*M* Skrevet 13. februar 2006 #1 Skrevet 13. februar 2006 Jeg har forelsket meg helt i farris pluss. Spesielt den med Pære og ginseng. Drakk to flasker i dag
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #2 Skrevet 13. februar 2006 Farris Pluss = æsjabæsja (føler meg i det artikulerte hjørnet i dag...)
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #3 Skrevet 13. februar 2006 Blæææ jeg syntes den var skikkelig ekkel jeg. Vanvittig søt ettersmak. Men bra at noen liker den da
-Fisken- Skrevet 13. februar 2006 #4 Skrevet 13. februar 2006 Jeg har forelsket meg helt i farris pluss. Spesielt den med Pære og ginseng. Drakk to flasker i dag ← Har Farris også pære & ginseng smak? Trodde det bare var den nye til Imsdal, jeg.
lillesky Skrevet 14. februar 2006 #5 Skrevet 14. februar 2006 Er de søte? Det sier de i reklamen. Hva kan de sammenlignes med da? Imsdal med smak?
*M* Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2006 Ja, de er søte. Den med pære smaker litt som gøy-saft med pæresmak. Fisken: Tror det er pære og ingefær eller noe sånn i Imsdal (men har ikke smakt den)
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #7 Skrevet 14. februar 2006 Er de søte? Det sier de i reklamen. ← Ja, de er søte. Farris med aspartame eller noe annet kunstig søtningsstoff.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #8 Skrevet 14. februar 2006 Hvis de har tilsatt både smak , søtstoffer og kullsyre i farrisen så kan man ikke kalle innholdet for vann lenger. Da heter det lettbrus. Med andre ord: lettbrus for folk som vil late som om de drikker vann..... Meningsløst.
Gjest 1111 Skrevet 14. februar 2006 #9 Skrevet 14. februar 2006 Hvordan er det med karbohydrat-innholdet i disse da?
Lealaus Skrevet 14. februar 2006 #10 Skrevet 14. februar 2006 Er dette noe a la Shio-brusen som var før? Hvis det er det, så skal jeg hamstre, for den var <3
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2006 #11 Skrevet 14. februar 2006 Hvordan er det med karbohydrat-innholdet i disse da? ← 0 karbohydrater.
-Fisken- Skrevet 14. februar 2006 #12 Skrevet 14. februar 2006 Smakte den med pære i dag. Falt pladask!
Blueberry Skrevet 14. februar 2006 #13 Skrevet 14. februar 2006 den skal jeg prøve. klarer ikke vanlig farris, men alt med pæresmak gis et forsøk fra min side.
-Fisken- Skrevet 15. februar 2006 #14 Skrevet 15. februar 2006 den skal jeg prøve. klarer ikke vanlig farris, men alt med pæresmak gis et forsøk fra min side. ← Gjør det! Jeg liker heller ikke vanlig farris.
Lealaus Skrevet 15. februar 2006 #15 Skrevet 15. februar 2006 Mm. Dette var faktisk veldig godt. Jeg takler ikke noe som helst i sjangeren Farris, BonAqua osv., men denne hadde ikke den utpregede saltsmaken.
Grooo Skrevet 15. februar 2006 #16 Skrevet 15. februar 2006 Jeg vil også ha! Men jeg fant ikke på kjøpeseneteret jeg var, enda de hadde reklameplakat utenfor døren..
Gjest Lea Skrevet 19. februar 2006 #17 Skrevet 19. februar 2006 Jeg prøvde den i dag og klarte ikke å få den i meg. Den var altfor søt for meg. Ettersmaken var fryktelig..
Leo Skrevet 19. februar 2006 #18 Skrevet 19. februar 2006 Jeg elsker alt som smaker av pære, men når det kommer til vann kommer jeg alltid til å foretrekke alt som smaker som vanlig, norsk vann rett fra springen! Etter å ha kommet hjem fra USA i høst tror jeg at jeg st nærmest sammenhengende i 12 timer og drakk vann fra springen! MEN, det jeg lenge har savnet i Norge er vann med litt kullsyre og litt smak og det har vi endelig fått!!!
Ephemera Skrevet 19. februar 2006 #19 Skrevet 19. februar 2006 Jeg synes Farris Pluss er for søte og jeg er enig i at dette blir mere lettbrus enn vann... Jeg synes vanlig Farris er kjempegodt, men styrer vanligvis unna den vanlig blå fordi jeg ikke er så glad i saltsmaken. Farris Bris synes jeg også er kjempegodt, ihvertfall den med Lemongrass. Men den har så lite kullsyre at flaska bør tømmes med en gang, ergo blir bør man kjøpe halvlitersflasker av den. Men det aller beste vannet med kullsyren er faktisk noe jeg kjøper på Lidl, Quselle tror jeg det heter. Det er vann med kullsyre og sitronsmak. Nydelig! Og Coop sin X-tra vann med kullsyre er også veldig godt, ihvertfall den med limesmak. Og så har vi Bon Aqua. Er det bare jeg som synes det er mindre kullsyre i den nye grønne med Lime? Her foretrekker jeg den med sitron. Rema sitt billige kullsyrevann smaker altfor salt... Taffel heter vel det. Vel, jeg sporet vel litt av her, men dette er min mening om vann med kullsyre - som jeg forresten elsker og drikker masse av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå