Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som det står i overskrift, kvinner liker ikke needy menn. Menn liker ikke needy kvinner. Antall needy kvinner er høyere en antall needy menn. Kanskje det er dags å kvinner skjerper seg?

Anonymkode: 72652...86f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og du ble skikkelig inspirert av et innlegg lenger nede, eller ? 🤣Skjønner ikke hensikten med innlegget ditt. Skjerp deg sjøl! 

Anonymkode: 3c314...113

Skrevet

Hvorfor kan ikke bare needy folk av begge kjønn skjerpe seg? For det der er jo sant. Ingen liker needy folk. Ikke som venner engang. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

100% sant. Min eks var altfor needy for meg, jeg ble helt kvalt av det forholdet.

K51

Anonymkode: 26e30...c00

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva legger dere i "needy"? Tror det kan være forskjellig... 

• Liker 1
Gjest Blåmonster
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Som det står i overskrift, kvinner liker ikke needy menn. Menn liker ikke needy kvinner. Antall needy kvinner er høyere en antall needy menn. Kanskje det er dags å kvinner skjerper seg?

2+2 = 4. 

jeg liker kona min, hun liker meg🫠❤️

jeg liker brus , brus liker meg ❤️🫠

jeg liker trening, trening miner meg ❤️🫠

ja jeg er fuuuuul

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva legger dere i "needy"? Tror det kan være forskjellig... 

Ja det kan være interessant å få høre hva tolker „å være needy” som. 

AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (1 time siden):

Hvorfor kan ikke bare needy folk av begge kjønn skjerpe seg? For det der er jo sant. Ingen liker needy folk. Ikke som venner engang. 

Det hadde vært det aller beste, Trolltunge. Har dog magefølelse å menn blir oftere stilt opp til veggs når det gjelder å være emosjonelt umoden. Kvinner slipper billigere unna. Bla. pga av andre kvinner anerkjenner følelser, uansett hvor galne de er. 

AnonymBruker
Skrevet

Snakk for deg selv. Foretrekker needy menn fremfor playere som ikke trenger noen. 

Anonymkode: 31308...12e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Foretrekker needy menn fremfor playere som ikke trenger noen. 

Anonymkode: 31308...12e

Det er da virkelig ingen motsetning. 

Anonymkode: 57214...ad2

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det hadde vært det aller beste, Trolltunge. Har dog magefølelse å menn blir oftere stilt opp til veggs når det gjelder å være emosjonelt umoden. Kvinner slipper billigere unna. Bla. pga av andre kvinner anerkjenner følelser, uansett hvor galne de er. 

Nei kvinner er temmelig brutale med kvinner slik. Sliter du på dine venninner blir du fort Vigdis- venneløs. Våre vennskap er svært krevende angående å fungere godt sammen. Betydelig mer krevende enn menns relasjoner. Det er ofte derfor kvinner har bedre relasjonskompetanse enn menn allerede innen vi har erfaring med forhold, mens menn først lærer det i forhold til kvinner ofte. (Forhåpentligvis! Ikke alle lærer.) For våre vennskap er svært krevende forhold angående at ting må være i god balanse. 

Om menn gir kvinner mer slack får menn isåfall selv stå for. Vi kvinner er brutale angående å kutte ut vennskap som krever for mye, og gir for lite. 

Endret av Trolltunge
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg en veldig selvstendig kvinne, som ikke finnes needy, men da får jeg høre at det er galt og.

Anonymkode: 48bc1...c4a

AnonymBruker
Skrevet

Menn liker nok needy kvinner bedre enn kvinner liker needy menn. Det har med innarbeidede kjønnsrolleforventninger å gjøre. En mann som klenger og klamrer, klynker og piper når han ikke får sex osv. er omtrent det minst attraktive kvinner vet. At kvinner viser avhengighet og underdanighet er mer som forventet.

Anonymkode: 5fda0...6d3

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Nå er jeg en veldig selvstendig kvinne, som ikke finnes needy, men da får jeg høre at det er galt og.

Da har du bare funnet feil menn for deg. Hvilket det ikke er noe rart i, ettersom de fleste ikke passer sammen. Dog er det jo en viss forskjell på å være selvstendig og på å ikke la noen andre slippe til overhodet. Viktig å la andre føle seg viktig og nyttig innimellom også. Ingen ønsker å være unødvendige og helt uvesentlige. 

Hilsen ekstremt selvstendig kvinne 😉

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig emosjonelt needy og fysisk. Og tidsmessig i et forhold. Jeg trenger en mann som trives med dette. Som forstår behovene mine . Når jeg møtes med forståelse og tålmodighet så roer jeg generelt ned (utenom fysisk) 

Har heldigvis en kjæreste som er sensitiv og veldig forståelsesfull til meg. Og ganske needy selv. Stortrives med det.

Anonymkode: ada73...dee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja det kan være interessant å få høre hva tolker „å være needy” som. 

Jeg tenker det er ganske "needy" å starte en tråd hvor man i tittel og hovedinnlegg bruker ordet "needy" fem ganger - og så sitte og vente på en tolkning av ordet...

;)

Anonymkode: 008ed...110

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Isabel raad er en selvstendig kvinne, likevel er hun ganske så needy

Anonymkode: 5c039...855

AnonymBruker
Skrevet
Kaptein Munk skrev (3 timer siden):

Er det nå slik?

Tipper det er ganske likt jeg. Menn så er det litt flere menn her i landet. Så da blir det kanskje flere needy menn.  ??

Ingenting hadde vært bedre enn en dame som var needy på meg og jeg på henne

Anonymkode: d71b3...d66

AnonymBruker
Skrevet

Hva er needykvinner?

Anonymkode: 24d15...4f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...