godt poeng og i prinsippet helt enig! men akkurat støydemping har min mann tilfeldigvis jobbet en del med, så i dette tilfellet var det ikke så dumt å delegere oppgaven til ham!! Anonymkode: db00d...ff2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå