Gå til innhold

Hvordan reagerer menn når man slutter ta initiativ overfor dem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan reagerer menn hvis ei dame de har visst hvor de har, 100%,plutselig slutter å ta kontakt, slutter å ta initiativ. Men hun svarer alltid når hun får mld og hun treffer han gjerne fortsatt... Hun bare oppleves mer avskrudd og tilbakelent. Hva gjør det med en mann som er interessert? 

Anonymkode: b3ba1...eb1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han blir med på igjen, og så slutter han å være på igjen når du er påskudd igjen. En evig kjedelig runddans det der. Han er ikke interessert nok

Anonymkode: f7d1d...eee

• Liker 1
Skrevet

Antar at hun ikke er interessert? Som i alle relasjoner, så er begge ansvarlige for å holde det gående.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvordan reagerer menn hvis ei dame de har visst hvor de har, 100%,plutselig slutter å ta kontakt, slutter å ta initiativ. Men hun svarer alltid når hun får mld og hun treffer han gjerne fortsatt... Hun bare oppleves mer avskrudd og tilbakelent. Hva gjør det med en mann som er interessert? 

Reaksjonen blir «hvorfor»

Har hun skaffet seg en ny flamme, er hun sur eller har hun holdt deg for narr ?
Har hun vært uærlig og spilt en rolle hun egentlig ikke er?
Leker hun med deg for å sjekke gjensidigheten ?

Plutselige endringer av denne typen er et faresignal og turn-off.

Endret av Surpomp
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Anser at hun spiller et spill, og slikt spill gidder jeg ikke forholde meg til. 

Er hun voksen så bruker hun munnen for å kommunisere. 

Gjetteleker er for barn og tenåringer

Anonymkode: 3082e...676

• Liker 2
Skrevet

Hvis det hadde skjedd meg så hadde jeg trodd at hun hadde mistet intressen. Hvertfall delvis. 

Skrevet

Jeg hadde antatt at hun hadde mistet interessen. Nå er jeg kommet så langt i livet at jeg ikke orker spill osv., så hadde nok bare latt det gli ut i sanden selv og.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke.

Hvis jeg slutter med det, så er det fordi jeg ikke lengre bryr meg.

Anonymkode: 66eab...2f8

AnonymBruker
Skrevet

Svar ja. Men, er du kjedlig når du svarer ? 

For det kan du ikke være.... 

Da må du, gripe fatt i hver minste lille interaksjon! 

Menn, elsker å "trenge inn i en kvinne ". Går du til å ha "sex med han, ved bruk av ord"? 

Altså ikke sexting. Men, slippe han inni deg. 

Ja, da kan jeg love deg at du vil få hans fulle interesse og oppmerksomhet. 

Om han liker deg såklart..

Anonymkode: 3991b...020

AnonymBruker
Skrevet

Jeg treffer en mann hvor jeg har blitt mer avskrudd og mindre på. Svarer raskt enda, men tar endel mindre initiativ og mindre flørtende. Føler ikke nok interesse fra hans side, og da blir det og slik fra meg. Han sier han er interessert og vil date seriøst, men viser det dårlig. Antakeligvis ikke nok interessert, så merker nok heller ikke at jeg er mer av.

Om menn merker at den andre blir mer av så vil den nok stille spørsmål med det om de er nok interessert. 

Anonymkode: 94af7...79a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...