Gå til innhold

Sliter i større grupper på jobb

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ikke en usosial person, og har flere nære venner, kjæreste osv. Men jeg sliter altså så med å skulle være hele arbeidsplassen i en stor gruppe (rundt 40 stk), og det er som at jeg bare soner ut og ikke greier å være meg selv. I tillegg blir jeg kritisk til de som alltid skal ta størst plass. Jeg blir også fort irritabel når jeg observerer det sosiale spillet som foregår, hvor noen skal hevde seg og noen skal kompensere for usikkerhet osv osv. Synes også humoren og sjargongen endres når man er mange sammen, kontra mindre grupper. Det blir liksom om å gjøre å vise seg frem og være kjapp og morsom... Irriterer meg sånn over at jeg irriterer meg så fort i sånne sammenhenger! Kjeder meg gjør jeg og... Samme med jobbfest hvor vi liksom skal løsne på snippen - greier ikke slappe av og synes heller ikke samtalene på overflaten er så spennende. 

Føler meg så bitter og kjedelig! Hvordan bli mindre irritabel og trives bedre i større grupper uten å være kritisk?

Anonymkode: cc822...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Senk kravene- Tenk på at det er jobb/jobbrelatert - meningen er ikke at du skal ha det så veldig fint, men takle det på best mulig måte. Og ikke vær med på det du ikke trenger å være med på. Er vel ingen som tvinger deg til å sitte i store grupper så mye? 

Anonymkode: ef56e...768

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...