AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #1 Skrevet 14. juni 2024 Hei. hvordan står det til med kvinner over 50 sitt sexliv/onani/orgasmer/lyst? er selv fylt 50 og er mann med lysten i orden. Anonymkode: 99f27...704
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #2 Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. hvordan står det til med kvinner over 50 sitt sexliv/onani/orgasmer/lyst? er selv fylt 50 og er mann med lysten i orden. Anonymkode: 99f27...704 På tide å prøve noen på egen alder, så hadde du visst at det er like ulikt som for yngre. Min erfaring er at vårt aktive sexliv er vel så bra som før, og at med det ser en fram til mange år med god sex og like godt samliv. 54♥️52 Anonymkode: 1faea...a45 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #3 Skrevet 14. juni 2024 Funker fjell med min 16 år yngre friendswith benefit. Fins ikke mer sexy mann for min del og det får han høre hver gang og. Min sexy mann hvertfall de stundene vi har sammen. Anonymkode: 92df8...826
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #5 Skrevet 14. juni 2024 Jeg er 50 år og midt i samlivsbrudd etter mangeårig ekteskap. Hatt mindre, men absolutt ikke borte, sexlyst siste 5 årene kanskje. Nå er jeg bedre og dermed også sexlysten. Er tegn på mindre sexlyst siste år er at jeg knapt onanerte, sparte lysten til ordentlig sex. Gruer meg til å ha sex med annen mann, men det kommer vel. Er leken, varm og lysten med rett mann. Tror ikke tilfeldig sex er noe for meg. Anonymkode: e87f9...ee5 1
Pingvinen Skrevet 14. juni 2024 #6 Skrevet 14. juni 2024 Den er nå helt fraværende. Aldri vært veldig opptatt av sex, men hatt sex jevnlig i forhold. Siste årene med eksmann var det vel 1-3 ganger I måneden. Var sammen I 25 år. Hadde en opptur etter skilsmissen, var da 46. Men så kom jeg i perimenopause når jeg var ca 50. Hatt minimalt med sexlyst siden det. Er 53. Har ikke noe lyst nå. Onanerer heller ikke. Det har jeg aldri hatt særlig behov for
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #7 Skrevet 14. juni 2024 Kvinne 50. Maximal sexlyst ! Blitt mer og mer de siste årene. Hadde trodd og nesten forventet at det gikk nedover. Men neida, bare synd jeg er singel. Onanerer daglig... Blir veldig våt. Våtere enn før. Aner ikke hva som skjer med meg. Opplevde samlivsbrudd for 3 år siden. Etter det har lysten økt. Forstå det den som kan. Anonymkode: 5585f...4fe 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #8 Skrevet 14. juni 2024 Akkurat som før, men velger en annen type menn ettersom jeg ikke leter etter en far til mine kommende barn lengre. Harley og skjegg eller ung og morsom er plutselig aktuelt. Menn over 40 er over sin storhetstid når det gjelder fysiske utskeielser. Anonymkode: ce973...5a8 2
bullehurk Skrevet 14. juni 2024 #9 Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Menn over 40 er over sin storhetstid når det gjelder fysiske utskeielser. Så enig, så enig 😉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå