Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Gift 20 år

Separert

2 barn under 6 år.

Eier hus 50/50

Fjernet

Endret av stødig
  • Liker 2
  • Hjerte 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker han bør finne seg en leilighet mens du bor i huset mens han "bestemmer seg"

Anonymkode: c6042...9da

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 18
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du ha tilbake en som kun tenker på seg selv? Nok er nok. Jeg ville ha sagt enten kan vi gjøre det lett, huset skal selges, eller du kjøpe meg ut.  Jeg skaffer advokat om du tror du kan gjøre som du vil.  Livet er for kort og leve i et sånt forhold, det er ikke alltid fælt og være singel om dette er alternativet 

Anonymkode: caedb...ace

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Du er urimelig?

Du skulle aldri flyttet!

Vil han ut av familielivet, så får han flytte.

Og huset må selvfølgelig selges, og verdiene fordeles.

Sjokkerende at du har latt deg bli presset ut av ditt eget hjem.

Hadde mannen foreslått det her, kunne han overnattet i bilen for min del.

• Liker 15
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

Da får du ta ham på ordet, og legge huset ut for salg. 

Anonymkode: a6b92...6f5

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette ødelegger deg. Du må sette ned foten og be han velge: Enten satser dere ordentlig sammen, eller så gjør dere det ordentlig slutt hvor dere selger huset og kutter kontakt (untatt samarbeid om ungene).

I dag går du i limbo og ødelegges sakte. Du må bygge deg et levelig liv enten med eller uten mannen. I dag bygger du ikke et liv med mannen, og du er ikke sluppet fri til å bygge et liv uten han.

Ta hensyn til deg selv før du blir syk! Ungene trenger en psykisk fungerende mor!

Anonymkode: b764b...46c

• Liker 5
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte SÅ SLEM HAN ER. 

Savner du ham eller familielivet med barna? 

Anonymkode: 8396f...508

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er faktisk sjokket! Hvorfor i alle dager har du gått med på noe slikt?? Selg huset, gjør deg hard overfor han og gå gjennom den kjærlighetssorgen! Jeg er helt overbevist om at du kommer til å få det så mye bedre med deg selv når alt dette er over. Jeg har lest om mange ego og stygge menn her inne, men han der troner på toppen! Jeg tror du har mistet deg selv, vær så snill, for din egen del, finn tilbake til deg selv, skjerm deg for alt han gjør mot deg og bygg deg opp igjen❤️

Anonymkode: 2a753...a29

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (35 minutter siden):

Selg huset, kjøp deg egen plass og bo, og la den urteite manipulerende kuken sitte med skjegget i postkassa. 

Dette!!!

Anonymkode: 1edab...072

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker du virkelig et samliv med en sånn egoist? Du er kastet ut og må betale på huslånet pluss leie selv????

Du er jo helt dørmatte. VÅkne!

Anonymkode: e17ca...ee0

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Selg og dropp han.

Anonymkode: 6c83e...86e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke snill med deg. Hvorfor sluttet dere med parterapi - hvorfor hjalp det ikke?

Han er kontrollerende, han er manipulerende, han psyker deg ned og styrer deg som om du var umyndig i eget liv, en person uten rett til egen vilje, egne rettigheter.

Jeg tror du gjør lurt i å snakke med f.eks. Krisesenter, for å få hjelp til å frigjøre deg fra denne mannen som bryter deg ned. Og ikke minst - snakk med en advokat for din egen del! Mannen hadde ingen rett til å kaste deg ut av huset!

Kontakt advokat så fort som mulig - og søk også annen hjelp for å få støtte til all kontrollen og manipulasjonen du blir utsatt for!

Anonymkode: ffbfc...78f

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
stødig skrev (2 timer siden):

Gift 20 år

Separert

2 barn under 6 år.

Eier hus 50/50

Jeg måtte flytte ut. Dette rikket ikke mannen seg på. Han får ikke beholde huset uten meg da lånet er for stort. (husbanklån) han mener jeg skal stå på lånet for å være snill også skal jeg leie.

Vi gikk fra hverandre hovedsakelig fordi vi kranglet mye, jeg var hissig fordi jeg var overarbeidet, han fikk ikke sex. Det klassiske. Prøvd parterapi. Etter vi bestemte oss for at nå er det slutt så blomstret forholdet. Jeg sluttet å gjøre alt husarbeidet, gjorde bare det nødvendigste. Vi hadde det bra, vi hadde sex, men jeg måtte alikevell flytte. Mannen bestemte at når jeg var ute av huset skulle vi kutte kontakten for å se om vi savnet hverandre, men når jeg faktisk var ute klarte han ikke å kutte kontakten og vi har tekstet dagelig og tilbragt tid sammen noen ganger i uka etter at barna er lagt. (Ikke sex) 

mannen er på at vi skal se ann, ta det langsomt og han er usikker osv, men oppfører seg som om vi er kjærester. Jeg mistrives fryktelig med situasjonen, jeg har flyttet fra hjemmet jeg har gjort til vårt og hundene mine er igjen for her jeg bor er det ikke lov med dyr. Jeg trives ikke i denne upersonlige leiligheten jeg ikke får lov til å male og området heller.Nei det er ikke et alternativ å flytte til annen leid bolig.  Jeg savner han og elsker han, døds ensom når han har barna. Siden vi tekster og snapper så må jeg sitte på utsiden å se på de også vil jeg aller helst være med familien min. 

Jeg vil flytte hjem, hvis ikke må jeg be om at vi selger huset og kutter kontakten utover det som handler om barna. Da jeg lider. Er jeg urimelig? Hvordan skal jeg overbevise han om å satse på oss? Jeg er kjæresten hans når det passer han, men jeg mener at enten må han ta hele meg eller ingenting. Jeg ønsker meg et samliv sammen. En familie. Ikke ulykkelig særboerskap. 

Hjelp?

Du var jo også kjæresten hans når det passet deg. Uansett, det virker ikke som at dette er noe du burde akseptere. Greit å være kjærester som bor hver for seg, men du skal da virkelig ikke betale lånet på huset og samtidig leie? I så fall må dere jo bytte på å bo i huset og i leiligheten. Er en fin ting for barna det, at de fortsatt har et hjem å bo i, men at du skal ta hele denne støyten? Urimelig synes jeg.

Anonymkode: e1b60...c73

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Var du utro? Eller hvorfor i all verden gikk du med på å flytte ut?! 

Anonymkode: 0e5d8...cf2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ditt, han vil datt. 

Han stiller masse urimelige betingelser som du ikke ønsker og som plager deg.

Du må jo slutte å la han bestemme alt.

Anonymkode: 319c3...0a4

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
stødig skrev (4 timer siden):

Jeg måtte flytte ut. Dette rikket ikke mannen seg på.

Han får ikke beholde huset uten meg da lånet er for stort

han mener jeg skal stå på lånet for å være snill 

Men hvorfor rikket DU deg?!

Dere har da like store rettigheter! 

Hvorfor skal HAN beholde huset, hvorfor kan ikke DU beholde huset?

Hvorfor skal DU være snill mot HAN?

Det er HAN som burde krype for DEG, da det er han som ødelegger familien.

Vil han ikke ha deg, nei DA går levestandarden hans NED, og livet blir DELT.

Du skal ikke sitte i dulle med han i en liten leilighet, mens han lever livet i DERES hjem!!

Anonymkode: cec40...23e

• Liker 8
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Så han får en glad kjæreste, masse positiv oppmerksomhet, sex, tid alene og du dekker halve huslånet uten å bo der… Han kommer jo aldri til å ville flytte sammen igjen! 

Slutt å være idiot! Tenk med hodet! 

Anonymkode: bf874...881

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Ligner min eksmann 🥴 Tro meg, det blir verre for deg dersom du lar det fortsette. Det ble så freeky her tilslutt at da jeg endelig skilte meg og fikk et nytt liv sammen med barna mine- skulle han styre hvem jeg skulle date.. 

❤️ Kanskje du kan snakke med en rådgiver av noe slag? Jeg snakket med fastlegen. Han fikk meg til å tenke..

Anonymkode: 8aa45...0e2

• Liker 7
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...