AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #1 Skrevet 14. juni 2024 Hvis vi initierer noe annet sted i huset så blir jeg ikke ordentlig tent. Men etter at vi har lagt oss, det er mørkt og vi er avslappa, skal prøve å sove. Stryker litt på hverandre, et godnattkyss som varer litt for lenge... da blir jeg kåt. Hvorfor er det sånn?😅 Det er ganske upraktisk mtp. at vi har småbarn og at det da ofte blir altfor seint før vi sovner. Anonymkode: 2516c...991
Veivalg Skrevet 14. juni 2024 #2 Skrevet 14. juni 2024 Er det ikke bare å legge seg litt tidligere da? Du skriver ikke om du er kvinne eller mann, men det kan jo være at det er der du ubevisst assosierer situasjonen med sex. I tillegg virker det som det er tryggere for deg, trygghet og avslapping er viktig. Antar det også er der du onanerer? Er du en/ei som fantaserer? I så fall hva tenker du på?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #3 Skrevet 14. juni 2024 Kan anbefale å kline litt eller ha et ekstra langt kyss ellers også. Jeg blir kåt av klining. Anonymkode: b576c...095
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #4 Skrevet 14. juni 2024 Om TS er en dame er dette nokså vanlig. Menn kan bli tent og kåt ut av "ingenting", mens mange damer må ha noe som trigger henne. Hos oss kommer tenningen hos henne først om vi koser og kysser etter at vi har lagt oss. Noen ganger er det settingen som utløser tenningen, f.eks. alene på en øde strand. Anonymkode: 47136...72a
Bamseklemmer Skrevet 15. juni 2024 #5 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvis vi initierer noe annet sted i huset så blir jeg ikke ordentlig tent. Men etter at vi har lagt oss, det er mørkt og vi er avslappa, skal prøve å sove. Stryker litt på hverandre, et godnattkyss som varer litt for lenge... da blir jeg kåt. Hvorfor er det sånn?😅 Det er ganske upraktisk mtp. at vi har småbarn og at det da ofte blir altfor seint før vi sovner. Anonymkode: 2516c...991 "Når lysten våkner, sover fornuften" Neida.. vanligvis gir sex og frislipp på hormoner mere energi og lykke til å sveve.. Orgasmer er også verdens beste sovemedisin.. du kan bli avhengig ja, men er er ingen giftstoffer i den😉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå