Gå til innhold

Vaskehjelp som skriver hun skal ha 500 kroner mer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt privat vaskehjelp, spurte om pris og hun skrev 1600 kroner.

Jeg handlet inn vaskemidler, og hum kom for å vaske. Jeg skrev en lang liste(ganske mye), og hørte først fra henne nå at hun ble nettopp ferdig, at det var mye, og at hun skal ha 2100 fordi det var så mye på listen.

Det er vel ikke riktig? Hun burde jo stoppe til riktig pris da.

Anonymkode: 516eb...a14

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

(La denne på feil underforum)

Anonymkode: 516eb...a14

AnonymBruker
Skrevet

Her har dere begge skyld, du  burde avklart hva du trengte at skulle gjøres først, så burde hun gitt deg prisen.

Jeg hadde betalt men også gjort det klart at neste gaang må pris og oppgaver avklares på forhånd og da er det den prisen og kun den som gjelder.

Anonymkode: 8fae8...c34

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ga du ikke listen før hun ga deg prisen? 

Anonymkode: 5e801...4f3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Privat? Svart? Eller privat selskap?

Anonymkode: 41c39...7a1

• Liker 1
Skrevet

Fastpris altså? Er det vanlig? Vi har hvit vaskehjelp, og de fakturere pr. time. Forbrukt tid avhenger da selvsagt av hvor mye som skal vaskes og hvor skittent det er. 

• Nyttig 1
Skrevet

Merkelig at det ikke ble avklart hva som skulle gjøres før man avtalte pris? Listen din var vel lenger enn hun er vant til, og hun ga deg den prisen hun "pleier å ta", men så fikk hun listen din og innså at det var mer jobb.

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, -jk- said:

Fastpris altså? Er det vanlig? Vi har hvit vaskehjelp, og de fakturere pr. time. Forbrukt tid avhenger da selvsagt av hvor mye som skal vaskes og hvor skittent det er. 

Vi har hvit vaskehjelp og der er det fastpris basert på hvor mange timer de tror de vil bruke 

Anonymkode: 7842f...a36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...