Gå til innhold

Scotsman på første date?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal på date med en dame neste uke. Tenkte å foreslå at vi kunne ta noen øl på Scotsman. Evt se på fotball EM sammen. 

Er det en god ide? 

Anonymkode: 45c6a...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Liker hun fotball nok til at hun ønsker å se EM? Såfall hvorfor ikke? Er hun ikke interessert i fotball og du tar henne med dit blir det neppe en andre date

Anonymkode: 4b6f2...c83

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer så an på damen... Spør henne hva hun vil, det er det enkleste. 

For egen del ser jeg gjerne fotball-EM, men ville trodd du spøkte om du foreslo en date på Scotsman.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skal på date med en dame neste uke. Tenkte å foreslå at vi kunne ta noen øl på Scotsman. Evt se på fotball EM sammen. 

Er det en god ide? 

Hvis hun liker øl og fotball, ja. 

Hadde sjekket dette før jeg foreslo akkurat Scotsman. 

Anonymkode: 80f38...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Scotsman- hvorfor ikke. Se på TV sammen på første date; nei. Hvorfor skal an treffes hvis det ikke er for å bli kjent?

Anonymkode: d32c1...7c9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trist, der er det vel kun turister og innflyttere som henger...

Du må sjekke litt mer hva hun liker, drikker hun alkohol i heletatt for eks? Liker å se på fotball?

Synes TV blir en avledning, hva  med gåtur langs vannet fra rådhuskaia og mot operaen. Stoppe flere steder evt....kanskje spise noe. Poenget er å ha kontakt med hverandre, snakke sammen.

Anonymkode: e4bc1...c0c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du kan eventuelt oppgradere til den lokale kebab-sjappa og dele en medbrakt øl. 

Men Scotsman er sikkert godt nok hvis dama har gitt opp livet og tar til takke til hva som helst. 

Anonymkode: c274a...4fe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis hun er typen til å like øl og fotball, så finnes det mange bedre alternativer enn Scotsman. Er det fint vær er det kult å se fotball på Kontraskjæret, eller så vil jeg anbefale Brygg, Pokalen, OLearys eller Dubliners. Eller ta et par glass på et av de hyggelige utestedene rundt Youngstorget før dere går videre til et sted med tv-skjerm. Hadde noen invitert meg til Scotsman hadde jeg tenkt at det var noen som la veldig liten innsats i å finne et hyggelig sted.  

Anonymkode: 91fc5...5e0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Trist, der er det vel kun turister og innflyttere som henger...

Du må sjekke litt mer hva hun liker, drikker hun alkohol i heletatt for eks? Liker å se på fotball?

Synes TV blir en avledning, hva  med gåtur langs vannet fra rådhuskaia og mot operaen. Stoppe flere steder evt....kanskje spise noe. Poenget er å ha kontakt med hverandre, snakke sammen.

Anonymkode: e4bc1...c0c

Trist med turister og tilflyttere?! For et argument... 

Anonymkode: 98c9b...3fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir garantert knulling etter en fotball-date på Scotsman. Putt tannkosten baklomma og husk kondomer. 

Endret av Beverly_Hills
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det en god ide? 

Øl på scotsman er helt innafor,men tenker du må vite at hun er veldig glad i fotball før du inviterer henne til å se EM sammen. 

Jeg hadde blitt med på en øl på scotsman, men aldri i livet om jeg hadde blitt med å se fotball EM da hadde jeg kjedet livet ut av meg. 

Anonymkode: d00e0...247

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehe. Hadde jeg blitt bedt på date og fotball på TV, tror jeg at jeg hadde takket for meg der og da. 

Anonymkode: 8a18a...91b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

fotball på TV

Hva om det er på prosjektor?

Anonymkode: 5be9b...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nice, høres ut som en kvalitetsdate. Kjør på! 

Men har én av dere nordnorsk tilknytning? Hvis ikke blir det jo nesten kulturell apropriasjon. 😗

Anonymkode: 20f77...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke Scotsman veldig harry? Eller har det forandret seg? Jeg var der på 90-tallet og jeg fikk med meg ei 20-år eldre dame derfra som røyket rulletobakk og bæsjet ned badet mitt. 

Anonymkode: e6e99...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Uff nei, da bør du være sikker på at hun er på samme bølgelengde. For meg hadde det blitt takk, men nei takk.

Anonymkode: 359d4...3df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Absolutt, jeg hadde takket ja til dette - selv om jeg ikke er en ihuga fotballfan ( men misliker det ikke heller). Synes generelt det er greit med noe «utenom» man kan fokuser på, slik at ikke det er så pinlig dersom man ikke kommer på noe å si hele tiden. Dersom det er sånn at du kun skal fokusere på kampen, og ikke prate i det hele tatt derimot, så er det ikke sikkert det blir så vellykka ( med mindre hun er helt lik)  😊 Lykke til! 

Anonymkode: ab370...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke Scotsman veldig harry? Eller har det forandret seg? Jeg var der på 90-tallet og jeg fikk med meg ei 20-år eldre dame derfra som røyket rulletobakk og bæsjet ned badet mitt. 

Anonymkode: e6e99...f57

Mulig det var meg, beklager det 😉

Anonymkode: ab370...08a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Småtrollene har fått seg litt å drikke i kveld, ser jeg. 

Anonymkode: bf326...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...