AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #1 Del Skrevet 14. juni 2024 Det har vært så mye krangling opp igjennom.Jeg har virkelig ikke lyst.Så sa jeg det til personen jeg har reist med også sa han ja vi får prøve å ikke krangle.Jeg går alltid med en urolig følelse når vi reiser på tur.Er så redd for å krangle foran sønnen min for han blir så lei seg:Jeg føler jeg må være led for å ikke skuffe bedre ken har egentlig ikke så lyst. Anonymkode: c24d5...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #2 Del Skrevet 14. juni 2024 I tillegg skal moren hans sitte på på turen begge veier. Det er reise tid på ca 12 timer.Jeg kjenner jeg vil ikke. Anonymkode: c24d5...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet 14. juni 2024 #3 Del Skrevet 14. juni 2024 Tror du må komme litt mer info om hvem du skal på tur med og hvorfor du reiser på tur med denne personen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 14. juni 2024 #4 Del Skrevet 14. juni 2024 Så ikke reis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 14. juni 2024 #5 Del Skrevet 14. juni 2024 Du trenger ikke å reise hvis du ikke vil. Det er ingen som tvinger deg til å dra på hytteturen. Jeg ville ikke likt å vært på tur med noen som jeg hadde kranglet med så og si hver gang. Da hadde jeg droppet tur fullstendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #6 Del Skrevet 19. juni 2024 Hvorfor er det din jobb å passe på at den andre ikke blir skuffet? Anonymkode: 6cd42...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå