Gå til innhold

Brystforstørrelse med løft

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her inne som har gjort det? Gjennomførte seg dette for 2 uker siden der silikonet ble lagt under muskel. Det sies at brystene endrer seg mye og at det tar opptil 6 måneder før man ser det endelige resultatet. Mine har nå fått 2 ulike former, virker nesten som det ene fortsatt er hovent. Blir litt bekymret for at de ikke blir like. Noen med erfaring her? :)

Anonymkode: f1905...d20

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tatt løft men sillikon. Tar en stund før de blir fine og gjevne, ville ikke uroet meg… de er rimelig ferske ennå.

Anonymkode: 3e872...3d7

AnonymBruker
Skrevet

Det tar lenger tid enn to uker i hvert fall, jeg følte jeg hadde puppene oppunder haka i lang tid etterpå 😄 

Anonymkode: 6e7e1...959

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har ikke tatt løft men sillikon. Tar en stund før de blir fine og gjevne, ville ikke uroet meg… de er rimelig ferske ennå.

Anonymkode: 3e872...3d7

Blir litt at man får slike tanker når man vil ha de perfekte etter så mye penger man har brukt og ikke snakk om smertene 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det tar lenger tid enn to uker i hvert fall, jeg følte jeg hadde puppene oppunder haka i lang tid etterpå 😄 

Følte det første uken da de var sikkelig hoven, men nå føler jeg at de er som før operasjon. Eneste hvis jeg tar på de at de er harde enda og litt rar følelse rundt brystene. Men man gjør seg noen tanker når de plutselig har blitt veldig ulik nå🤔😩🙈

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan var det etter operasjonen? Skal snart gjøre brystløft med silikon under muskelen og gruer meg en del, spesielt for smertene. 

Noen sier det er som å bli påkjørt av en buss etterpå, og andre merker lite. Hvordan var det for deg og dere andre som har gjort dette?

Hva kan jeg forvente meg?

Hvor lang tid tok det før det grodde og du kunne kle på deg skikkelig og gjøre ting uten at det var vondt eller redd for at stingene skulle gå opp? Når ble arrene bedre?

Var dere helt hjelpeløs og full i smerter rett etter operasjonen eller gikk det fint?

Anonymkode: d2c1d...152

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig smertefult, men man får bra med smertelindring. Fikk okynorm i 2 dager og så nobligan. Så det tar smertene, men man er bra redusert. Må ha hjelp første dagene med å kle av og på pga at man ikke kan løfte hendene noe høyt. Hårvask og fikse hår må man ha hjelp til. Ikke vær redd for at sting går opp, men bare ta livet helt med ro. Jeg lå første dag i sengen og så begynte jeg å være mer opp på stuen, men var flink å ta pauser med å legge meg i sengen å se serie. Sove delvis oppreist første tiden for det hjelper i forhold til trykket man kjenner over brystet😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvordan var det etter operasjonen? Skal snart gjøre brystløft med silikon under muskelen og gruer meg en del, spesielt for smertene. 

Noen sier det er som å bli påkjørt av en buss etterpå, og andre merker lite. Hvordan var det for deg og dere andre som har gjort dette?

Hva kan jeg forvente meg?

Hvor lang tid tok det før det grodde og du kunne kle på deg skikkelig og gjøre ting uten at det var vondt eller redd for at stingene skulle gå opp? Når ble arrene bedre?

Var dere helt hjelpeløs og full i smerter rett etter operasjonen eller gikk det fint?

Anonymkode: d2c1d...152

Jeg synes ikke det var spesielt vondt. Tok litt Paracet i dagene etterpå. Kjørte bil dagen etter, vasket håret selv og kledde på meg. Hadde en 3-åring alene, så måtte jo hente og levere i barnehagen osv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Utrolig smertefult, men man får bra med smertelindring. Fikk okynorm i 2 dager og så nobligan. Så det tar smertene, men man er bra redusert. Må ha hjelp første dagene med å kle av og på pga at man ikke kan løfte hendene noe høyt. Hårvask og fikse hår må man ha hjelp til. Ikke vær redd for at sting går opp, men bare ta livet helt med ro. Jeg lå første dag i sengen og så begynte jeg å være mer opp på stuen, men var flink å ta pauser med å legge meg i sengen å se serie. Sove delvis oppreist første tiden for det hjelper i forhold til trykket man kjenner over brystet😉

Hvorfor trengte du hjelp til hårvask? 

AnonymBruker
Skrevet

For at jeg ikke fikk opp hendene for at deg var så stramt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

For at jeg ikke fikk opp hendene for at deg var så stramt. 

Det er jo bare å sitte bøyd over badekar/dusj? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er jo bare å sitte bøyd over badekar/dusj? 

Jeg gjorde det men hjalp ikke. Etter noen dager klarte jeg det alene uten problem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...