AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #1 Skrevet 14. juni 2024 Jeg hadde en avtale i dag, og informerte om at zoom eller vanlig tlf var best. Skype fungerer ikke for meg. Dessverre endte det med messenger men jeg hadde ikke peiling på hvordan det fungerte, så det mislyktes. Tror vi må godkjenne på forhånd; har kun blitt oppringt av venner før. De opplyste ingenting på forhånd om tid og pris. Jeg måtte også sende sensitive opplysninger på mail. Det dundret inn 8 skjemaeer til utfylling i det sekundet avtalen skulle startet. Jeg har ikke scanner, så kvaliteten på retur(tok bilde) ble dårlig. Og forlangte 1000kr for tiden sin. Jeg betalte halvparten, 500 kr pga skyldfordeling. Men finner det merkelig at han ikke bare ringte da han hadde tlfnr mitt?? Og kan de ta 3600kr for en konsultasjon uten å opplyse om det på forhånd? Jeg visste såklart at det var dyrt, men hadde nok avlyst da jeg trodde det var maks 2500kr. Blir jo mer stresset og syk av helsepersonell enn å bare la ting skure og gå😅🫣 Anonymkode: 1b194...598
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #2 Skrevet 14. juni 2024 Hva slags avtale var dette? Hvor? Anonymkode: befba...33b
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #3 Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva slags avtale var dette? Hvor? Anonymkode: befba...33b Lege på norsk privatklinikk. En utredning. Ønsker ikke å henge de ut; de er nok flinke i faget sitt☺️ Anonymkode: 1b194...598
Snublefot62 Skrevet 14. juni 2024 #4 Skrevet 14. juni 2024 Hvem sitt ansvar var det at det ikke gikk?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #5 Skrevet 14. juni 2024 Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Hvem sitt ansvar var det at det ikke gikk? Det er det jeg lurer på☺️Selv synes jeg jo at de burde ringt på vanlig måte når messenger mislyktes. Anonymkode: 1b194...598
Snublefot62 Skrevet 14. juni 2024 #6 Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er det jeg lurer på☺️Selv synes jeg jo at de burde ringt på vanlig måte når messenger mislyktes. Anonymkode: 1b194...598 Alt dette kommer i grunn ann på avtalen dere i mellom. Ser du klager på at privat informasjon blir forespurt på e-post, men samtidig er du komfortabel med å ta en legekonsultasjon via Messenger? Det henger ikke helt sammen. Foretaket du gjorde en avtale med bruker slik jeg forstår det Zoom til å gjennomføre videokonsultasjon. Det er nok og det som står i avtalen at skal brukes. At du ikke kan bruke det faller på ditt ansvar. Så er jo spørsmålet hvorfor Messenger ikke fungerte. Det sier du ikke så mye om. Kom de ikke? Fikk de ikke lyd/bilde til? Fikk ikke du det til? Var begge der uten å høre hverandre? 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #7 Skrevet 14. juni 2024 Jeg skrev til de at zoom eller tlf var best for meg. Ja det er sikkert min feil at video konsultasjon sviktet. Men jeg mener fremdeles de burde ringt på gamlemåten da det feilet. De kan ikke utrede noe visuelt uansett uten at vi fysisk ses. Anonymkode: 1b194...598
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå