AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #1 Skrevet 14. juni 2024 Synes det er grusomt at dette er blitt normen for mange, noen er jo bare noen og tjue...ser helt forferdelig ut. Lepper som ender 😳- Dette er jo en ny pandemi, hvordan skal den stoppes? Unge jenter som manipuleres av alle rundt seg som påvirker, som influensere etc. Anonymkode: c256f...73e 9 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #2 Skrevet 14. juni 2024 Synes det er bra, da ser vi menn hvem som er psykisk ustabile på utsida 😂 Sparer mye tid. Anonymkode: 91cdf...6ee 8 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #3 Skrevet 14. juni 2024 Det er ekstremt mange ender der ute nå. Når unge damer er usikre på seg selv tenker jeg at de enten har fått feil opplæring hjemme, på skolen eller via samfunnet. Det kommer jo til å bli enda mer attraktivt og ettertraktet å ikke ha gjort noen kosmetiske inngrep, botox o.l. Vi så en dame med andelepper på butikken og samboeren min sa med en gang at han priste seg lykkelig for at jeg ikke gjorde slikt. Anonymkode: 46871...28c 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #4 Skrevet 15. juni 2024 On 6/14/2024 at 12:03 PM, AnonymBruker said: Synes det er bra, da ser vi menn hvem som er psykisk ustabile på utsida 😂 Sparer mye tid. Anonymkode: 91cdf...6ee Hjelper ikke oss med naturlige fyldige fordi en del tror jo at vi og har i 🤦🏼♀️ Anonymkode: b32f0...c08
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #5 Skrevet 15. juni 2024 Har ikke lyst til å være en creep her. Men når jeg tenker tilbake da jeg var i 20-årene på 1990-tallet så er jenter i 20 åra i dag mye vakrere og mer sexy enn de var på den tiden. De vet hvordan de sminker seg riktig og de kler seg sexy uten at det ser tacky ut. Anonymkode: cec94...04d 9
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #6 Skrevet 15. juni 2024 Andelseier er ikke det verste. Det er de som har så mye i ansiktet at de blir mimikkløse tegneserie figurer det er ille for min del. Det er trist å se noen hate seg selv så mye i så ung alder også. Ikke at det er pent når de eldre gjør det. Men grunnen til at de ser eldre ut, er fordi de ser ut som de vil være unge, og da får vi assosiasjonen av eldre som fyller ansiktet fullt og strammer huden. Virker apatiske. Anonymkode: 359fe...287 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #7 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Andelseier er ikke det verste. Det er de som har så mye i ansiktet at de blir mimikkløse tegneserie figurer det er ille for min del. Det er trist å se noen hate seg selv så mye i så ung alder også. Ikke at det er pent når de eldre gjør det. Men grunnen til at de ser eldre ut, er fordi de ser ut som de vil være unge, og da får vi assosiasjonen av eldre som fyller ansiktet fullt og strammer huden. Virker apatiske. Anonymkode: 359fe...287 Andelepper er ikke det verste for min del* Anonymkode: 359fe...287
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #8 Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hjelper ikke oss med naturlige fyldige fordi en del tror jo at vi og har i 🤦🏼♀️ Anonymkode: b32f0...c08 Det er jeg ikke enig i, du ser godt forskjell på de som har fillers og de som har naturlige fyldige lepper. Anonymkode: 94802...78f 3 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #9 Skrevet 15. juni 2024 Det er jo en utrolig pussig måte å hanskes med psykiske utfordringer på. Jeg skjønner at det er et slags rop om hjelp, men å ødelegge seg kun for det? Uforståelig måte å "løse" det på. Anonymkode: b4e63...da0 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #10 Skrevet 16. juni 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Hjelper ikke oss med naturlige fyldige fordi en del tror jo at vi og har i 🤦🏼♀️ Anonymkode: b32f0...c08 Det får du ta opp med dollyene, ikke mye jeg kan gjøre for å stoppe kvekkingen. Forøvrig tenker jeg det samme om alt unaturlig; blått/rosa hår får meg også til å løpe, tatoveringer, piercinger, tykk sparkel osv. Naturlig er best, ingen protest 🥳 Anonymkode: 91cdf...6ee 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #11 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 15.6.2024 den 19.50): Har ikke lyst til å være en creep her. Men når jeg tenker tilbake da jeg var i 20-årene på 1990-tallet så er jenter i 20 åra i dag mye vakrere og mer sexy enn de var på den tiden. De vet hvordan de sminker seg riktig og de kler seg sexy uten at det ser tacky ut. Anonymkode: cec94...04d Der er jeg ikke enig, jentene i 20 åra ser veldig tacky ut, men det syns jeg sikker fordi jeg er en gammel dame nå 😅 Minst mulig klær, mest mulig filler, spraytan osv, det ser ikke bra ut.. Noen av dem ser ut som dragqueens, jenter som var pene naturlige. Anonymkode: eb761...13b 3 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #12 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Der er jeg ikke enig, jentene i 20 åra ser veldig tacky ut, men det syns jeg sikker fordi jeg er en gammel dame nå 😅 Minst mulig klær, mest mulig filler, spraytan osv, det ser ikke bra ut.. Noen av dem ser ut som dragqueens, jenter som var pene naturlige. Anonymkode: eb761...13b Jenter på ca 18+ til slutten av 20åra kan se helt j*vlig ut ha..pga sminke/injeksjoner....ser ut som noen skal opptre på et sirkus. Anonymkode: c256f...73e 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #13 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 15.6.2024 den 19.50): Har ikke lyst til å være en creep her. Men når jeg tenker tilbake da jeg var i 20-årene på 1990-tallet så er jenter i 20 åra i dag mye vakrere og mer sexy enn de var på den tiden. De vet hvordan de sminker seg riktig og de kler seg sexy uten at det ser tacky ut. Anonymkode: cec94...04d Syns den "love island" stilen som er mote nå, er rimelig tacky og harry. Anonymkode: 07f4f...f82 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #14 Skrevet 20. juni 2024 De syns vel det er fint da? Trenger ikke ha dårlig selvtillit bare fordi du liker ett visst utseende. Anonymkode: 0aeb6...319 2
Gjest Luksusbia Skrevet 20. juni 2024 #15 Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 14.6.2024 den 11.59): Synes det er grusomt at dette er blitt normen for mange, noen er jo bare noen og tjue...ser helt forferdelig ut. Lepper som ender 😳- Dette er jo en ny pandemi, hvordan skal den stoppes? Unge jenter som manipuleres av alle rundt seg som påvirker, som influensere etc. Anonymkode: c256f...73e Litt enig, det er jo en kjent sak at mye sminke og endringer i ansiktet samt kort hår gjør at kvinner ser eldre ut. I tillegg er jo denne sola/ solariumtreden kreftfremkallende. Men hvis folk vil og har råd kan de jo bare følge influencere og venninner. Vi gjorde mye dumt på begynnelsen av 2000- tallet også. Har inntrykk av at moter går i bølger egentlig
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #16 Skrevet 21. juni 2024 Jeg skjønner ikke dette enorme engasjementet rundt hvordan andre ser ut jeg.. Anonymkode: 8dc9c...250 1
Maggi2 Skrevet 21. juni 2024 #17 Skrevet 21. juni 2024 Luksusbia skrev (5 timer siden): Litt enig, det er jo en kjent sak at mye sminke og endringer i ansiktet samt kort hår gjør at kvinner ser eldre ut. I tillegg er jo denne sola/ solariumtreden kreftfremkallende. Men hvis folk vil og har råd kan de jo bare følge influencere og venninner. Vi gjorde mye dumt på begynnelsen av 2000- tallet også. Har inntrykk av at moter går i bølger egentlig Trenden idag (også blant de unge) er vel heller spf 50 om du så er ute midt på natten, altså, de er livredde for rynker forårsaket av sol. Ellers så ikke de strektynne brynene vi hadde på 2000 tallet så veldig bra ut heller nei 😆 eller leppene som helst skulle være helt hudfarget, gjerne av foundation eller lignende 😄 Eller de Clip on extensions'ene vi hadde i håret, alle kunne jo se klemmen (eller enda verre, teipen, den hang jo fast i mange uker). 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #18 Skrevet 25. juni 2024 On 6/15/2024 at 7:50 PM, AnonymBruker said: Har ikke lyst til å være en creep her. Men når jeg tenker tilbake da jeg var i 20-årene på 1990-tallet så er jenter i 20 åra i dag mye vakrere og mer sexy enn de var på den tiden. De vet hvordan de sminker seg riktig og de kler seg sexy uten at det ser tacky ut. Anonymkode: cec94...04d Det må jeg bare skyte inn på at det er ikke alle som gjør. Det er veldig mange oransje mennesker og stygge skiller ved halsen. Jeg lurer på om de vet hvordan det selv ser ut. Jeg går også på universitetet og der er det mye av stilen som jeg vil kalle bestemor-stil dvs hva min 98 år gamle bestemor ville gått kledd i. Det er grått, brunt og sort som det går i. Som om folk har blitt allergisk mot farger.. Poenget mitt er egentlig at dagens kvinner i 20-årene er veldig mange forskjellige mennesker. Anonymkode: 9c08c...2ac 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #19 Skrevet 25. juni 2024 On 6/19/2024 at 3:40 PM, AnonymBruker said: Der er jeg ikke enig, jentene i 20 åra ser veldig tacky ut, men det syns jeg sikker fordi jeg er en gammel dame nå 😅 Minst mulig klær, mest mulig filler, spraytan osv, det ser ikke bra ut.. Noen av dem ser ut som dragqueens, jenter som var pene naturlige. Anonymkode: eb761...13b https://www.minmote.no/nyheter/a/pQw0kG/isabel-raad-patek-philippe-klokke kinnene hennes her. 😅 Anonymkode: 9c08c...2ac 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #20 Skrevet 25. juni 2024 Noen ser ut som trans også. Feks eksen til Marius (sønnen til Mette Marit). Anonymkode: c959e...c1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå