Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er ei dame begynnelsen av 20 årene. Jeg og samboeren min har vært sammen i noen år nå. Vi har det veldig bra sammen for det meste og han et veldig snill med meg. Men vi har ikke god sex, jeg føler vi har «prøvd» alt. Men jeg kjenner penisen hans veldig lite. Jeg har hatt noen sex partere før hvor dette aldri har vært et problem. Første gangen vi skulle ha samleie ble jeg kåt, men da han begynte å «jukke» kjente jeg veldig lite. Etter det jeg aldri vært helt kåt på han, men mere glad i han på en annen måte vis det gir mening? Jeg tenkte i starten at det ikke hadde noe å si, men når vi aldri har god sex. Og jeg føler meg som en fæl person som «bare» bryr meg om størrelsen.. jeg tar meg selv i å fantasere om tidligere sexpartnere. Bør jeg gjøre det slutt, selv om vi har det bra sammen?

Anonymkode: 539ed...b83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:trolling: 🧌

Anonymkode: 0aabf...44c

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva du mener med jukke, men jeg får ingenting ut av ren jukking (det jeg kaller jukking, som er hastig inn og ut, med lite variasjon), og det har ingenting med størrelsen å gjøre, bare med teknikken. Slike jukkemenn er jeg takk og lov ferdig med for mange år siden. 

Mannen kan innimellom jukke han også forresten, men da gir jeg beskjed/sørger for endring. Han har stor, men det der er garanti for at jeg ikke nyter sex. 

Anonymkode: 0de71...5c5

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sex er da så uendelig mye mer en penetrering! Her må dere rett og slett utforske sammen og finne ut hva dere liker.

Anonymkode: 31188...f38

Skrevet

Åååå livet er for kort. Trodde selv som 21 åring at den fyren jeg var i lag med , var den fyren jeg måtte ta til takke med/være takknemmelig for. Nå når jeg er 37, forstår jeg at livet skal være for det meste bra. Du sier han er for det meste snill med deg. Hva betyr det?

Troll eller ei.. Sånn generelt er mitt råd til unge folk, at en skal være mer lykkelig enn ulykkelig. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei, jeg er ei dame begynnelsen av 20 årene. Jeg og samboeren min har vært sammen i noen år nå. Vi har det veldig bra sammen for det meste og han et veldig snill med meg. Men vi har ikke god sex, jeg føler vi har «prøvd» alt. Men jeg kjenner penisen hans veldig lite. Jeg har hatt noen sex partere før hvor dette aldri har vært et problem. Første gangen vi skulle ha samleie ble jeg kåt, men da han begynte å «jukke» kjente jeg veldig lite. Etter det jeg aldri vært helt kåt på han, men mere glad i han på en annen måte vis det gir mening? Jeg tenkte i starten at det ikke hadde noe å si, men når vi aldri har god sex. Og jeg føler meg som en fæl person som «bare» bryr meg om størrelsen.. jeg tar meg selv i å fantasere om tidligere sexpartnere. Bør jeg gjøre det slutt, selv om vi har det bra sammen?

Anonymkode: 539ed...b83

Ja! Det blir bare verre og.......!

Anonymkode: 901f9...265

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...