AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #1 Skrevet 14. juni 2024 Nå er jeg helt knust. Jeg mistet en av mine bedre venninner nå til kreft. Vi visste at man ikke kunne redde henne, men vi hadde ikke fått noe beskjed om hvor lang tid det ville ta. Nå er hun borte og det er så ufattelig sårt. Jeg gråter og gråter og vet knapt hvordan jeg skal komme meg gjennom hverdagen. Mannen hennes er en god familevenn og mannen min og jeg er sammen med ham så mye vi kan. Så nå i sorgen kommer alle tanker. Jeg fikk sorg da et av våre vennepar gikk hvert til sitt. Så kom det en ny sorg da et annet vennepar gjorde det samme nå ganske nylig. Det blir ikke det samme når det blir mine og dine venner. Våre felles venner er ikke felles mer. Så har vi også mistet kontakten pga at det som en gang var et par ikke er det mer. Det føles som om det hele sosiale nettverket vårt bare raser sammen. Tre vennepar har nå altså på kort tid blitt brutt opp av enten dødsfall eller brudd. Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men godt å få skrevet det ned i det minste. Det tar tid å bygge gode relasjoner og vennskap. Sorg er fryktelig smertefullt 💔 Jeg føler meg så fryktelig alene... Anonymkode: f465f...755 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #2 Skrevet 14. juni 2024 Jeg mistet flere av mine venner da min samboer døde av kreft. Vi hadde ikke mange felles venner, og da han døde forsvant alle hans venner, og flere av mine venner tok avstand fordi de ikke visste hvordan de skulle oppføre seg. Jeg kan selvfølgelig ta kontakt med mine gamle venner og etterlyse vennskapet vårt, men jeg synes det er så dårlig gjort at voksne mennesker ikke takler at andre er preget av å miste sin kjære, så da tenker jeg at jeg nesten bare får finne meg nye venner🤔 Anonymkode: 415ca...291 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå