Gå til innhold

Grusommer luftsmerter, normalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg har hatt dette siden jeg var 18, men blitt hyppigere og hyppigere siste årene. Spesielt etter jeg fikk barn nr 2. Smertene er så vond når de kommer at jeg ikke klarer å gå, må bare krøke meg sammen. Noen ganger er det så vondt at jeg skriker i smerte. Vil si det nesten er like vondt som rier uten epidural. Forsvinner når jeg går på do. Er dette vanlig? Kan det være andre ting enn luft? 

Anonymkode: 42b8f...898

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Endometriose? 

Anonymkode: 1a388...726

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også til tider helt syk vonde luftsmerter. Jeg må liksom puste meg igjennom dem og har ikke noen sjanse til å bevege meg når det står på som verst. Jeg vet det er noe mat jeg reagerer på, men de kan komme selv om jeg ikke har spist disse matvarene. Jeg klarer ikke å finne ut årsaken, da smertene kommer etter forskjellig mat, forskjellig tid på døgnet, forskjellig aktivitet osv.

Jeg har endometriose og de smertene er helt annerledes for meg. Jeg har også hatt flere bukoperasjoner og har arrvev i buken, dette kan visst gi smerter. Men jeg har aldri fått noen forklaring på hvordan det smertene kjennes ut.

Anonymkode: dcb43...84b

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke vanlig å ha det med jevne mellomrom. De fleste opplever det nok i løpet av livet, men ikke ofte.

Anonymkode: b3c3b...04a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...