Gå til innhold

Har noen erfaring med hårfjerning med hjemmelaser? (Iviskin)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det så bra som reklamene sier og stemmer det at hårene forsvinne helt?

Jeg bruker per i dag epilator og plages en del av innegrodde hår og nuppete hud. Ser for meg dette blir bedre med laser? Har frem til nå sett for meg at hårene ikke fjernes slik de lover. Litt sånn som hårfjerningskremene på 90 tallet som lovte glatt hud i 4 uker og hårene kun svidde av litt på tuppen og stinket😅

Produktet ‘Iviskin’ ser jeg går igjen i reklamer og selges fra eget firma. Noen her med erfaring?

Anonymkode: aaf4c...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil jeg også gjerne vite 😄 jeg har akkurat kjøpt den og prøvd for første gang i dag. Så håper det blir resultater etter hvert. 

Det var i alle fall ingen ting som ble svidd bort. 

Anonymkode: cf804...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke iviskin, men braun silk pro 5. 

jeg har blitt permanent hårfri på ben armer og ansikt. Jeg har naturlig veldig lys hud og mørke hår og hjemmelaseren har fungert ekstremt bra! Jeg brukte den hver uke i et år, og nå to år siden jeg brukte den sist,  er jeg fortsatt helt hårfri! 
sykt digg om sommeren å slippe å tenke på barbering. 

ps. Hårene skal ikke bli svidd bort. Du skal barbere deg helt glatt og så bruke laseren. Laseren skal fungere under huden i hårroten. Ja det kan lukte litt svidd hår, men det er mest sannsynlig fordi du ikke barberte et hår godt nok eller liknende. 
jeg merket også at jeg ikke lengre hadde inngrodde hår når jeg begynte med laseren. 

Endret av mlifjeld
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mlifjeld skrev (12 timer siden):

Jeg har ikke iviskin, men braun silk pro 5. 

jeg har blitt permanent hårfri på ben armer og ansikt. Jeg har naturlig veldig lys hud og mørke hår og hjemmelaseren har fungert ekstremt bra! Jeg brukte den hver uke i et år, og nå to år siden jeg brukte den sist,  er jeg fortsatt helt hårfri! 
sykt digg om sommeren å slippe å tenke på barbering. 

ps. Hårene skal ikke bli svidd bort. Du skal barbere deg helt glatt og så bruke laseren. Laseren skal fungere under huden i hårroten. Ja det kan lukte litt svidd hår, men det er mest sannsynlig fordi du ikke barberte et hår godt nok eller liknende. 
jeg merket også at jeg ikke lengre hadde inngrodde hår når jeg begynte med laseren. 

Takk for at du delte din erfaring!

Anonymkode: aaf4c...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...