koldbruna Skrevet 12. november 2002 #1 Del Skrevet 12. november 2002 satt og lete etter julesider på nettet,fant en som jeg vil dele med dere http://www.jenteporten.com/jul/ Flere som har funnet julesider?? Begynner å glede meg til jul nå ja... *koldbruna* :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. november 2002 #2 Del Skrevet 12. november 2002 Nommen...gråter du? Gleder meg masse til jul jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 12. november 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 12. november 2002 Det er så mange fine julesider på nettet at en liten tåre i øyenkroken kommer da ja....men må også legge til at jeg GLÆR meg til jul....og til at alt er ferdig til jul.....og innimellom slagene skal jeg se på alle de fine julesidene jeg har funnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. november 2002 #4 Del Skrevet 12. november 2002 Åååh, så det var lykkelige tårer. Det var da enda godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. november 2002 #5 Del Skrevet 13. november 2002 Smør dere litt med tålmodighet, jenter - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå