Gå til innhold

Samsung galaxy watch 6


Sunshineyellow

Anbefalte innlegg

Funker denne fint til trening? Løping?

Den er på tilbud og har også spotify, så man slipper å ha med telefonen. 

Eller burde jeg velge en annen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har den ikke selv, men jeg leste om den:

https://pulssonen.no/samsung-galaxy-watch6-test/

Dette er konklusjonen deres:

Sitat

Kort oppsummert er Samsung Galaxy Watch 6 aller best som smartklokke, og helt ok som en treningsklokke.

 

Jeg anbefaler deg å lese testen, og hvis du synes den ser ok ut for ditt bruk er det et godt valg :)

Anonymkode: ebd74...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den funker greit til trening,  flere forskjellige treningsmoduler samt at den registrerte treningen selv om du glemmer å sette den på. Men hvis du blir svett under klokka så blir pulsregistreringen helt på bærtur.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blingblingtahei skrev (På 16.6.2024 den 10.48):

Den funker greit til trening,  flere forskjellige treningsmoduler samt at den registrerte treningen selv om du glemmer å sette den på. Men hvis du blir svett under klokka så blir pulsregistreringen helt på bærtur.  

Hvilken app? Jeg har lastet ned samsung wearable, men skjønner den ikke helt. Hvor finner jeg f eks skritteller eller oversikt over søvn på den appen? 

Anonymkode: 8cce9...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må laste ned health appen også 😊 i wearable så stiller du inn klokka som du vil ha den, legger til de appene du vil ha, forandrer bakgrunn,  legger til snarveier osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blingblingtahei skrev (21 minutter siden):

Må laste ned health appen også 😊 i wearable så stiller du inn klokka som du vil ha den, legger til de appene du vil ha, forandrer bakgrunn,  legger til snarveier osv

Takk. Dette er min første sånn klokke og jeg føler meg rådvill 🤣

Anonymkode: 8cce9...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på noe. Kanskje dumt spørsmål. Det er Spotify på klokken. Kan jeg koble ørepropper på klokken og høre musikk fra klokken? Kan jeg legge mobilen hjemme når jeg f eks går tur og høre på musikk fra klokken da? Men da får jeg sikkert ikke inn meldinger og anrop hvis mobilen er langt unna klokken?

Ja jeg er helt grønn på dette 🤣

Anonymkode: 8cce9...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun hvis klokken også er koblet opp mot WiFi i så fall.. har ikke forsøkt det selv altså, tror du må ha med tlf, men det bør i teorien gå så lenge klokka har WiFi der du er. Men du kan skifte musikk på klokka,  og hvis du er som meg og har samsung tv og vaskemaskin så kan du bruke klokka som fjernkontroll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 16.11):

Jeg lurer på noe. Kanskje dumt spørsmål. Det er Spotify på klokken. Kan jeg koble ørepropper på klokken og høre musikk fra klokken? Kan jeg legge mobilen hjemme når jeg f eks går tur og høre på musikk fra klokken da? Men da får jeg sikkert ikke inn meldinger og anrop hvis mobilen er langt unna klokken?

Ja jeg er helt grønn på dette 🤣

Anonymkode: 8cce9...619

Du kan ha sånn e-sim til klokken. Det koster rundt 60 kr mnd på mitt abonnement (onecall). Da er den alltid på nett, og du kan ringe uten å ta med telefonen. Spotify kan du også bruke. Den registrerer også hvis du har et hardt fall og ringer nødetatene hvis du ikke reiser deg opp igjen, det er jo litt trygghet :)

Anonymkode: 23bb3...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.6.2024 den 7.12):

Du kan ha sånn e-sim til klokken. Det koster rundt 60 kr mnd på mitt abonnement (onecall). Da er den alltid på nett, og du kan ringe uten å ta med telefonen. Spotify kan du også bruke. Den registrerer også hvis du har et hardt fall og ringer nødetatene hvis du ikke reiser deg opp igjen, det er jo litt trygghet :)

Anonymkode: 23bb3...d31

Det visste jeg ikke, har kun brukt det i utlandet til guttungen,  så det skal jeg jammen fikse meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.6.2024 den 7.12):

Du kan ha sånn e-sim til klokken. Det koster rundt 60 kr mnd på mitt abonnement (onecall). Da er den alltid på nett, og du kan ringe uten å ta med telefonen. Spotify kan du også bruke. Den registrerer også hvis du har et hardt fall og ringer nødetatene hvis du ikke reiser deg opp igjen, det er jo litt trygghet :)

Anonymkode: 23bb3...d31

Hvor setter jeg inn simkortet?

Anonymkode: 8cce9...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min galaxy watch 6 er uten e sim dessverre, så kommer av på modellen om den har.  Det er ikke et sim kort men setter inn, men laster ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...