AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #1 Del Skrevet 14. juni 2024 Jeg og kjæresten skal snart på ferie sammen. Kan noen legge kort på hvordan den turen blir? Jeg har vært litt oppgitt over dårlig kommunikasjon en stund, og det gnager sånn.. er derfor redd jeg skal sprekke og la alt komme ut mens vi er på tur, noe jeg ikke ønsker. Vil helst ta den samtalen en annen gang, men jeg føler mer så irritabel nå. Noen råd? I tillegg har jeg en ulmende magekatarr nå (har hatt det før, så kjenner det igjen), er bekymret for det, og for at dette skulle dukke opp rett før ferien. Blir det vann og kjedelig mat hele ferien da? 😔 Anonymkode: 61cc1...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #2 Del Skrevet 14. juni 2024 Dere kommer til å krangle om penger og aktivitetsnivå. Jeg ser over deg en tykk sort aura. Hans er mer som en gul/orange hinne eller et slør. Når mørket kommer blir det brudd. Uklart om mørket symboliserer høsten eller et utbrudd fra en av dere. Anonymkode: 53e9d...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #3 Del Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dere kommer til å krangle om penger og aktivitetsnivå. Jeg ser over deg en tykk sort aura. Hans er mer som en gul/orange hinne eller et slør. Når mørket kommer blir det brudd. Uklart om mørket symboliserer høsten eller et utbrudd fra en av dere. Anonymkode: 53e9d...997 Åj, er du seriøs? Penger og aktivitetsnivå er ikke et problematisk tema mellom oss. Sort, tykk aura på meg? 😯 Jeg har hatt en vanskelig tid siste ukene, med stadige nye utfordringer og bekymringer, uavhengig av han, og derfor føler jeg akkurat nå at mye føles mørkt ut, uavhengig av han, men kommunikasjonen oss imellom skaper en stor, ytterligere bekymring hos meg. Totalt sett føles alt veldig vanskelig nå, er det derfor auraen min er svart? Blir det virkelig brudd..? 🥹 Anonymkode: 61cc1...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 14. juni 2024 #4 Del Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Åj, er du seriøs? Penger og aktivitetsnivå er ikke et problematisk tema mellom oss. Sort, tykk aura på meg? 😯 Jeg har hatt en vanskelig tid siste ukene, med stadige nye utfordringer og bekymringer, uavhengig av han, og derfor føler jeg akkurat nå at mye føles mørkt ut, uavhengig av han, men kommunikasjonen oss imellom skaper en stor, ytterligere bekymring hos meg. Totalt sett føles alt veldig vanskelig nå, er det derfor auraen min er svart? Blir det virkelig brudd..? 🥹 Anonymkode: 61cc1...973 Hvorfor spør du om dette er seriøst egentlig? Hvis det skal bli brudd er det vel ikke noe forutbestemt ved det? Går det ikke bare an å la være å la følelsene dine renne over og passe på at tungen ikke pisker i gang en krangel eller sur stemning på turen slik at han ser på det å feriere med deg som en positiv opplevelse? Det var et råd. Tungene våre styres ikke av skjebne, men av den enkeltes eier og det er ikke alltid så lett å lukke ørene for noe man ikke ønsker å høre og blir man lei av lyder en ikke vil høre da er det lettere å forsøke å distansere seg enn å engasjere seg. God tur! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #5 Del Skrevet 14. juni 2024 Tarot er ingen fasitsvar. Det viser energiene i det øyeblikkene kortene legges. Du må leve og gi slipp på å måtte ha et fasitsvar til alt. Det er ikke alt vi skal vite. Noe skal vi leve ut for å selv få erfaringen. Anonymkode: 8987b...3f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #6 Del Skrevet 14. juni 2024 Lawyam skrev (1 time siden): Hvorfor spør du om dette er seriøst egentlig? Det var en way of speech. Lawyam skrev (1 time siden): Hvis det skal bli brudd er det vel ikke noe forutbestemt ved det? Går det ikke bare an å la være å la følelsene dine renne over og passe på at tungen ikke pisker i gang en krangel eller sur stemning på turen slik at han ser på det å feriere med deg som en positiv opplevelse? Det var et råd. Tungene våre styres ikke av skjebne, men av den enkeltes eier og det er ikke alltid så lett å lukke ørene for noe man ikke ønsker å høre og blir man lei av lyder en ikke vil høre da er det lettere å forsøke å distansere seg enn å engasjere seg. God tur! Lettere sagt enn gjort. Hvis de vonde følelsene er intense fordi de har bygd seg opp over tid, så er det veldig vanskelig å skjule. Det er jo verre å bjeffe og være irritabel enn å ta en skikkelig samtale for å få ut det man sitter inne med. Men jeg skal prøve mitt beste, for jeg vil ikke inn i noen stor diskusjon på turen. Anonymkode: 61cc1...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå