Gå til innhold

Melde seg inn på treningssenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har et par spm i forbindelse med å melde seg inn på treningssenter.

Jeg skal møte opp fysisk og melde meg inn, for omvisning samtidig (det er også det de ønsker på dette senteret). Er det da vanlig å ha med/ha på treningstøy for å begynne og trene rett etter innskriving, eller kan man melde seg inn, og så trene senere?

Er det andre ting som eventuelt er lurt å spørre om, eller vite i den forbindelse?

Hilsen ei sjenert frøken som liker å vite detaljene når hun er usikker.

Anonymkode: 6cf47...b40

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg skal møte opp fysisk og melde meg inn, for omvisning samtidig (det er også det de ønsker på dette senteret). Er det da vanlig å ha med/ha på treningstøy for å begynne og trene rett etter innskriving, eller kan man melde seg inn, og så trene senere?

Er det andre ting som eventuelt er lurt å spørre om, eller vite i den forbindelse?

Jeg pleier å ha på tøy men å skifte sko der, fått relasjoner på det når jeg kommer i trening sko, ellers så tørka av utstyr etter deg.  Søndags morgen er fin start for de som har angst( har det selv) lite folk og positive energi tidlig lørdag/ søndag.

kan være lurt med PT time, mest for å vende seg til å trene med mye fin rundt, PT viser bruk av utstyr, å få en plan er også veldig greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja, hva om man ikke liker det man ser, jenter som trener i undertøyet og flokker av unge menn med mobiltelefoner som okkuperer apparatene i halvtimesvis?

Da kan man jo ombestemme seg for å finne et hyggelig senter med vanlige, høflige folk iført normale klær? 

Ingen vits å komme i treningstøyet da. Du er en potensiell kunde og de skal selge deg et produkt du skal være villig til å betale for.

Er de ikke konkurransedyktige på miljø og omgivelser, skal man jo ikke binde seg opp på forhånd, tenker jeg. 

Men ts har kanskje allerede gjort disse forhåndsvurderingene og da er det bare å kjøre på med treningsklær og ha med innesko.

Anonymkode: 09f27...395

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Tja, hva om man ikke liker det man ser, jenter som trener i undertøyet og flokker av unge menn med mobiltelefoner som okkuperer apparatene i halvtimesvis?

Da kan man jo ombestemme seg for å finne et hyggelig senter med vanlige, høflige folk iført normale klær? 

Ingen vits å komme i treningstøyet da. Du er en potensiell kunde og de skal selge deg et produkt du skal være villig til å betale for.

Er de ikke konkurransedyktige på miljø og omgivelser, skal man jo ikke binde seg opp på forhånd, tenker jeg. 

Men ts har kanskje allerede gjort disse forhåndsvurderingene og da er det bare å kjøre på med treningsklær og ha med innesko.

Anonymkode: 09f27...395

Håper ingen bytter studio pga noen få karakter, mye rart over alt , hva så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kom i normale klær, ha med treningsklær, få omvisning, hvis fornøyd med omvisning: skift og tren.

Sånn jeg gjorde, for over 20 år siden.

På "mitt" senter kan du prøve 14 dager gratis før medlemskapet begynner å løpe.

Trodde de fleste senter har tilsvarende ordning.

Anonymkode: a4e2a...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kom i normale klær, ha med treningsklær, få omvisning, hvis fornøyd med omvisning: skift og tren.

Normalt å komme i trenings klær også.. bare skift sko og ta med vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har kommet til intro-timer i treningstøy, fått omvisning og blitt vist noen apparater.

Prøvde ut 4 senter før jeg fant "mitt", og var ganske så nybegynner, og både sjenert og angst!

Mitt tips er egentlig å melde deg inn via nett, og så be om en introtime. Da har du angrerett hvis sentret ikke passer deg.

Anonymkode: 74847...3e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster

Jeg syntes det var magisk å bare melde meg inn , få adgangskort å dra hjem.. kom tilbake å oppdaget senteret alene tidlig søndags morgen. Sjekke utførelse på YouTube om usikker, var digg å teste alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har aldri sett en sånn ordning i de fire byene jeg har bodd, og vært medlem på ulike treningssentre, i. Tror det er heller uvanlig. ("Meld deg inn og tren gratis frem til xxxx dato/i x måneder" derimot, er vanlig - men da har man jo allerede skrevet kontrakt med bindingstid.)

Jeg har alltid tatt turen innom på vei hjem fra jobb el.l. for å melde meg inn, og da selvsagt hatt på meg vanlige klær. Har dog aldri benyttet tilbudet om introtime/omvisning el.l., jeg har stort sett trent i ubemannet åpningstid de siste ti årene. Føler nesten det er mer kleint å møte opp "klar for trening!!" i treningsklær når man melder seg inn. Men det er bare min tanke, andre mener sikkert at det er dét som er helt riktig å gjøre.

Anonymkode: 6dc12...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har aldri sett en sånn ordning i de fire byene jeg har bodd, og vært medlem på ulike treningssentre, i. Tror det er heller uvanlig. ("Meld deg inn og tren gratis frem til xxxx dato/i x måneder" derimot, er vanlig - men da har man jo allerede skrevet kontrakt med bindingstid.)

Jeg har alltid tatt turen innom på vei hjem fra jobb el.l. for å melde meg inn, og da selvsagt hatt på meg vanlige klær. Har dog aldri benyttet tilbudet om introtime/omvisning el.l., jeg har stort sett trent i ubemannet åpningstid de siste ti årene. Føler nesten det er mer kleint å møte opp "klar for trening!!" i treningsklær når man melder seg inn. Men det er bare min tanke, andre mener sikkert at det er dét som er helt riktig å gjøre.

Hva er kleint med det?😅, hilsen mann som går i treningsklær omtrent 24/7 også hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

, jenter som trener i undertøyet og flokker av unge menn med mobiltelefoner som okkuperer apparatene i halvtimesvis?

Ingen som trener i undertøy eller folk med mobil.Den er låst inne i skapet.

Anonymkode: 6a97e...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bl.a EVO Fitness, som for øvrig er et bra senter, har 14 dagers prøveperiode uten bindingstid.

Anonymkode: 264db...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...