AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #1 Skrevet 14. juni 2024 Hei! Min nye kjæreste liker å ha sex i denne stillingen. Altså der han ligger bak meg, løfter benet mitt og styrer på. Jeg også elsker den stillingen, men føler meg litt klumsete på hva jeg skal gjøre.. Det er vanskelig å kline lenge i den stillingen, men jeg bruker henda og tar på han når det passer seg. Men jeg føler meg liksom så passiv? Hva gjør dere andre? Hva liker dere menn at damene gjør i denne stillingen? Anonymkode: 637df...49f 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #2 Skrevet 14. juni 2024 Tar på meg selv. Anonymkode: 1c6e2...b3f 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #3 Skrevet 14. juni 2024 Ta på deg selv. Massere klitoris, brystene etc Anonymkode: 380b6...a4d 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #4 Skrevet 14. juni 2024 Kvinne her. Vi ligger ofte i den stillingen da den er en av de bedre pga smerter jeg har. Jeg ligger enten bøyd ned slik at jeg kan bruke fingrene på meg selv, eller jeg ligger inntil han og begge knar/masserer puppene mine og han kysser ol i/på nakke/rygg. Eller han ligger helt i ro mens jeg gynger frem og tilbake, slik at jeg på en måte rir han. Jeg får ikke så stor fart, men begge syns det er veldig godt, og det er oftest slik jeg har fått han til å komme. Anonymkode: 27132...fd2 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #5 Skrevet 14. juni 2024 Ts her. Takk for svar! Ser jeg bare ikke er vant med å ta på meg selv, og at det kanskje er det som "mangler" i denne stillingen, men da får jeg prøve å bli mer trygg på det 🤞🙈 Anonymkode: 637df...49f 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #6 Skrevet 14. juni 2024 Tar på meg selv, tar på ham, "styrer" hvor dypt og hvor han treffer ved å rette meg opp eller bøye meg frem, støter imot, kniper, nyter. Føler meg ikke passiv i den stillingen. Anonymkode: 579a3...b89 1
Bamseklemmer Skrevet 15. juni 2024 #7 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei! Min nye kjæreste liker å ha sex i denne stillingen. Altså der han ligger bak meg, løfter benet mitt og styrer på. Jeg også elsker den stillingen, men føler meg litt klumsete på hva jeg skal gjøre.. Det er vanskelig å kline lenge i den stillingen, men jeg bruker henda og tar på han når det passer seg. Men jeg føler meg liksom så passiv? Hva gjør dere andre? Hva liker dere menn at damene gjør i denne stillingen? Anonymkode: 637df...49f Jeg elsker denne stillingen også🥰 Det går fort å bli våt da, så det blir veldig glatt.. Men det tar litt tid og talent å lirke pikken forbi trusa og inn , uten at vi hjelper til med hendene.. Etter endt strabasiøse underlivsbevegelser, smetter den glatt og sakte endelig innom kanten.. Å herregud så godt❣️ Denne stillingen er jo et forspill med tålmodihet, med masse klemming og kyssing. Jeg liker den best hvis det går litt sakte i begynnelsen, helst med tungekyss. Det er jo super deilig å bare ha den inni uten bevegelser også, men å knipe og massere klitten samtidig. Nå kan hun bare komme hvis hun vil.. ingen hastverk med knullingen. Så øker vi gradvis takten til vi ikke klarer å være tålmodig lengre.. Dette er en av mine favoritter før vi står opp, så det er derfor jeg smiler resten av dagen😆 Når du leser slik jeg liker det, er det jo nok om du viser litt motbevegelser med underlivet. Jeg synes denne stillingen er ment for, at kvinnen skal slappe av og bare kjenne på nytelsen. Men jeg liker også at du smetter pikken inn i igjen, hvis den uheldigvis havner utenfor. Da viser du også din begeistring og samarbeidsvilje❣️👍💯 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #8 Skrevet 17. juni 2024 Slipp han inn og la han styre på. En hånd på klitten og den andre en finger eller 2 i stjerten. Anonymkode: 19bf0...d38
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #9 Skrevet 17. juni 2024 Det er lov å bare nyte og ta imot også. Anonymkode: 399c1...dee
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #10 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er lov å bare nyte og ta imot også. Anonymkode: 399c1...dee Nettopp 😍 reagerer på at TS ikke vet hva hun skal gjøre...sikkert veldig ung. Lar mannen min styre meg i den stillingen, han kysser meg i nakken og dirtytalk om hvor god f*tta mi er og andre ting 😍....elsker det...knar puppene mine og stryker på meg over alt 😍. Trenger ikke massere klitten så mye....for jeg kommer anyway, analt er også en favoritt i skje. Orgasmegaranti. Anonymkode: 35a90...37f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #11 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nettopp 😍 reagerer på at TS ikke vet hva hun skal gjøre...sikkert veldig ung. Lar mannen min styre meg i den stillingen, han kysser meg i nakken og dirtytalk om hvor god f*tta mi er og andre ting 😍....elsker det...knar puppene mine og stryker på meg over alt 😍. Trenger ikke massere klitten så mye....for jeg kommer anyway, analt er også en favoritt i skje. Orgasmegaranti. Anonymkode: 35a90...37f Neida, er i 30-åra så ikke så ung. Har bare ikke så mye erfaring med sex hvor jeg skal "styre med meg selv", og føler meg derfor litt "passiv" ift andre stillinger. Men skjønner nå at det ikke gjør så mye 😉 Anonymkode: 637df...49f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #12 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Neida, er i 30-åra så ikke så ung. Har bare ikke så mye erfaring med sex hvor jeg skal "styre med meg selv", og føler meg derfor litt "passiv" ift andre stillinger. Men skjønner nå at det ikke gjør så mye 😉 Anonymkode: 637df...49f Snakker dere ikke sammen om sex? Anonymkode: 35a90...37f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #13 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Snakker dere ikke sammen om sex? Anonymkode: 35a90...37f Selvsagt gjør vi det. Men må vel kunne spørre på et anonymt forum om noe man er litt usikre på, også når man er i et forhold? Anonymkode: 637df...49f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #14 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvsagt gjør vi det. Men må vel kunne spørre på et anonymt forum om noe man er litt usikre på, også når man er i et forhold? Anonymkode: 637df...49f Spør din partner...er jo han du skal ha sex med Dere finner ut av det sammen.... Anonymkode: 35a90...37f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #15 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Selvsagt gjør vi det. Men må vel kunne spørre på et anonymt forum om noe man er litt usikre på, også når man er i et forhold? Anonymkode: 637df...49f AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Spør din partner...er jo han du skal ha sex med Dere finner ut av det sammen.... Anonymkode: 35a90...37f Jeg er enig i at du skal snakke med partner om dette, kommunikasjon hjelper mye. Jeg vet ikke med din, men jeg vet at mange menn liker og tenner på at kvinnen er aktiv, viser at hun nyter og viser at hun er trygg på egen kropp og seksualitet. Min mann blir supertent når jeg tar på meg selv. Og vi har snakket om sex helt fra vi begynte å date, og vi har lært og utforsket mye sammen, noe som har ført oss enda tettere sammen. Snakk med din, fortell hva du liker, hva du vil prøve og hva du er usikker på, jeg er helt sikker på at dere vil nyte godt av det begge to. Anonymkode: 27132...fd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå