Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er det en asiat?

Jeg studerte en gang med en som svarte bekreftende på alt, selv om han ikke forstod et kløyva ord. Vi skrev bacheloroppgave sammen,  og vekslet mellom ulike oppmøtesteder.  Han brukte enormt med tid på å sykle fra sted til sted fordi han aldri fikk med seg hvor vi hadde avtalt å møtes.

Seinere ble jeg fortalt at det var å tape ansikt hvis man innrømmet at han ikke forstod, så da var det visst bedre å løse det på denne måten.  🤷‍♀️

Anonymkode: d1e6e...b9b

Nei, afrikaner 

Ei venninne sa at gang at kanskje han ikke liker å ta i mot beskjed om hva han skal gjøre fra ei dame. Så da vil han ikke høre og forstå 

Anonymkode: f45eb...c04

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.6.2024 den 7.09):

TS, du er jo ikke god i norsk heller...

Oh the irony. 

Anonymkode: c3f95...378

Gud bedre, noe så dustete. Det var null problem med å forstå innlegget til TS, det ville tatt med to sekunder å finne minst 5 andre innlegg med dårligere språk her på KG. Inkludert ditt eget, du glemte et ord om det skulle hatt god flyt og gitt mening

Anonymkode: 0599c...aff

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gud bedre, noe så dustete. Det var null problem med å forstå innlegget til TS, det ville tatt med to sekunder å finne minst 5 andre innlegg med dårligere språk her på KG. Inkludert ditt eget, du glemte et ord om det skulle hatt god flyt og gitt mening

Enig 😁

Kanskje sånn er riktig: Du er ikke god i norsk du heller 😁

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

???

Anonymkode: 4227e...39a

Hva? Les HI da vel. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Mitt eget? Oh please, enlighten me. 

Man forstår hva ts sier, så klart, men det er det. Det er flere feil der. Stein i et glasshus, med andre ord. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mitt eget? Oh please, enlighten me. 

Man forstår hva ts sier, så klart, men det er det. Det er flere feil der. Stein i et glasshus, med andre ord. 

Man forstår hva du mener også, men veldig godt språk er det ikke

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Enig 😁

Kanskje sånn er riktig: Du er ikke god i norsk du heller 😁

TS

Hva er du enig i? At du ikke skal kritisere folk for dårlig norsk når du selv ikke kan forskjell på diverse ting? Flaut jo. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Man forstår hva du mener også, men veldig godt språk er det ikke

Jo, det er det. Fortell meg hvilke feil jeg har. Det har jeg ikke. Det har derimot ts. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...