Gå til innhold

Bare jeg som synes det er uvant/rart å være nær en ny mann i starten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vært i langvarig forhold i mange år. Ble sammen da jeg var ung, så har lite erfaring med andre menn. Nå som jeg er singel, synes jeg det er så utrolig rart å kysse, ligge inntil, ha sex med noen andre enn han jeg var sammen med.

Husker jeg syntes det var rart å være nær min eks også til å begynne med, men jeg ble jo vant til det og veldig komfortabel med det etterhvert.

Akkurat nå føles det ikke ut som at det vil føles like trygt og komfortabelt med noen andre noen gang igjen…

Er dette unormalt? Flere som føler det slik?

Anonymkode: c2574...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Veldig vanlig, kjære deg. Folk er forskjellige, noen har lav terskel for å være intime, andre høy. Du har lov til å ta din tid til du føler deg komfortabel.  Jeg ble direkte uvel etter første gang, og det var ikke den mannens feil, men jeg hastet nok litt inn i det for å rive av plasteret… Når jeg senere traff min nye partner og ble forelsket på nytt, med kiling i magen og forventning, så ble det en helt annen opplevelse 😊 Dette kommer til å gå seg til. 

Anonymkode: 6685d...7d3

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er en vanesak, har man hatt få partnere er det nok uvant, men det blir mer naturlig i lengden. Enkelte legger for mye alvor i det å være naken og intim, og bør slippe seg mer løs.

Anonymkode: 97dc1...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ta deg tid....du trenger ikke å date om du ikke er helt rede....

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er en vanesak, har man hatt få partnere er det nok uvant, men det blir mer naturlig i lengden. Enkelte legger for mye alvor i det å være naken og intim, og bør slippe seg mer løs.

Anonymkode: 97dc1...f57

For mye alvor?? Når en kvinne elsker noen så elsker hun med hele sitt hjerte og sjel!

Anonymkode: 10ea1...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...