Gå til innhold

Kvinner over 50.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

DETTE er håper jeg jeg klamrer meg til  - en dag må det bli bedre enn det har vært siste 20 år.

Anonymkode: 9b83c...7fc

Jeg håper du ikke er partneren som sitter der og venter. Det kan bli en skuffelse.

Anonymkode: 2ccf7...b21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er for høy sexlyst et problem? Sex er jo fantastisk og bør nytes så ofte man kan. Det hjelper på fysisk og psykisk helse, eget humør og den/de man ev har sex med. Nyt sex og lev livet

Anonymkode: 46f17...a9e

Jeg har svart tidligere i tråden at jeg har så høy sexlyst at det er et problem. Man nyter ikke livet når en kronisk opphisselse går utover nattesøvn, konsentrasjon og alminnelig fungering. 

Ekstremt høy sexlyst kan ramme noen kvinner, og da særlig rundt overgangsalderen. Derfor skriver jeg om det her. Det er ikke noe som er fantastisk, men en reell lidelse som krever behandling.

Jeg håpet at det ville bli bedre når jeg ble eldre, men sånn ble det dessverre ikke.

Anonymkode: e29be...753

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg har svart tidligere i tråden at jeg har så høy sexlyst at det er et problem. Man nyter ikke livet når en kronisk opphisselse går utover nattesøvn, konsentrasjon og alminnelig fungering. 

Ekstremt høy sexlyst kan ramme noen kvinner, og da særlig rundt overgangsalderen. Derfor skriver jeg om det her. Det er ikke noe som er fantastisk, men en reell lidelse som krever behandling.

Jeg håpet at det ville bli bedre når jeg ble eldre, men sånn ble det dessverre ikke.

Anonymkode: e29be...753

Behandling i form av …?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...