AnonymBruker Skrevet 14. juni #1 Del Skrevet 14. juni Skjønner ytre venstre og woke bevegelsen at det er en grunn til at ytre høyre og anti woke er i sterk vekst? Dagsrevyen forteller at det er et problem at prideflagg brennes og deles på tiktok. Flere unge mennesker trekker mot lukkede rom på nett som fungerer som ekkokammer der de alle bekrefter hvor lite de har til overs for woke bevegelsen. Det blir jo sånn når det blir for mye av noe. Folk får nok og går motsatt vei. Jeg hadde en venninne som maste noe voldsomt. Ville ha kontakt hele tiden, møtes og prates. Sendte blomster på døren, satte igjen mat og møtte opp uanmeldt. Jeg fikk så nok av henne, hun ble altfor mye og det er en grunn til at jeg skriver jeg hadde en venninne. Woke er den venninna. Ting må normaliseres og dempes. La oss leve videre i normale liv. La kakemann hete kakemann og mor føres opp som mor i sykehusjournalen. De aller fleste bryr seg ikke om naboen liker menn, kvinner, begge deler eller ingen av dem. Anonymkode: e580b...f40 17 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #2 Del Skrevet 14. juni ...oooog DER var det helg. Anonymkode: f4fe0...897 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 14. juni #3 Del Skrevet 14. juni Mann betyr menneske på norrønt. Altså det kan bety både menneske og mann. Historieløst å fjerne kakemann og fylkesmann. 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #4 Del Skrevet 14. juni Ja, jeg synes det kan bli litt mye woke, men jeg er nå en snart gammel kjerring. Men at ungdommen brenner pride flagg, det synes jeg er litt rart. Anonymkode: ca70e...e15 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #5 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg synes det kan bli litt mye woke, men jeg er nå en snart gammel kjerring. Men at ungdommen brenner pride flagg, det synes jeg er litt rart. Anonymkode: ca70e...e15 Du er bare ikke klar over hva slags mennesker (og fetisjer) som gjemmer seg bak pride-flagget. Anonymkode: 25fb6...bbc 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #6 Del Skrevet 14. juni Oooooooog ENDA en gang. Morsomt at det akkurat er laget en tråd om at det ikke er lov å kritisere woke,pride etc. Det lages jo 5 tråder om dette hver dag omtrent. Er du lei av woke? Jeg er lei av folk som er lei av woke. Baaaaah Anonymkode: be86b...18c 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #7 Del Skrevet 14. juni Det er jo dette som er problemet med at ekstreme ideologier oppstår, det vil oppstå en like ekstrem motpol. Anonymkode: 3c151...65f 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #8 Del Skrevet 14. juni Du har lov til å mene hva du mener, og kos deg i ekkokammerne dine på nett hvor dere fyrer hver hverandre opp om hvordan "woke har gått for langt". Men vi som er unge har retten til å le av dine holdninger som reaksjonære gufs fra fortiden. Fritt samfunn 🙂 Survival of the fittest er evolusjonsbiologi. De som ikke klarer å henge med når samfunnet endrer seg og åpner dørene for mer inkludering av grupper som tidligere var utstøtt eller kriminalisert er samfunnstapere i dag. Så kjør på, men du er dessverre en taper. Ignorer eller aksepter. Anonymkode: bf4e0...599 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #9 Del Skrevet 14. juni Kontraproduktivt å brenne flagg. Bruk heller studier som avkrefter alle de mytene de forskjellige ideologiske organisasjonene og foreningene har forfektet i alle år. Final Report – Cass Review Her er en av de. Cass rapporten Anonymkode: e0e1a...e0d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #10 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har lov til å mene hva du mener, og kos deg i ekkokammerne dine på nett hvor dere fyrer hver hverandre opp om hvordan "woke har gått for langt". Men vi som er unge har retten til å le av dine holdninger som reaksjonære gufs fra fortiden. Fritt samfunn 🙂 Survival of the fittest er evolusjonsbiologi. De som ikke klarer å henge med når samfunnet endrer seg og åpner dørene for mer inkludering av grupper som tidligere var utstøtt eller kriminalisert er samfunnstapere i dag. Så kjør på, men du er dessverre en taper. Ignorer eller aksepter. Anonymkode: bf4e0...599 Det er jo de yngste som er mest anti-woke: https://www.nrk.no/norge/tente-pa-prideflagg-samme-dag-som-pst-aksjonerte-mot-hatytringer-1.16925523 Evolusjon innebærer for øvrig reproduksjon, noe partisipanter i woke-bevegelsen heldigvis er særdeles dårlige til. Anonymkode: 25fb6...bbc 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #11 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner ytre venstre og woke bevegelsen at det er en grunn til at ytre høyre og anti woke er i sterk vekst? Dagsrevyen forteller at det er et problem at prideflagg brennes og deles på tiktok. Flere unge mennesker trekker mot lukkede rom på nett som fungerer som ekkokammer der de alle bekrefter hvor lite de har til overs for woke bevegelsen. Det blir jo sånn når det blir for mye av noe. Folk får nok og går motsatt vei. Jeg hadde en venninne som maste noe voldsomt. Ville ha kontakt hele tiden, møtes og prates. Sendte blomster på døren, satte igjen mat og møtte opp uanmeldt. Jeg fikk så nok av henne, hun ble altfor mye og det er en grunn til at jeg skriver jeg hadde en venninne. Woke er den venninna. Ting må normaliseres og dempes. La oss leve videre i normale liv. La kakemann hete kakemann og mor føres opp som mor i sykehusjournalen. De aller fleste bryr seg ikke om naboen liker menn, kvinner, begge deler eller ingen av dem. Anonymkode: e580b...f40 Og hva gjør vi når kakemann opplever seg selv som kakekone eller når mpr og mor får barn sammen? Skal vi bare late som ingenting og feie det under teppet? Anonymkode: 31a3e...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuglemor Skrevet 14. juni #12 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du har lov til å mene hva du mener, og kos deg i ekkokammerne dine på nett hvor dere fyrer hver hverandre opp om hvordan "woke har gått for langt". Men vi som er unge har retten til å le av dine holdninger som reaksjonære gufs fra fortiden. Fritt samfunn 🙂 Survival of the fittest er evolusjonsbiologi. De som ikke klarer å henge med når samfunnet endrer seg og åpner dørene for mer inkludering av grupper som tidligere var utstøtt eller kriminalisert er samfunnstapere i dag. Så kjør på, men du er dessverre en taper. Ignorer eller aksepter. Anonymkode: bf4e0...599 Trodde ikke woke folka trodde på biologi jeg 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #13 Del Skrevet 14. juni Jeg er lei av woke i den forstand at det er alt for mange nekete rosabloggere, ytre venstre-politikere, c-kjendiser, ol., som gneldrer i vei uten egentlig å ha tatt standpunkt til hva de sier og hva det innebærer. Bare for oppmerksomhetens og "in-hetens" skyld. På tide at noen stiller dem spørsmål om hva de egentlig mener og hvordan de har tenkt å løse problematikken de hauser opp. Anonymkode: 5a70a...0ef 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym111111 Skrevet 14. juni #14 Del Skrevet 14. juni (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er jo dette som er problemet med at ekstreme ideologier oppstår, det vil oppstå en like ekstrem motpol. Anonymkode: 3c151...65f Så enig, synd de ikke ser det selv. Og synd at det kun er motpolene som kjemper mot hverandre, og at det ikke går an å ha normale diskusjoner rundt enkelte tema. Man stemples jo som ekstrem bare man ikke er enig i ALT, eller stiller spørsmål ved NOE. Endret 14. juni av anonym111111 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 14. juni #15 Del Skrevet 14. juni Woke handler om å faktisk skjønne at det finnes mørke motkrafter til humanisme. Uheldigvis har du rett TS. Disse antihumanististiske kraftene er i vekst. Bare se på vårt naboland. I midten av 90-talet så møtes nazister og skinheads. Det ble laget en strategi for å få politisk makt. Verktøyet er nå et av Sveriges største partiet, Sverige demokratene. Partiet er et nazist prosjekt. Det siste vi skal være bekymret for er Woke. På norske universitet så har vi professorer som tilhører internasjonale rasististiske nettverk med organiske forbindelser til nazismen. Det bør folk være bekymret for. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #16 Del Skrevet 14. juni Fremmed fugl skrev (5 minutter siden): Woke handler om å faktisk skjønne at det finnes mørke motkrafter til humanisme. Uheldigvis har du rett TS. Disse antihumanististiske kraftene er i vekst. Bare se på vårt naboland. I midten av 90-talet så møtes nazister og skinheads. Det ble laget en strategi for å få politisk makt. Verktøyet er nå et av Sveriges største partiet, Sverige demokratene. Partiet er et nazist prosjekt. Det siste vi skal være bekymret for er Woke. På norske universitet så har vi professorer som tilhører internasjonale rasististiske nettverk med organiske forbindelser til nazismen. Det bør folk være bekymret for. Slutt å drit deg ut. Sverigedemokratene anno 2024 har ingen bånd til det du skriver, de som har prøvd å ytre slike holdninger har blitt kastet ut på flekken. Det der er like relevant som at Sosialdemokratarna drev med tvangssterilisering og har sine røtter fra kommunismen, men jeg hører ikke du klage over det tross for at nazistene var amatører i forhold på å henrette mennesker. Anonymkode: 4cf34...295 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 14. juni #17 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Slutt å drit deg ut. Sverigedemokratene anno 2024 har ingen bånd til det du skriver, de som har prøvd å ytre slike holdninger har blitt kastet ut på flekken. Det der er like relevant som at Sosialdemokratarna drev med tvangssterilisering og har sine røtter fra kommunismen, men jeg hører ikke du klage over det tross for at nazistene var amatører i forhold på å henrette mennesker. Anonymkode: 4cf34...295 Kjære deg. Du har ikke peiling. Jeg har fulgt med på svensk høyreekstremisme siden 80-talet. De gamle 30-tals nazistene i Skåne møtte Skinheadsbevegelsen og det ble laget en langsiktig strategisk plan. Men fra ditt svar skjønner jeg at du ikke er humanist. 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #18 Del Skrevet 14. juni Fuglemor skrev (30 minutter siden): Trodde ikke woke folka trodde på biologi jeg Det er noe anto-woke folket forteller seg selv hver dag. hvorfor diskutere ærlig og redelig liksom? Anonymkode: be86b...18c 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 14. juni #19 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Slutt å drit deg ut. Sverigedemokratene anno 2024 har ingen bånd til det du skriver, de som har prøvd å ytre slike holdninger har blitt kastet ut på flekken. Det der er like relevant som at Sosialdemokratarna drev med tvangssterilisering og har sine røtter fra kommunismen, men jeg hører ikke du klage over det tross for at nazistene var amatører i forhold på å henrette mennesker. Anonymkode: 4cf34...295 Ausländer raus Eneste bommert var at det var en journalist som hørte det. Gjem deg under den rotne stein du kommer fra. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #20 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Slutt å drit deg ut. Sverigedemokratene anno 2024 har ingen bånd til det du skriver, de som har prøvd å ytre slike holdninger har blitt kastet ut på flekken. Det der er like relevant som at Sosialdemokratarna drev med tvangssterilisering og har sine røtter fra kommunismen, men jeg hører ikke du klage over det tross for at nazistene var amatører i forhold på å henrette mennesker. Anonymkode: 4cf34...295 For en vanvittig naivitet. Anonymkode: be86b...18c 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå