AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #1 Del Skrevet 14. juni 2024 Vi kan fortsatt få pengene tilbake. Hva hadde dere gjort? Det er snakk om 2 uker i juli Anonymkode: d398e...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #2 Del Skrevet 14. juni 2024 Hva er grunnen til at dere vil avbestille? Varmen? Valutakursene? Eller hva? Anonymkode: 670f8...a48 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #3 Del Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er grunnen til at dere vil avbestille? Varmen? Valutakursene? Eller hva? Anonymkode: 670f8...a48 Varmen Anonymkode: d398e...cea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #4 Del Skrevet 14. juni 2024 Dette må dere avgjøre selv. Jeg hadde ikke bestilt tur dit i juli i utgangspunktet pga varmen.. Anonymkode: 470af...180 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #5 Del Skrevet 14. juni 2024 Om dere ikke vil ned pga varmen da er det lurt å avlyse ja. Dere kan heller kjøpe en tur til et sted med kaldere klima. Anonymkode: c9803...6f2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #6 Del Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Varmen Anonymkode: d398e...cea Ja Anonymkode: 8dc33...121 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #7 Del Skrevet 14. juni 2024 Hadde ikke avbestilt ferie pga varme nei. Anonymkode: 2ec3e...324 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #8 Del Skrevet 14. juni 2024 Så lenge dere ikke skal reise til nordkysten, hadde jeg avbestilt. Det blir ekstremt varmt og tørke. Anonymkode: 8d004...f4e 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #9 Del Skrevet 14. juni 2024 Hadde jeg reist med barn, så hadde jeg nok avbestilt. Vanskelig å begrense aktivitet for små barn mtp så ekstrem varme. Hadde jeg reist alene eventuelt med en voksenperson hadde jeg reist. Anonymkode: b83b1...69b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 14. juni 2024 #10 Del Skrevet 14. juni 2024 Blir man overrasket over at det er varmt i Spania i juli? 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 14. juni 2024 #11 Del Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi kan fortsatt få pengene tilbake. Hva hadde dere gjort? Det er snakk om 2 uker i juli Anonymkode: d398e...cea El Ninjo pluss katastrofale klimaendringer....Jeg hadde avbestillt asap. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 14. juni 2024 #12 Del Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Varmen Anonymkode: d398e...cea Jeg hadde ikke reist til Spania på grunn av synet deres på oss turister synes faktisk at det man leser i mediene virker ekkelt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #13 Del Skrevet 14. juni 2024 TLR skrev (1 minutt siden): Jeg hadde ikke reist til Spania på grunn av synet deres på oss turister synes faktisk at det man leser i mediene virker ekkelt. Det er ikke sånn, du skal ikke tro alt du leser. Så lenge man oppfører seg som folk, er det null problem å være turist i Spania. Anonymkode: 960e2...593 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 14. juni 2024 #14 Del Skrevet 14. juni 2024 Rotemor skrev (11 minutter siden): Blir man overrasket over at det er varmt i Spania i juli? Den verden folk flest tror vi lever i finnes ikke lenger. Mtp. klima og ekstremvær er vi nå på et sted ingen mennesker har vært før oss. Skulle ikke forbause meg om vi passerer 50 grader i Spania i sommer, med ekstreme skogbranner som følge.. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 14. juni 2024 #15 Del Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke sånn, du skal ikke tro alt du leser. Så lenge man oppfører seg som folk, er det null problem å være turist i Spania. Anonymkode: 960e2...593 Kanskje du har rett. Har selv vært i både Spania og Hellas. Virker bedre Hellas da jeg synes de er mer serviceinnstilt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 14. juni 2024 #16 Del Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ikke sånn, du skal ikke tro alt du leser. Så lenge man oppfører seg som folk, er det null problem å være turist i Spania. Anonymkode: 960e2...593 Spania har god mat det er et pluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #17 Del Skrevet 14. juni 2024 Selv skal vi fem uker til Spania i sommer. Hadde vi hatt anledning til det hadde vi reist i mai eller september, i stedet for juli. Det kan vi ikke, så da blir det på sommeren. Ja, det er varmt. Dette er vi fullstendig klar over. Vi legger ikke opp til store fysiske utfordringer på dagtid. Vi tilbringer dagtid ved sjøen eller i skogen, der det er skygge og trekk. Vi avkjøler oss i vann eller tar en siesta med AC på. Vi slapper av med å lese bøker, så lager vi god mat på kveldene. Vi skal nyte de fem ukene med hvilepuls. Anonymkode: b98a8...d7d 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #18 Del Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Selv skal vi fem uker til Spania i sommer. Hadde vi hatt anledning til det hadde vi reist i mai eller september, i stedet for juli. Det kan vi ikke, så da blir det på sommeren. Ja, det er varmt. Dette er vi fullstendig klar over. Vi legger ikke opp til store fysiske utfordringer på dagtid. Vi tilbringer dagtid ved sjøen eller i skogen, der det er skygge og trekk. Vi avkjøler oss i vann eller tar en siesta med AC på. Vi slapper av med å lese bøker, så lager vi god mat på kveldene. Vi skal nyte de fem ukene med hvilepuls. Anonymkode: b98a8...d7d TS her. Vi var i Spania i 5 uker i fjor, og det ble for mye. Dyrt ble det også. I år ville vi reise bare i 2 uker, men halvparten av familien vil ikke reise i det hele tatt. Derfor spurte jeg her. Takk for alle svar😊 Anonymkode: d398e...cea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 14. juni 2024 #19 Del Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi kan fortsatt få pengene tilbake. Hva hadde dere gjort? Det er snakk om 2 uker i juli Anonymkode: d398e...cea Et stort og rungende nei fra meg. Vi reiser til Sør - Frankrike i neste uke og skal bli der en stund. Foreløpig så er det meldt 32 grader når vi kommer ned. Svaret mitt er annerledes hvis du har små barn. Jeg syns ikke det er greit å drasse småtassene ned i varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #20 Del Skrevet 14. juni 2024 jeg ville ikke bestilt i utgangspunktet. Slik som prognosen er nå, ville jeg helt klart avbestilt, og forøvrig avskrevet Middelhavet i juli for all fremtid. Anonymkode: 7b7bd...817 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå