AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #1 Del Skrevet 13. juni 2024 Hva skjer hvis jeg bruker en annen brukskonto som lønnsinngang, betaling av regning, forbruk og alt sånt, enn den kontoen som jeg har kontokreditt på? Vil rentekostnadene bli lavere eller høyere? Anonymkode: 2f894...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #2 Del Skrevet 14. juni 2024 Hva mener du? Hvorfor trenger du kontokreditt? Anonymkode: f4238...c9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 14. juni 2024 #3 Del Skrevet 14. juni 2024 Jeg skjønner ikke spørsmålet. Jeg har en brukskonto med lønnsinngang, men jeg har ikke kontokreditt. Ser ikke hensikten med å ha mulighet for å kunne overtrekke kontoen. Og hva har lønnsinngang med kontokreditt å gjøre? Og sist, kontokreditt har som regel ganske heftig rente, så det er lurere å ikke kjøpe noe om kontoen er tom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 14. juni 2024 #4 Del Skrevet 14. juni 2024 Snakker vi om privat konto her eller bedrift? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå