AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #1 Skrevet 14. juni 2024 Vi har vært sammen i noen år og er samboere. Har barn på hver vår kant, men ingen sammen. Han er så lite engasjert/interessert i barna sine og følger dem minimalt opp. Det er i den grad at jeg må si ifra til ham at de trenger nye klær, han følger ikke opp skole eller aktiviteter, og han fokuserer mest på sine hobbyer. Har en lederjobb der det er lite arbeidspress, men vet jo at han har evner til å ordne ting og tang, han bare gjør det ikke privat. Han er lite engasjert i vårt forhold også. Jeg har pratet med ham om mange slike ting utallige ganger, men han virker ikke brydd av det. Merker at jeg begynner å miste respekten for ham som person spesielt mtp dette med barna hans, for jeg merker jo skuffelsen deres, samt at de samtidig virker å være vant til at han ikke bryr seg. Er redd jeg skal miste følelser for ham pga dette ettersom tiden går…💔 Anonymkode: 822f2...3e1
Gjest ZarahSweet Skrevet 14. juni 2024 #2 Skrevet 14. juni 2024 Høres jo ikke ut som det er liv laga når han heller ikke investerer i forholdet i tillegg til lite engasjert far. Og han endrer seg ikke. På tide å ta et valg.
Mr.Anon Skrevet 14. juni 2024 #3 Skrevet 14. juni 2024 Alle gutter kan bli fedre, men det kreves en ekte mann å være en skikkelig pappa. Leit å høre at den gutten du er sammen med ikke kan kalles for mann. 1
Dojakitty Skrevet 14. juni 2024 #4 Skrevet 14. juni 2024 Mr.Anon skrev (32 minutter siden): Alle gutter kan bli fedre, men det kreves en ekte mann å være en skikkelig pappa. Leit å høre at den gutten du er sammen med ikke kan kalles for mann. SIGNERER! Hadde aldri klart å tent på en sånn fyr 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå