AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #1 Skrevet 14. juni 2024 Hei, jeg lurer på om andre har det slik som meg. Ta en dag, jeg kan føle meg full av selvtillit, og møter alt det ukjente og ukontrollerbare en hverdag byr på med fullstendig ro og nysgjerrighet. På en dag som dette kan jeg fint flørte, by på meg selv, takle alt. Så legger jeg meg… personen som nå står opp kan være skikkelig klein, flau og sjenert. Jeg kan begynne å rødme av ingenting, og kjenner smått tilløp til angst. Så sliter jeg plutselig med søvnen etter en slik dag. Disse kleine dagene varer en liten stund før jeg plutselig er tilbake som den første dagen jeg beskrev. Hva er greien?? Anonymkode: bcd70...41c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #2 Skrevet 14. juni 2024 Det som er greien er livet da. Helt normalt det du beskriver. Anonymkode: 3c20c...65c 1
KatteLatte Skrevet 14. juni 2024 #3 Skrevet 14. juni 2024 Det er hormonsyklusen din antagelig. Vi føler oss på topp rundt eggløsning, for så å føle oss som dritt før mensen. Satt på spissen. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #4 Skrevet 14. juni 2024 Det er så rart, og frustrerende. For ingenting har hendt fra den gode dagen til den neste hvor jeg bare føler meg superklein. Jeg kan dra på en date hvor jeg føler meg skikkelig bra, så kommer neste daten hvor jeg er en helt annen person. Hvordan skal jeg klare å være selvsikker hver dag? Alt som har skjedd er jo at jeg har sovet.. Anonymkode: bcd70...41c
KatteLatte Skrevet 14. juni 2024 #5 Skrevet 14. juni 2024 Hvor gammel er du? Er du plaget av pms generelt? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå